• خانه
  • ⬅️
  • خبرخوان
  • ⬅️
  • بهبود دوربین بخش مورد علاقه من در مورد One UI 6 است

بهبود دوربین بخش مورد علاقه من در مورد One UI 6 است

One ​​UI 6.0 نمایانگر مرحله دیگری است به سمت ساده سازی تجربه کاربری برای کاربران دستگاه گلکسی. یکی از برنامه‌ها – کتابخانه ویدیویی – که غیرمحبوب و احتمالاً قدیمی بود از بین می رود. برخی از برنامه ها تغییر نام یافت. و تعداد انگشت شماری از برنامه های دیگر در...

Article

ai-writing-stories-WP-featured-header

One ​​UI 6.0 نمایانگر مرحله دیگری است به سمت ساده سازی تجربه کاربری برای کاربران دستگاه گلکسی. یکی از برنامه‌ها – کتابخانه ویدیویی – که غیرمحبوب و احتمالاً قدیمی بود از بین می رود. برخی از برنامه ها تغییر نام یافت. و تعداد انگشت شماری از برنامه های دیگر در حال ارتقاء قابل توجه یا به سادگی رابط کاربری هوشمندتر و ویژگی های تلفیقی هستند.

تغییرات تجربه کلی عکاسی با موبایل در One UI 6.0 تاکنون مورد علاقه من بوده است. من ساختار پایدار One UI 6.0 را آنقدر کاوش نکرده‌ام که بدانم نظرم تغییر خواهد کرد یا نه، اما تغییرات متعدد در برنامه‌های Camera، Gallery، Expert RAW، Camera Assistant و Enhance-X واقعاً چیزی بسیار بزرگ‌تر است. از مجموع اجزای آنها

داستان بعد از ویدیو ادامه دارد

امسال، سامسونگ بیش از هر زمان دیگری بر ارائه یک تجربه عکاسی با موبایل بهتر متمرکز شده است، اغلب از طریق استفاده هوشمندانه از هوش مصنوعی، صرف نظر از ارتقاء سخت افزار دوربینش.

برای مثال، Image Clipper که اوایل امسال معرفی شد تقریباً جادویی است. و همچنین ویژگی Clean Lens، که می‌تواند انگشتان شما را از عکس‌های اسنادی که در منظره یاب نگه داشته‌اید حذف کند.

چه کسی می دانست که ما به این همه تغییرات کوچک نیاز داریم؟

ما در اوایل امروز بسیاری از ویژگی‌ها و تغییرات جدید (و برخی موجود) در برنامه‌های عکاسی محور سامسونگ را شرح دادیم، بنابراین همه چیزهایی را که در اینجا با One UI 6.0 جدید یا به روز شده است. با این حال، گزینه‌های اندازه‌ی ویدیوی پاپ‌آپ و ویجت‌های دوربین برای حالت‌های خاص عکس‌برداری، ویژگی‌هایی هستند که هرگز نمی‌دانستم تا زمانی که One UI 6.0 به آن نیاز دارم.

و چگونه تا به حال یک خط افقی برای ویژگی “خطوط شبکه” دوربین نداشتیم؟ به نظر یک حذف بزرگ است، اما به لطف One UI 6.0 اکنون اینجاست.

برای برداشت اولیه، فکر نمی‌کنم بتوانم به ارتقای قابل توجهی که One UI 6.0 در عکاسی موبایلی ارائه کرده است اشاره کنم. با این حال، پیشرفت‌های کوچک‌تر بسیار زیادی وجود دارد که به یک تجربه بسیار برتر می‌افزاید، و نادیده گرفتن تصویر بزرگ‌تر دشوار است. اگر One UI 5.1 اصلاح شده از One UI 5.0 بود، پس One UI 6.0 گام بزرگتری نسبت به نسخه 5.1 است. و ضرب المثل قدیمی “بیشتر از مجموع اجزای آن” واقعاً مناسب است.

One UI 6.0 اکنون برای سری Galaxy S23 در دسترس است و انتظار می‌رود سامسونگ این به‌روزرسانی پایدار را برای دستگاه‌های بیشتری قبل از پایان سال و اوایل سال ۲۰۲۴ منتشر کند.

منبع: sammobile

برچسب ها

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.