آپدیت جدید تلگرام (8.6.0) با قابلیت دانلود منیجر داخلی عرضه شد

آپدیت جدید تلگرام ( 11 مارس 2022| 1400/12/20) تغییرات ظاهری و عملکردهای فراوانی را به همراه داشته است. از قابلیت دانلود منیجر داخلی برای مشاهده وضعیت دانلود فایل ها و کنترل آن ها گرفته تا امکان استریم (پخش زنده ویدیویی). برای آشنایی با ویژگی ها و قابلیت های آپدیت جدید...

Video

آپدیت جدید تلگرام (8.6.0) با قابلیت دانلود منیجر داخلی عرضه شد

آپدیت جدید تلگرام ( 11 مارس 2022| 1400/12/20) تغییرات ظاهری و عملکردهای فراوانی را به همراه داشته است. از قابلیت دانلود منیجر داخلی برای مشاهده وضعیت دانلود فایل ها و کنترل آن ها گرفته تا امکان استریم (پخش زنده ویدیویی).

برای آشنایی با ویژگی ها و قابلیت های آپدیت جدید تلگرام با ما همراه باشید و این مقاله را تا پایان بخوانید.

‏????ویژگی های آپدیت مارس تلگرام:

✔️ دانلود منیجر داخلی (Download Manager) : در این بروزرسانی تلگرام دانلود منیجر را اضافه کرده که این امکان را به کاربرمی دهد تا فایل های دانلودی خود و روند دانلود را به صورت یکجا مشاهده کند. وقتی دانلود فایلی شروع می شود، در نوار جستجو، آیکون و بخش جدیدی نمایان شده که کاربر با کلیک کردن روی آن می تواند همه فایل هایی که در حال دانلود هستند را ببیند.

‏علاوه بر این تلگرام قابلیتی را ارائه داده که می توان دانلود فایل ها را اولویت بندی کرد و مشخص کرد که چه فایلی زودتر از بقیه دانلود شود. همچنین دکمه ای برای لغو کردن تمام دانلودها هم درنظر گرفته شده است.

‏✔️منوی پیوست جدید (New Attachment Menu): تلگرام منوی ارسال عکس و ویدیورا هم بهبود داده و حالا هنگام ارسال چند عکس و ویدیو به صورت آلبوم، کاربر می تواند پیش نمایشی از آن آلبوم را قبل از ارسال ببیند و در صورت نیاز ترتیب آن ها را تغییر دهد. در iOS، منوی پیوست کاملاً دوباره طراحی شده است تا با برنامه اندروید همخوانی داشته باشد . گزینه دوربین درون برنامه ای اکنون به زیبایی در گالری ادغام شده است و یک نوار ناوبری جدید دسترسی سریع به عکس ها، فایل ها، اشتراک گذاری موقعیت مکانی و موارد دیگر را می دهد.

علاوه بر این، آخرین فایل‌های ارسال شده نیز حالا در قسمت فایل قرار گرفته است.

✔️رابط نیمه شفاف در اندروید (Transparent Interface on Android): در حالت شب (دارک مود) اندروید، پنل‌ها و هدرها جلوه شفاف ظریفی پیدا کرده اند که به پس‌زمینه‌های چت، برچسب‌ها و رسانه‌ها اجازه می دهد در حین پیمایش بدرخشند. تلگرام ادعا کرده که هیچ که تاکنون هیچ اپلیکیشن اندرویدی دیگری به چنین افکت زیبایی مجهز نشده و این آپدیت بهترین فناوری‌های بصری جهان را از سایر پلتفرم‌ها به اندروید می‌آورد.

✔️ صفحه ورود بازطراحی شده (Redesigned Login Flow):

در اندروید و مک او اس، صفحه ورود با انیمیشن‌های جدید اصلاح شده است. در اندروید، مشاهده می کنید که ارقام کد ورود شما در جای خود قرار می گیرند.

در نسخه macOS تلگرام نیز صفحه ورود به سیستم از طریق اسکن QR Code شامل انیمیشن جدیدی به سبک فیلم ماتریکس (Matrix) می‌شود.

✔️لینک به شماره تلفن (Phone Number Links): تا پیش از این بروزرسانی فقط برای آیدی افراد امکان ساخت لینک بود ولی حالا ساخت لینک ارتباطی برای شماره موبایل هم اضافه شده و کاربران می توانند به یک شخص از طریق شماره موبایلش هم پیام یدهند.

روش این کار هم ساده هست فقط کافیست شماره موبایل را به همراه کد کشور جلوی t.me قرار دهید. برای مثال لینک شماره 09010000000 به اینصورت هست: t.me/+9809010000000

البته این لینک تنها در صورتی کار می کند که تنظیمات حریم خصوصی شما به دیگران اجازه دهد شما را با شماره تلفنتان پیدا کنند.

blank

✔️پخش زنده / لایو استریم (Live Streaming With Other Apps): تلگرام پشتیبانی از پروتکل استریم RTMPS را اضافه کرده و حالا کاربران و استریمر های حرفه ای می توانند با نرم افزارهای جانبی مثل OBS در کانال یا گروه تلگرام خود بدون محدودیت در تعداد بینندگان پخش زنده ویدیویی انجام دهند.

✔️ صفحات t.me جدید (New t.me Pages): با لینک های t.me مانند t.me/durov، هر کسی می‌تواند پروفایل ها، پست‌ها یا کانال‌های عمومی را در مرورگر خود به صورت پیش‌نمایش زنده مشاهده کند، حتی اگر هنوز در تلگرام ثبت‌نام نکرده باشد. اکنون این پیش‌نمایش‌های وب ظاهر جدیدی پیدا کرده اند و جذاب تر شده اند.

♻️ دانلود نسخه 8.6.0 تلگرام:

جهت دانلود نسخه جدید تلگرام و یا بروزرسانی به آخرین نسخه از لینک های زیر استفاده کنید.

Telegram
Telegram
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free
‎Telegram Messenger
‎Telegram Messenger
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free+
Telegram Desktop
Telegram Desktop
Price: Free

????نظرتون درباره آپدیت جدید تلگرام چیه؟!

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Video
ویدیوهای بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
Created with Fabric.js 5.2.4
More Video

ویــدیوهای مـشـــابه بیشتر...

Created with Fabric.js 5.2.4

Pagespeed Optimization by Lighthouse.