پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

برخی از گوشی های قدیمی Honor به زودی به روزرسانی HarmonyOS 4 را دریافت خواهند کرد

Huawei HarmonyOS 4 دوباره سرفصل خبرها شد شروع به عرضه به مدل‌های قدیمی Honor می‌کند، حرکتی که تحسین برانگیز شده است. از کاربران پس از اینکه هوآوی در ابتدا لیست ارتقاء سیستم عامل HarmonyOS 4 خود را معرفی کرد، برخی از کاربران نگران جا ماندن دستگاه های Honor بودند. با این حال، این شرکت با انتشار جدول زمانی برای تطبیق HarmonyOS 4 با مدل های قدیمی آنر، بسیاری را شگفت زده کرد.

HarmonyOS

احیای دستگاه های قدیمی: حرکت سنجیده هواوی به سمت کاربران قدیمی Honor

مدل‌هایی که به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند عبارتند از Honor 30 ، Honor 30 Pro، Honor 30 Pro+، Honor V30، Honor V30 Pro و Honor Play4 Pro. کاربران این مدل‌ها می‌توانند برای ارتقا HarmonyOS 4 بتا از طریق «My Huawei» درخواست دهند.

HarmonyOS 4.0 Honor Devices

HarmonyOS پیشرفت چشمگیری نشان داده است و از نسخه 2.0 به 4.0 تنها در چند سال، تجربه کاربر را به طور قابل توجهی بهبود می بخشد. این رشد نشان می‌دهد که بازار گوشی‌های هوشمند دیگر به اندروید و iOS محدود نمی‌شود، زیرا HarmonyOS هواوی در حال افزایش است.

HarmonyOS 4 به سرعت مورد پذیرش قرار گرفت، با 5 میلیون کاربر ظرف دو هفته پس از راه اندازی، از جمله 1 میلیون کاربر در روز اول. تم‌های شخصی‌سازی‌شده، مرکز اعلان‌های پیشرفته، و ویژگی «پنجره زنده» را برای هشدارهای هم‌زمان ارائه می‌دهد.

وانگ چنگلو، مدیر عامل توسعه صنعت دیجیتال Shenzhen Kaihong، به عرضه رسمی HarmonyOS برای رایانه های شخصی در سال آینده اشاره کرد، که احتمالاً با ویندوز 12 شایعه شده مایکروسافت. HarmonyOS قبلاً سازگاری خود را با نوت بوک HP نشان داده است و با درایورهای سازگار به خوبی اجرا می شود.

با شتاب گرفتن HarmonyOS و گسترش اکوسیستم خود، آماده است تا سهم قابل توجهی از بازار آینده را تضمین کند و تسلط سیستم عامل های تثبیت شده را به چالش بکشد.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا