Sponsor

چرا داشتن یک وبسایت به ما اعتبار میده؟

چرا داشتن یک سایت به ما اعتبار میده؟ این روزها با گسترش شبکه‌های تحت وب و افزایش حضور کاربران در این شبکه‌ها، فعالیت‌های تجاری نیز در بستر اینترنت شکل گرفته و کسب‌وکارهای کوچک‌و‌بزرگ با طراحی وبسایت در حوزه آنلاین فعالیت می‌کنند. از‌آنجا‌که این روزها خرید اینترنتی بخش عظیمی از تجارت را به خود...

Device Slider

چرا داشتن یک سایت به ما اعتبار میده؟

این روزها با گسترش شبکه‌های تحت وب و افزایش حضور کاربران در این شبکه‌ها، فعالیت‌های تجاری نیز در بستر اینترنت شکل گرفته و کسب‌وکارهای کوچک‌و‌بزرگ با طراحی وبسایت در حوزه آنلاین فعالیت می‌کنند. از‌آنجا‌که این روزها خرید اینترنتی بخش عظیمی از تجارت را به خود اختصاص داده، می‌توان اهمیت طراحی و راه‌اندازی سایت فروش را درک و توجیه کرد. مشاغل مختلف ناچارند برای رونق بخشیدن به کسب‌و‌کار خود، مشتریان‌شان را از بین کاربران اینترنت انتخاب کرده و برای بیشتر دیده شدن در بین کاربران هدف و افزایش فروش در این حوزه تلاش کنند. طراحی وبسایت هویت قدرتمندی به کسب‌و‌کارهای مختلف بخشیده و ضمن افزایش فروش آن‌ها به افزایش اعتبار و رشد برند می‌انجامد.

اهمیت طراحی سایت

امروزه پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوری و ارتباطات سبب شده که بیش‌از ۹۰ درصد مردم جهان فعالیت‌های خود را به‌صورت آنلاین دنبال کنند. باتوجه به‌اینکه این روزها همه مردم درگیر روزمرگی‌های خود هستند و در این راستا آسایش و آرامش بیشتری را طلب می‌کنند، اینترنتی‌شدن کسب‌وکارها می‌تواند یک مزیت مهم برای افراد باشد. کاربران اینترنت می‌توانند با یک سرچ ساده به تمام نیازمندی‌های روزمره خود دسترسی پیدا کنند. در این بین کسب‌و‌کارهای مختلف باید برای رونق بخشیدن به تجارت خود، نیازهای کاربران هدف خود را مرتفع سازند.

با‌توجه‌به گسترش کسب‌و‌کارهای اینترنتی، مشاغلی که فعالیت فیزیکی دارند، به حاشیه کشیده شده و کسب‌و‌کار آن‌ها رونق چندانی نخواهد داشت. در حالی که کسب‌و‌کارهای کوچک‌و‌بزرگ می‌توانند با طراحی وبسایت بدون محدودیت‌های مکانی و زمانی و بدون در نظر گرفتن مرزهای جغرافیایی، در یک حوزه بسیار گسترده، میلیون‌ها کاربر هدف را جذب کرده و فروش بیشتر با سایت داشته باشند.

لزوم داشتن سایت فروش

کسب‌وکارهای مختلف می‌توانند در کنار فروش فیزیکی و سنتی خود، یک صفحه وب طراحی کرده و در بستر اینترنت نیز فروش آنلاین داشته باشند؛ اما اگر مشاغل مختلف طراحی و راه‌اندازی صفحه وب را نادیده بگیرند و تنها فروش سنتی خود را دنبال کنند، باتوجه‌به شرایط تجارت امروز، پیشرفتی نخواهند داشت. طراحی وبسایت از دو جهت به کسب‌و‌کار شما اعتبار می‌بخشد. شما می‌توانید با داشتن یک پایگاه فروش و تلاش برای بهینه‌سازی آن بر اساس قوانین موتور جستجوی گوگل در صدر نتایج جستجو قرار گرفته و از طرفی با ایجاد تجربه کاربری مناسب، مشتریان بی‌شماری را جذب کنید.

موتور جستجوی گوگل همواره در تلاش است که نیاز کاربران خود را به بهترین شکل ممکن مرتفع سازد. در این راستا سایت‌هایی را در صدر نتایج خود قرار می‌دهد که بتوانند نیاز کاربران را تامین کنند. کاربران نیز به خوبی سایت‌های مورد اعتماد را می‌شناسند. این اعتمادسازی، اعتبار شما را در بین کسب‌و‌کارهای مشابه در بستر گوگل افزایش می‌دهد. در نهایت می‌توانید ضمن فروش بیشتر با سایت، به رشد برند خود نیز برسید.

چگونه یک سایت معتبر داشته باشیم؟

داشتن یک صفحه وب برای افزایش فروش و برندسازی تمام ماجرا نیست. طراحی وبسایت یک پروسه تخصصی است و به دانش برنامه‌نویسی احتیاج دارد. اگر صاحبین کسب‌و‌کارهای فروش با این دانش آشنایی نداشته باشند، یک امر طبیعی است؛ اما اگر صرفا به این دلیل طراحی و راه‌اندازی پایگاه فروش را به تعویق بیندازند، غیر معقول بوده و تنها به کسب‌و‌کار خود آسیب بیشتری وارد می‌کنند. اعتمادسازی به وب سایت فروش تنها در صورتی محقق می‌شود که کاربران هدف به آن اعتماد کنند.


برای اینکه بتوانید کاربران هدف را به مشتریان بالقوه و طرفدار تبدیل کنید، باید صفحه وب خود را بر اساس قوانین الگوریتم‌های موتور جستجوی گوگل طراحی کرده و خدمات سئو را در حین طراحی سایت لحاظ کنید. برای این منظور شما می‌توانید خدمات طراحی و راه‌اندازی پایگاه فروش خود را به‌صورت برون‌سپاری به شرکت‌های معتبر و متخصص‌ در این زمینه بسپارید.

ویژگی‌های یک سایت فروش معتبر

سایت‌های مختلف بر اساس الگوریتم‌های گوگل رتبه‌بندی شده و وبسایت‌های قدرتمند و معتبر می‌توانند در دنس گوگل رتبه اول را به خود اختصاص دهند. فاکتورهای بهینه‌سازی متعددی وجود دارند که هر یک نقش تعیین‌کننده‌ای در طراحی یک صفحه وب حرفه‌ای ایفا می‌کنند. در ادامه ویژگی‌های یک سایت حرفه‌ای را بررسی می‌کنیم.

  • در طراحی وبسایت معتبر و حرفه‌ای، داشتن یک آدرس خاص که به خوبی در ذهن مخاطب ثبت شود، اهمیت بسیاری دارد.
  • اعتبار کسب‌و‌کارهای اینترنتی زمانی حاصل می‌شود که کاربران هدف بیشتری از صفحه شما بازدید کرده و برای حضور در صفحه شما ترغیب شوند. جلوه بصری زیبا و در واقع ظاهر سایت نقش مهمی در جذب مخاطب دارد.
  • پس از اینکه کاربر وارد صفحه شما شد، باید تجربه کاربری ایده‌آلی را کسب کند تا بعد از اولین بازدید به مشتری دائمی شما تبدیل شود.
  • ساختار این پایگاه فروش اینترنتی نقش بسیار مهمی در ایجاد تجربه کاربری خوشایند دارد؛ به‌همین‌خاطر باید در چیدمان و طراحی وبسایت انسجام و زیبایی خاصی را لحاظ کرده و تمامی المان‌های موجود در ساختار آن مانند: صفحه آرشیو، صفحه نوشته، صفحه نظرسنجی، سبد خرید، دسته‌بندی محصولات، درگاه پرداخت و … را به ترتیب قرار دهید.
  • از دیگر فاکتورهای ضروری برای داشتن یک صفحه پربازدید و در نهایت افزایش فروش با سایت و برندسازی، باید خدمات بهینه‌سازی ساختار آن از جمله: رسپانسیو بودن، افزایش سرعت لود و گواهی امنیتی را نیز لحاظ کنید‌.

نکته:

داشتن یک سایت قدرتمند سبب می‌شود که کاربران هدف به شما اعتماد کرده و به دنبال آن اعتبار شما افزایش یابد. کسب‌و‌کارهای معتبر آنلاین می‌توانند ضمن افزایش فروش از این طریق، از رشد برند خود مطمئن بوده و در مدت زمان کوتاهی به برندسازی برسند. برای این منظور بهتر است که خدمات طراحی وبسایت را به یک مجموعه تخصصی و معتبر با مشاوره و پشتیبانی حرفه‌ای بسپارید.

جمع‌بندی

در این مطلب راجع‌به اهمیت طراحی وبسایت و تاثیر آن در افزایش فروش برندسازی کسب‌و‌کارهای آنلاین صحبت کردیم. همانطور که متوجه شدید داشتن یک صفحه وب فروش حرفه‌ای، هویت قدرتمند و اعتبار زیادی به شما بخشیده و می‌توانید به موجب آن به افزایش فروش، کسب درآمد دلاری و برندسازی برسید. مزایای فوق‌العاده فروش آنلاین می‌تواند به افزایش فروش حضوری شما و در نهایت افزایش اعتبار کسب‌و‌کار در محل فروشتان نیز کمک کند. تنها کافیست خدمات طراحی و راه‌اندازی سایت خود را به یک گروه طراحی حرفه‌ای متخصص‌ بسپارید. یکی از موسسات تخصصی در حوزه طراحی سایت و بهینه سازی ساختاری آن، گروه هیرا است. این مجموعه با بهره گیری از تیم تخصصی در زمینه طراحی گرافیک، توسعه وبسایت و اپلیکیشن، برنامه نویسی، انجام خدمات سئو و بازاریابی، در مسیر ساخت و بهره‌گیری از وبسایت اختصاصی شما همراه گام به گامتان است. شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت این گروه از اطلاعات قابل توجهی در این زمینه کسب کرده و همچنین با دریافت مشاوره با کمترین هزینه به حداکثر بازدهی قابل قبول دست پیدا کنید.

امتیاز بدید

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
20 آبان 1402