پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

با این تخفیف‌های جمعه سیاه اولیه در ایالات متحده، یک تلفن، تبلت یا هدفون Google Pixel دریافت کنید

آخرین نسل تلفن‌های پیکسل Google با تخفیف‌های مناسب در دسترس هستند – این شامل سری اصلی، سری a مقرون به صرفه‌تر و حتی گوشی‌های تاشو Google می‌شود. بر اساس نظرسنجی ما در مورد Pixel 8، اکثر مردم از MSRPهای خود راضی نبودند، بنابراین اگر در ابتدا آنها را رد کنید .

Pixel 8 یک دستگاه همه کاره خوب است و با جدیدترین تخفیف ها به سمت قلمرو قیمت گذاری میان رده گرایش دارد. این یکی از اندرویدهای کوچکتر امروزی با صفحه نمایش 6.2 اینچی (در نهایت یک پنل 120 هرتز) است. توجه داشته باشید که Google از Pixel 8 duo به مدت 7 سال پشتیبانی می کند، از جمله اینکه قطعات جایگزین را در دسترس نگه می دارد.

اما اگر می‌خواهید گوشی را برای این مدت نگه دارید، ممکن است به جای آن Pixel 8 Pro را بخواهید. این دوربین دارای یک پریسکوپ 48 مگاپیکسلی 5 برابر به همراه یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی است (در مقایسه با 12 مگاپیکسل فوق عریض در وانیلی پیکسل 8). نکته مهم این است که به جای 8 گیگابایت، 12 گیگابایت رم دارد که به طول عمر آن کمک می کند.

سمت چپ

Galaxy Z Fold5 تنها تاشو موجود در بازار نیست که شما می شناسید. Google Pixel Fold وجود دارد که برداشت گوگل را از یک رابط کاربری تاشو ارائه می دهد. صفحه نمایش پوششی یک پنل زیبای اسکوات 5.8 اینچی با نسبت تصویر 17.4:9 (در مقایسه با 6.2 اینچ 23.1:9 برای سامسونگ) است، اما نمایشگرهای داخلی دقیقاً همان اندازه در 7.6 اینچ و نسبت تصویر یکسان هستند. توجه داشته باشید که برخلاف Pixel 8s، Pixel Fold از چیپست قدیمی تر Tensor G8 استفاده می کند. به هر حال، مانند سامسونگ، این مدل دارای رتبه مقاومت در برابر آب IPX8 است. همچنین دارای باتری بزرگتر 4821 میلی آمپر ساعتی (در مقابل 4400 میلی آمپر ساعت).

اگر آنها خیلی گران یا خیلی بزرگ هستند، Pixel 7a را بررسی کنید. صفحه نمایش 6.1 اینچی OLED 90 هرتزی و فریم آلومینیومی با درجه IP67 دارد. از چیپست Tensor G2 استفاده می کند و دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی فوق عریض است. 7 سال پشتیبانی دریافت نمی کند، در عوض 3 به روز رسانی سیستم عامل و 5 سال وصله دریافت می کند. اما با هزینه کمتر، کمتر مجبور به نگه داشتن 7a خواهید بود تا زمانی که به مرحله پایان عمر خود برسد.

وقتی تصمیم می‌گیرید کدام پیکسل برای شما مناسب است (در صورت وجود)، می‌توانید یک قاب محافظ نیز بردارید – این قاب‌های سیلیکونی رسمی از Google هستند که به گونه‌ای طراحی شده‌اند که ظاهری تازه داشته باشند، حتی اگر به آن‌ها ندهید درمان با دستکش سفید.

یکی دیگر از لوازم جانبی که ممکن است بخواهید در نظر بگیرید شارژر بی سیم Pixel Stand است. همه پیکسل‌هایی که در بالا ذکر شد از شارژ Qi پشتیبانی می‌کنند (حتی 7a) – آنها خیلی سریع نیستند، اما پایه آن‌ها را با حداکثر سرعتی که می‌توانند فشار دهد (23 وات برای 8 Pro، 7.5 وات برای 7a). دارای یک فن خنک کننده داخلی برای کاهش تجمع گرما در تلفن هنگام شارژ شدن.

اگر به دنبال تبلت جدیدی هستید، تبلت Google Pixel در ترکیب با داک آن موجود است. این آن را به یک نمایشگر هوشمند برای خانه تبدیل می‌کند و دارای یک بلندگوی داخلی است، بنابراین می‌توانید با صدایی بهتر از توانایی مدیریت چهار بلندگوی تبلت به موسیقی گوش دهید و ویدیوها را روی آن تماشا کنید. این داک از آهن‌ربا و پین‌های پوگو استفاده می‌کند، بنابراین می‌توانید در صورت نیاز به تبلت Pixel در حال حرکت، سریع آن را ببندید و سپس با کمترین تلاش دوباره آن را به آن متصل کنید.

همچنین می توانید یک جفت جوانه TWS را بردارید. Pixel Buds Pro بهترین ANC را ندارد، اما عمر باتری عالی و کیفیت صدای خوبی را ارائه می دهد. Pixel Buds-Series نصف قیمت است، اما عملکرد ANC را از دست می دهید.

ممکن است از فروش واجد شرایط کمیسیون دریافت کنیم.

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا