پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
خبرخوان

آیا YouTube Music زندگی شنوندگان پادکست را آسان‌تر می‌کند؟ با دانلودهای خودکار جدید آشنا شوید!

YouTube Music امروز از اضافه شدن دانلود خودکار برای پادکست ها خبر می دهد، پس از اخباری مبنی بر برنامه ریزی برای… برنامه Google Podcasts در سال آینده بسته می شود. این اعلامیه برای تسهیل تجربه گوش دادن به پادکست‌ها در پلتفرم YouTube Music است.

چگونه دانلود خودکار فایل‌های پادکست را فعال کنیم؟

برای فعال کردن این ویژگی، کاربر باید از صفحه مشاهده در برنامه YouTube Music بازدید کند و روی نماد تنظیمات جدید اختصاص داده شده به ذخیره در کتابخانه ضربه بزند. این فرآیند دکمه «روشن کردن بارگیری‌های خودکار» را فشار می‌دهد و فوراً آخرین قسمت پادکست را برای گوش دادن آفلاین در دستگاه شما دانلود می‌کند.

این ویژگی چه تأثیری بر قسمت‌های پادکست قبلی دارد؟

و از امروز، قسمت هایی که گوش دادن را به پایان رسانده اید دیگر به طور خودکار حذف نمی شوند. فایل‌ها فقط زمانی حذف می‌شوند که یک قسمت جدید در دسترس باشد یا پس از گذشت یک دوره زمانی مشخص، مانند یک روز کامل. اما تا کنون، این شرکت نتوانسته این ویژگی را آزمایش کند.

چگونه دانلود خودکار فایل های پادکست را فعال کنیم؟

دانلودهای خودکار بر اساس نمایشگر و دستگاه کار می کنند، بنابراین کاربر باید آنها را به صورت جداگانه فعال کند. YouTube Music یک صفحه دانلود خودکار اختصاصی برای روشن/خاموش کردن سریع دانلودها ارائه می‌کند.

دانلود خودکار برای پادکست‌ها

پادکست ها به طور خودکار با YouTube Music نسخه 6.21 برای Android و iOS دانلود می شوند. این ویژگی به تسهیل و بهبود تجربه گوش دادن به پادکست در پلتفرم YouTube Music کمک می‌کند.

همچنین بخوانید:

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا