استفاده از اکانت در کنسول ps5

استفاده از اکانت در کنسول ps5 همان طور که میدانید برای نصب بازی در کنسول ps5 به حساب psn نیازمندیم و این حساب ها هم مانند تمام حساب های دیگر جدا از مشکل سرقت اطلاعات کاربری نیستند و ممکن است کرک شوند . معمولا در این نوع حساب موجودی اعتباری...

sponsor

استفاده از اکانت در کنسول ps5

استفاده از اکانت در کنسول ps5

همان طور که میدانید برای نصب بازی در کنسول ps5 به حساب psn نیازمندیم و این حساب ها هم مانند تمام حساب های دیگر جدا از مشکل سرقت اطلاعات کاربری نیستند و ممکن است کرک شوند . معمولا در این نوع حساب موجودی اعتباری داخل اکانت رمز های عبور و کارت های اعتباری در اکانت ذخیره هستند و همین کلکسون تراپی و جوایزی که برای آنها بسیار وقت گذاشته اید در این مقاله با نکات ایمن کردن اکانت psn و جلوگیری از مشکلات آن با شما همراه هستیم .

انواع اکانت کنسول
انواع اکانت کنسول

برای ایمن کردن حساب psn خود به سایت پلی استیشن رفته و آنجا اطلاعات خود را وارد کرده و تایید را بزنید برای بالا رفتن ایمنی اکانت میتوانید کد دومرحله ای را فعال کنید که هرموقع در هر کنسولی ایمیل شما وارد شد بدون نیاز به کد مرحله دوم دسترسی را سونی به اکانت شما ندهد و همین طور میتوانید سوالات امنیتی اضافه کنید که موقع فراموش کردن رمز اطلاعات را از شما درخواست میکند و همین طور میتوانید شماره تماس خود را هم اضافه کنید و بعدا برای دوستان و بقیه کاربران بفرستید تا با شما ارتباط بگیرن .

اگر برای حساب psn شما مشکلی پیش آمده است بهتر است به بخش اکانت و سکوریتی برید و پشتیبان لحضه ای سونی را که ساپورت نام دارد در جریان بزارید تمامی اطلاعات مربوط به اکانت شما در سرور های سونی ثبت میباشد و هر زمان میتوانید با دادن در خواست به ساپورت و مدارک ثابت کردن آن اکانت را ریکاوری کنید و ایمیل آن را تغییر دهید جالب است بدانید بازی به صورت خریداری شده در اکانت های psn قرار دارند و وقتی اکانت کرک میشود از ظرفتیت های دیگر اکانت استفاده میشود که میتوانید با پیام به پشتیبانی سونی ظرفیت ها را هم برگردانید.

برای ورود اکانت ها سعی کنید مشخصات اکانت را درست بزنید سونی بعد از چند بار زدن رمز اشتباه دیگر به آیپی شما اجازه ورود نمیدهد بهتر است بدانید چیزی به اسم بن برای کنسول وجود ندارد اکانت ها دارای ریجن های مختلفی هستند که با توجه به کشوری که در آن ساخته شده اند ریجن بندی میشوند ریجن 1 برای آمریکا ریجن 2 برای انگلیس و اروپا و تاثیری بر ریجن کنسول ندارند و شما در هر کنسول میتوانید اکانت مورد نظر خود را بزنید.

اکانت PS5
اکانت PS5

بهتر است قبل از ورود اکانت روی کنسول آپدیت کنید کنسول رو چون سونی برای ورود اکانت جدید ترین آپدیت را در نظر دارد و الزامی میباشد . اکانت ها را به صوت اورجینال ایمیل تهیه کنید که فروشنده تغییری در مشخصات اکانت ایجاد نکرده باشد .اکانت ها از بازی های مختلفی ایجاد شده است که بعد از ورود اکانت کد مرحله دوم را از فروشنده دریافت کنید و بزنید.برای آموزش بهتر راجب  انواع اکانت هکی کنسول PS5 بهتر است به سایت های معتبر از جمله ریپیر رام مراجعه کنید زیرا به صورت کامل امن و با قابلیت اکتیو روی کنسول شما اکانت را در اختیار شما قرار میدهند که میتوانید استفاده کنید بعد از ورود اکانت نیاز است که آن را از کنسول شیرینگ دستگاه فعال نمایید و فرمان های لایسنس آن را اجرا کنید دقت داشته باشید برای استفاده اکانت در یوزر های دیگ باید اکانت اکتیو شده باشد        

برچسب ها

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.