پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

اکنون Threads به شما امکان می دهد اکانت خود را بدون حذف اکانت اینستاگرام خود حذف کنید

متا Threads را در اوایل ژوئیه راه‌اندازی کرد و از آنجایی که کاربران کنجکاو اینستاگرام برای سرویس متن محور جدید ثبت نام کردند، آن را فقط در پنج روز به 100 میلیون کاربر رسید. با این حال، کاربران به سرعت متوجه شدند که این یک خیابان یک طرفه است – هنگامی که یک حساب Threads را فعال کردید، تنها راه حذف آن این بود که حذف کل حساب اینستاگرام خودالف>. بود.

آدام موسری رئیس اینستاگرام اعلام کرد که این محدودیت اکنون برداشته شده است. کاربرانی که می خواهند از Threads خارج شوند می توانند به تنظیمات > حساب > حذف یا غیرفعال کردن نمایه بروند. همانطور که از نام آن پیداست، این گزینه به شما این امکان را می دهد که به طور موقت حساب خود را به حالت تعلیق درآورید یا برای همیشه آن را حذف کنید. در هر صورت، حساب اینستاگرام شما تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

You can now delete your Threads account without affecting your Instagram account

اکنون می‌توانید اکانت Threads خود را بدون تأثیر بر حساب اینستاگرام خود حذف کنید

متا اخیراً نحوه نمایش پست‌های Threads را تغییر داده است و اکنون آنها در سایر سیستم عامل‌های متا مانند فیس‌بوک ظاهر می‌شوند. دومین تغییری که امروز اعلام شد این است که می‌توانید این را محدود کنید – برای آن به تنظیمات > حریم خصوصی بروید. توجه داشته باشید که این فقط برای فیس‌بوک اعمال می‌شود و نه اینستاگرام، که همچنان پست‌های Threads شما را بدون توجه به نمایش می‌دهد.

منبع | از طریق

منبع: gsmarena

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا