پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

اضطراب خلبان خودکار: اعتماد مصرف کننده به اتومبیل های خودران برای دومین سال متوالی کاهش می یابد

صنعت خودرو همچنان با زمان و فناوری در حال پیشرفت سازگار است. آخرین نقطه اوج این پیشرفت، خودروهای خودران است. بسیاری از برندها به دنبال این فناوری هستند که امکان سفر بدون دخالت راننده را فراهم می کند. کاربران به تدریج به حضور خودروهای خودران عادت کرده اند. در زندگی ما بوده و پیشرفت آن را با چشم انتظاری تماشا کرده ایم. با این حال، یک مطالعه اخیر توسط J.D. Power نشان می دهد که اعتماد مصرف کنندگان به وسایل نقلیه کاملاً خودکار و خودران در حال کاهش است. در اینجا جزئیات است…

اعتماد مصرف کنندگان به خودروهای خودران برای دومین سال متوالی کاهش می یابد

وسایل نقلیه خودران مدتی است که بخشی از زندگی ما بوده اند و محبوبیت آنها همچنان در حال افزایش است. با این حال، با افزایش استفاده از آنها، تعداد حوادث مربوط به آنها. اخبار تصادفات مربوط به این خودروها به طور مکرر به موضوعی پرطرفدار در اینترنت و رسانه های اجتماعی تبدیل می شود. طبیعتاً این بر روانشناسی اجتماعی تأثیر می گذارد.

WeRideیک مطالعه اخیر توسط J.D. Power نشان داد که اعتماد مصرف کنندگان به وسایل نقلیه کاملاً خودکار و خودران برای دومین سال متوالی کاهش یافته است. در مقیاس 100، امتیازات اعتماد پس از افت 5 امتیازی در سال گذشته، امسال با 2 امتیاز کاهش به 37 رسید. این گزارش می گوید مردم از بسیاری جهات برای خودروهای خودران آماده نیستند.

آنها با سوار شدن در یک یا استفاده از اتوبوس و قطارهای خودران کمترین احساس راحتی دارند. علیرغم کاهش اعتماد مصرف‌کننده، این مطالعه همچنین نشان داد که مصرف‌کنندگان در صورتی که تجربه سواری با خودروهای خودران را داشته باشند، تمایل بیشتری به استفاده از خودروهای خودران دارند. به عنوان مثال، 67 درصد از پاسخ دهندگانی که سوار رباتاکسی شده بودند به این فناوری ابراز اطمینان کردند.

البته، این ترس چیزی را تغییر نخواهد داد. وسایل نقلیه خودران در حال حاضر هر روز به کاربران بیشتری دسترسی پیدا می کنند و به نظر نمی رسد که ترس کاربران این روند را تغییر دهد. مسلماً، این فناوری امروزه کامل نیست، که توضیح می دهد که چرا مردم ممکن است چنین احساسی داشته باشند. با این حال، شایان ذکر است که خودرانی یک فناوری نسبتاً جدید است. هنوز جای زیادی برای بهبود وجود دارد، و صرف نظر از این، آینده متعلق به فناوری‌های مستقل است.

مرتبط:

(از طریق)

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا