پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

از نظر عملکرد ناراحت خواهد شد: Google Pixel 8 Pro در Geekbench ظاهر شد!

پس از اینکه مدل‌های Google Pixel 8 و Pixel 8 Pro در دست کاربران قرار گرفتند، آزمایش‌های Geekbench را انجام دادند. در تئوری، پردازنده Tensor G3 که در عملکرد با چیپست Snapdragon 8 Gen 2 رقابت می کند، به نظر نمی رسد عملکرد مورد انتظار را ارائه دهد.

تنسور G3 در مقایسه با رقبای خود از نظر عملکرد ضعیف است!

Google از پردازنده Tensor G3 خود توسعه یافته خود در مدل های جدید خود یعنی Pixel 8 و Pixel 8 Pro استفاده می کند. Tensor G3، یک پردازنده هشت هسته ای، دارای 1 هسته Cortex-X3 (3.00 گیگاهرتز)، 4 هسته Cortex-A715 (2.45 گیگاهرتز) و 4 هسته Cortex-A510 (2.15 گیگاهرتز) است. با وجود انتظارات برای پیشی گرفتن از چیپست 8 هسته ای اسنپدراگون 8 نسل 2 از نظر عملکرد، Tensor G3، طبق داده های Geekbench، عملکرد مورد انتظار را ارائه نمی دهد.

google-pixel-8-series-appeared-in-geekbench-2

در تست Geekbench، Google Pixel 8 Pro مجهز به پردازنده Tensor G3 در تست تک هسته ای 1760 امتیاز کسب کرده و تست چند هسته ای را با 4442 امتیاز پشت سر می گذارد. وقتی به پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 نگاه می کنیم، با کنار گذاشتن Snapdragon 8 Gen 2، در تست تک هسته ای به 1976 امتیاز و در تست چند هسته ای به امتیاز چشمگیر 5149 دست می یابد.

با تجزیه و تحلیل این امتیازات، مشخص است که سری Google Pixel 8 از عملکرد مورد انتظار فاصله دارد. Tensor G3 حداقل عملکردی برابر با رقبای خود ندارد و کاربران پیکسل 8 را ناامید می کند. البته، سری Google Pixel 8 عملکرد کافی را در استفاده عملی ارائه می دهد. با این حال، نشانه های واضحی وجود دارد که تفاوت های قابل توجهی در مقایسه با نسل قبلی وجود ندارد.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا