Sponsor

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، شامل تمام ابزارها و فعالیت هایی است که در بستر فضای دیجیتال انجام می شود. این بستر ها شامل: وبسایت، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها و… می شود. تیم دیجیتال مارکتینگ، با توجه به نیاز و شرایط شرکت ها متشکل از بخش های زیر است:...

Device Slider

دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال، شامل تمام ابزارها و فعالیت هایی است که در بستر فضای دیجیتال انجام می شود.

این بستر ها شامل: وبسایت، شبکه های اجتماعی، اپلیکیشن ها و… می شود.

تیم دیجیتال مارکتینگ، با توجه به نیاز و شرایط شرکت ها متشکل از بخش های زیر است:

متخصص سئو: این شخص مسئول بهبود رتبه وبسایت در نتایج جستجوی گوگل است. این فرد باید دانش خوبی در زمینه اصول سئو و الگوریتم موتورهای جستجو داشته باشد تا بتواند از بین صدها سایت رقیب، وبسایت خود را متمایز کند.

استراتژیست محتوا: استراتژیست محتوا مسئول توسعه  و اجرای استراتژی های محتوا است. مهارت اصلی این شخص، شناخت مخاطب و رفتار مخاطب است تا بتواند متناسب با پرسونای مخاطب، مناسب ترین محتوا را در شبکه های اجتماعی بارگزاری کند.

مدیر شبکه های اجتماعی: این شخص مسئول مدیریت حضور یک کسب و کار در شبکه های اجتماعی است. مهم ترین ویژگی این شخص، ایجاد محتوا متناسب با مخاطبین هدف در شبکه های اجتماعی است. همچنین آنالیز نتایج به دست آمده از دیگر وظایف مدیر شبکه های اجتماعی است.

مدیر کمپین: نقش مدیر کمپین در تیم دیجیتال مارکتینگ بسیار حیاتیست. این شخص مسئول ایجاد و به روز رسانی کمپین های تبلیغاتی است. همچنین انجام تست A/B، بودجه بندی و آنالیز نتایج کمپین ها از دیگر وظایف این شخص به جهت ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق است.

مدیر دیجیتال مارکتینگ: مدیر بازاریابی دیجیتال مسئول توسعه و اجرای استراتژی های بازاریابی دیجیتال است.

مهم ترین ویژگی مدیر دیجیتال مارکتینگ، اشراف کامل به عملکرد کل تیم است و داشتن اطلاعات کافی درباره فعالیت نیروهای مارکتینگ و تسلط به تمام موارد گفته شده

داشتن این توانایی ها باعث می شود شما یک مدیر دیجیتال مارکتینگ تمام عیار باشید.

ثبت نام دوره جامع دیجیتال مارکتینگ(صفر تا صد) ماهان شروع شد.

بازارکار دیجیتال مارکتینگ در ایران

با توجه به رشد سریع بازاریابی دیجیتال، پیش‌بینی می‌شود که تقاضا برای مشاغل دیجیتال مارکتینگ در سال‌های آینده همچنان افزایش یابد. این امر فرصت‌های شغلی خوبی را برای افراد با مهارت‌های مناسب در زمینه بازاریابی دیجیتال فراهم می‌کند.

مهارت های مورد نیاز یک مدیر دیجیتال مارکتینگ:

تسلط به محیط وبسایت و کار با پنل وبسایت

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

آشنایی با سئو on page  و off page

سوشال مدیا و الگوریتم شبکه های اجتماعی

تولید محتوا متنی، بصری و کپی رایتینگ

استفاده از ابزار های هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ (هوش مصنوعی تا چند سال آینده جایگزین بسیاری از مشاغل خواهد شد)

ابزارهای گوگل (گوگل آنالیتیکس، گوگل سرچ کنسول، گوگل ادز و…)

اصول رسانه در  شبکه های اجتماعی

شناخت پرسونای مخاطب

گزارش گیری و تحلیل گزارشات

اصول بازاریابی موبایلی

بازاریابی موبایلی

اس ام اس مارکتینگ

راه اندازی کمپین های 360

کمپین های ویدئویی

نورو مارکتینگ

انواع کمپین های تبلیغاتی در بستر وب

جامع ترین دوره دیجیتال مارکتینگ در کشور در حال حاضر در مرکز اشتغال و مهارت آموزی ماهان برگزار می شود. علاوه بر تمام سرفصل های گفته شده، در این دوره  38 ساعت دوره آفلاین به عنوان هدیه به شما ارائه می گردد.

با گذراندن دوره در مرکز اشتغال و مهارت آموزی ماهان، می توانید تمام مهارت هایی که یک دیجیتال مارکتر حرفه ای نیاز دارد را بیاموزید.

همچنین مرکز اشتغال و مهارت آموزی ماهان، بعد از گذراندن دوره ها، شما دانشجویان عزیز را به بازارهای کار مناسب معرفی میکند.

در این دوره، شما یاد خواهید گرفت که:

چگونه یک استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر ایجاد کنید

چگونه از ابزارها و پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال استفاده کنید

چگونه داده‌ها را برای اندازه‌گیری نتایج کمپین‌های بازاریابی خود استفاده کنید

برخی از مزایای شرکت در دوره جامع دیجیتال مارکتینگ مرکز اشتغال و مهارت آموزی ماهان :

آموزش توسط متخصصان دیجیتال مارکتینگ: این دوره توسط متخصصان با تجربه و برتر ایران تدریس می‌شود که تسلط کامل برای آموزش موثر این موضوع را دارند و سالها مشاور برندهای برتر و مشهور ایران در کسب و کارهای مختلف بوده اند.

برنامه آموزشی جامع: این دوره یک برنامه آموزشی جامع و کامل در زمینه بازاریابی دیجیتال است که به شما کمک می‌کند تا دانش و مهارت‌های لازم در زمینه‌های مختلف بازاریابی دیجیتال را کسب کنید.

امکان یادگیری عملی: در این دوره، شما فرصت خواهید داشت تا پروژه‌های عملی انجام دهید و دانش و مهارت‌های خود را در زمینه بازاریابی دیجیتال به کار بگیرید.

امکان اشتغال پس از دوره: مرکز اشتغال و مهارت آموزی ماهان به دانشجویان و کارجویان خود کمک می‌کند تا پس از دوره، شغلی مرتبط با حوزه دیجیتال مارکتینگ پیدا کنند.

بنابراین اگر به دنبال یادگیری بازاریابی دیجیتال به صورت حرفه‌ای هستید، دوره آموزش دیجیتال مارکتینگ مرکز اشتغال و مهارت آموزی ماهان یک گزینه پیشنهادی برای شما است.

امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
26 فروردین 1403
تحریریه کارینت
23 دی 1402