• خانه
  • ⬅️
  • خبرخوان
  • ⬅️
  • بازگشت گوشی هوشمند هوآوی با 70 میلیون محموله در سال 2024، علیرغم تحریم های آمریکا

بازگشت گوشی هوشمند هوآوی با 70 میلیون محموله در سال 2024، علیرغم تحریم های آمریکا

به نظر می رسد بالاخره بعد از مدت ها اوضاع برای هواوی خوب پیش می رود. این شرکت که چندین سال تحت تحریم های آمریکا دست و پنجه نرم می کند، به نظر می رسد با rel=” noreferrer noopener>به ویژه به لطف قابلیت های 5G آن. طبق آخرین گزارش ها،...

Article

Top-tech-news-ChatGPT-4-is-now-available-and-it-possesses-these-ten-almost-human-like-capabilities.-Alphabet-announced-plans-to-cut-approximately-12000-jobs-worldwide

به نظر می رسد بالاخره بعد از مدت ها اوضاع برای هواوی خوب پیش می رود. این شرکت که چندین سال تحت تحریم های آمریکا دست و پنجه نرم می کند، به نظر می رسد با rel=” noreferrer noopener>به ویژه به لطف قابلیت های 5G آن. طبق آخرین گزارش ها، هواوی در حال آماده شدن برای بازگشت به اوج تولید گوشی های هوشمند است. در اینجا جزئیات است..

هواوی با 5G با هدف قرار دادن 70 میلیون واحد در سال آینده هدف بالایی دارد

هواوی که زمانی بازیگر غالب در بازار گوشی‌های هوشمند بود، قصد دارد به شکوه سابق خود بازگردد. با وجود تحریم های ایالات متحده، کاهش ناگهانی سهم بازار و از دست دادن پشتیبانی گوگل، این شرکت با Mate 60 Pro. در حال حاضر، هواوی قصد دارد سال آینده 60 تا 70 میلیون دستگاه عرضه کند.

huawei_mate_60_pro

این شرکت قصد دارد با نرخ ارسال رکورد خود، که دو برابر سال قبل است، پویایی بازار را تغییر دهد. با این حال، تحریم های مداوم ایالات متحده یک ضرر قابل توجه برای این شرکت ایجاد می کند. به دلیل محدودیت های 5G، هواوی تا چندی پیش مجبور بود از مودم های 4G در پردازنده های اسنپدراگون استفاده کند. با این حال، اخیراً دستگاهی با Kirin 9000S راه اندازی کرده است، یک پردازنده 5G پردازش 7 نانومتری.

انتظار می‌رود هواوی از همان پردازنده در مدل‌های آینده P70 Pro و Mate 70 Pro استفاده کند. جزئیات در حال ظهور نشان می دهد که این شرکت در حال حاضر شروع به تهیه مقادیر زیادی از قطعات برای گوشی های هوشمند جدید کرده است. اخیرا، هواوی در سیستم عامل HarmonyOS پیشرفت چشمگیری داشته است. و پردازنده های آن

با این حال، کارشناسان تردید دارند که هواوی بتواند به توزیع 60 تا 70 میلیون دستگاه تحت تحریم های فعلی ایالات متحده دست یابد. از سوی دیگر، انتظار می‌رود فروش هواوی پس از ابتکار 5G افزایش یابد. با این حال، ورود مجدد به لیست پرفروش ترین گوشی های هوشمند در حال حاضر برای این شرکت چالش برانگیز به نظر می رسد.

Huawei’s سازنده تراشه، SMIC، نمی‌تواند با دستگاه‌های لیتوگرافی موجود خود به زیر 7 نانومتر برود و به دلیل تحریم‌ها نمی‌تواند به دستگاه‌های لیتوگرافی جدید دسترسی پیدا کند. این امر هواوی را در نقطه ضعف قرار می دهد، زیرا TSMC اکنون دارای فناوری ساخت 3 نانومتری است. باید دید که آیا کاربران مدل های گوشی های هوشمند هوآوی مجهز به پردازنده 7 نانومتری را ترجیح می دهند یا خیر.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

برچسب ها

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...