پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

اسپیکر هوشمند Sonos Era 300 در هند با برچسب‌های Spatial Audio، Era 100 در هند عرضه شد.

Sonos Era 300 در اوایل سال جاری در ایالات متحده و سایر بازارهای جهانی راه اندازی شد و توانست کاربران و منتقدان را به طور یکسان تحت تأثیر قرار دهد. Era 300 علیرغم قیمت بسیار بالای خود، یک اسپیکر هوشمند مقاومت ناپذیر است. Era 100 مقرون به صرفه تر نیز یک ورودی محکم از این برند است و به عنوان یک پیشرفت ساده نسبت به Sonos One دیده می شود. هر دوی این بلندگوها دارای بسیاری از ویژگی‌های جدید Sonos هستند و اکنون در هند نیز راه‌اندازی شده‌اند.

Sonos Era 300 و 100 چه چیزی را روی میز آورده اند؟

Sonos Era 300 و Era 100 طراحی متفاوتی نسبت به سایر بلندگوهای Sonos دارند. Era 300 شبیه یک ساعت شنی ضخیم به نظر می رسد که دارای شش راننده قدرتمند است که صدا را به جهات مختلف هدایت می کند. 10.2 x 7.3 x 6.3 اینچی Era 300 از صدای فضایی (معروف به Dolby Atmos for Music) پشتیبانی می‌کند و اولین بلندگوی Sonos است که صدای فراگیر چند کاناله را برای سینماهای خانگی ارائه می‌کند.

می‌توانید دو Era 300 را به‌عنوان بلندگوی عقب با نوار صوتی Arc یا Beam (Gen 2) و یک Sub برای ایجاد آرایش سینمای خانگی جفت کنید. Sonos ادعا می کند که برای تنظیم دقیق Era 300 با جامعه هنرمندان و سازندگان برجسته خود همکاری نزدیکی داشته و به شما امکان می دهد “از صدایی مستقیماً از استودیو لذت ببرید که مطابق با هدف هنرمند است.”

در Era 100 که شکل بیضی‌تر و جعبه‌ای کمتری دارد، پشتیبانی صوتی فضایی پیدا نمی‌کنید. Era 100 یک ووفر و یک جفت توییتر دارد. می‌توانید دو Sono Era 100 را برای یک افکت استریو جفت کنید. همچنین ابعاد این اسپیکر 7.2 x 5.1 x 4.7 اینچ است که کمی کوچکتر از Sono One است.

هر دو بلندگو از Google Assistant و Amazon Alexa پشتیبانی می‌کنند. می توانید از طریق بلوتوث و وای فای به آنها متصل شوید و از طریق درگاه USB-C شارژ کنید. رابط کاربری نیز تغییراتی را با کنترل های لمسی جدید برای میزان صدا مشاهده کرده است. سپس TruePlay، نرم افزار تصحیح اتاق Sonos وجود دارد که به طور خودکار اتاق را اندازه گیری می کند و مطابق با آن تنظیمات را انجام می دهد.

قیمت و در دسترس بودن برای هند

Sonos Era 100 در هند قیمتی معادل روپیه دارد. 29999 (تقریباً 370 دلار)، در حالی که Sonos Era 300 قیمتی معادل روپیه دارد. 54999 (حدود 675 دلار). هر دو اسپیکر به صورت سیاه و سفید ارائه می شوند. می‌توانید آن‌ها را از 20 اکتبر خریداری کنید. پیش‌سفارش‌ها از 15 اکتبر در وب‌سایت Sonos آغاز می‌شود.

مرتبط:

منبع : gizmochina

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا