Sponsor

اهمیت استفاده از خدمات پشتیبانی برای سیستم ویپ یک مجموعه

خدمات پشتیبانی ویپ ، یکی از مهمترین مسائلی به شمار می رود که پس از راه اندازی و اجرای این سیستم باید بدان توجه کرد. به علت نوپا بودن و پیشرفت های روزانه در این سیستم تماس نوین، باید مجموعه ای برای راه اندازی و پشتیبانی از ویپ انتخاب شود...

Device Slider
  • خانه
  • 👈
  • کسب و کار
  • 👈
  • اهمیت استفاده از خدمات پشتیبانی برای سیستم ویپ یک مجموعه

خدمات پشتیبانی ویپ ، یکی از مهمترین مسائلی به شمار می رود که پس از راه اندازی و اجرای این سیستم باید بدان توجه کرد. به علت نوپا بودن و پیشرفت های روزانه در این سیستم تماس نوین، باید مجموعه ای برای راه اندازی و پشتیبانی از ویپ انتخاب شود که فاکتورهای مهمی چون تعهد، پیگیری منظم و پاسخگویی را دارا باشد. مجموعه ما به ارائه خدمات پشتیبانی از ویپ به بهترین شکل سعی در مشتری مداری و کسب رضایت شما دارد.

سیستم ویپ چیست؟

در بررسی خدمات پشتیبانی ویپ باید بدانید که یک سیستم ویپ به شما امکان می دهد از طریق اتصال اینترنت بی سیم به جای خطوط قدیمی خدمات تلفن قدیمی، تماس های تلفنی صوتی برقرار کنید. ویپ در قالب برنامه های سخت افزاری یا نرم افزاری موجود می باشد. سیستم های IP مبتنی بر نرم افزار با هر دستگاه پشتیبانی شده از اینترنت، از iPhone گرفته تا رایانه لپ تاپ، سازگار می باشند. این موجب می شود که به راحتی دست به کار شوید.

سیستم های ویپ هم برای راه اندازی به حداقل تجهیزات نیاز دارند. کیفیت تماس برتر آن ها نسبت به سیستم های تلفن سنتی، خدماتی پیشرفته را به آن ها می دهد. علاوه بر این، ارائه دهندگان برتر ویپ مثل OpenPhone ویژگی های اضافی را ارائه می دهند که با خدمات تلفن استاندارد نمی توانید پیدا کنید، از جمله توانایی تنظیم ساعات کاری، اشتراک گذاری شماره تلفن با هم تیمی ها، و ارسال آسان پست های صوتی خود به ایمیل.

انواع خدمات پشتیبانی ویپ یا ویپ

در بررسی خدمات پشتیبانی تلفن ویپ باید بدانید که در صورتی که در حال انجام جهش به ویپ هستید، باید تصمیماتی بگیرید. انواع مختلفی از تلفن های ویپ وجود دارد که می توانید بسته به نیاز های کسب و کار، بودجه و دیگر نیاز های خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. برای ادغام کامل سیستم تلفن اینترنتی جدید خود در محل کار خود، باید مطمئن شوید که راه اندازی آن ها برای شما و تیم شما به خوبی کار می کند. در اینجا انواع مهم تلفن های ویپ آورده شده است:

1. تلفن های IP رومیزی

تلفن های IP رومیزی معمولاً برای به حداکثر رساندن قدرت اتصال به رایانه ها متصل می شوند، زیرا به هر حال معمولاً به یک مکان متصل می شوند. اکثر تلفن های رومیزی به شما امکان می دهند شناسه تماس گیرنده و دیگر ویژگی ها را روی یک صفحه نمایش کوچک مشاهده کنید. تلفن های رومیزی به عنوان تلفن های استاندارد، در مراکز تماس یا به عنوان تلفن های پذیرش کار می کنند. آن ها یک گزینه همه کاره می باشند که به راحتی عمل می کنند.

2. تلفن های بی سیم

در بررسی خدمات پشتیبانی ویپ باید بدانید که تلفن های بی سیم به شما امکان می دهند در طول تماس های صوتی خود حرکت کنید. آن ها شما را به سیم یا رایانه خاصی متصل نمی کنند. در نهایت، در صورتی که از دسترس یک اتصال WiFi قوی دور شوید، اتصالات تلفن بی سیم امکان دارد دچار مشکل شوند. با این حال، راحتی آن ها در بعضی از تنظیمات اداری ارزش آن را دارد که از آن ها کمک بگیرید. تلفن های بی سیم به شما این امکان را می دهند که از هر نقطه ای که نقطه اتصال وجود دارد، تماس تلفنی بگیرید و امکان دارد برای افرادی که در دفتر کار می کنند یا هم تیمی هایی که دائماً از همکار به همکار خود می چرخند، مناسب باشند.

3. تلفن های USB

برای استفاده از تلفن USB، آن را از طریق کابل USB به دستگاه خود وصل کنید. اینها یک گزینه محبوب برای کمک به تثبیت اتصال تلفن نرم افزاری شما می باشند.

4. تلفن های نرم افزاری

نقطه مقابل تلفن های سخت افزار، تلفن های نرم افزاری می باشند. ولی نرم افزار تلفن ویپ چیست و ویپ چگونه کار می کند؟ می توانید با دانلود برنامه نرم افزاری ارائه دهنده ویپ، یک تلفن نرم افزار را روی دستگاه نصب کنید. این برنامه به شما امکان دسترسی به یک شماره تلفن مجازی را می دهد که می تواند مثل یک تلفن معمولی استفاده شود ولی به مکان جغرافیایی خاصی وابسته نیست. تلفن های نرم افزاری یک راه عالی و مقرون به صرفه برای ارتباط با هم تیمی ها و مشتریان شما می باشند.

C:\Users\alefbaweb\Desktop\تلفن Voip\1 (7).jpg

خدمات پشتیبانی ویپ شامل چه مواردی می شود؟

خدمات پشتیبانی شرکت نت یک دارای ۲ بخش اساسی و مهم بوده که مکمل هم بوده و برخورداری از این دو نوع خدمات تجربه بهتری در استفاده از ویپ را برای مشتریان به همراه خواهد داشت. در واقع علاوه بر خدمات اولیه، بحث پشتیبانی موجب بازدهی بهتر و مشکلات بسیار کم در استفاده از این سیستم می شود.

بررسی های منظم و دوره ای

راه اندازی و اجرای سیستم ویپ یکی از مهمترین مراحل برای استفاده از این تکنولوژی است ولی پشتیبانی بخش مهم دیگری از خدمات شرکتی بوده که این سیستم را برای شما اجرا می کند. مجموعه … با بررسی های منظم و دوره ای که بخشی از قرارداد این شرکت است پایایی و عملکرد ویپ را مورد بررسی قرار می دهد. بررسی های دوره ای از شکل گیری مشکلات احتمالی جلوگیری کرده و بازدهی این سیستم را برای شما در حد انتظارتان نگه می دارد. از جمله مسائلی که در این نوع بررسی و بازدید ها مورد سنجش قرار می گیرد عبارتند از:

  • بررسی سخت افزاری و نرم افزاری سیستم ویپ برای جلوگیری از مشکلات و اختلال احتمالی
  • بکاپ گیری و بررسی گزارشات مربوطه
  • بررسی وضعیت خطوط

عیب یابی و پاسخگویی به مشکلات احتمالی

به جز بررسی های دوره ای که توسط خود شرکت و در فواصل زمانی معینی صورت می پذیرد، مشکلات احتمالی که توسط مجموعه بهره مند از ویپ هم به شرکت …. ارجاع می شود در کمترین زمان مورد بررسی قرار می گیرد و عیوب احتمالی سریعاً برطرف می گردد. سرعت در عیب یابی و پاسخگویی به مشکلات احتمالی بخشی از خدمات پشتیبانی ویپ بوده که دارای اهمیت بالایی بوده و از اخلال در نظم کار های یک مجموعه جلوگیری می کند.

ارتقاء سیستم ویپ

بخش دیگری از این نوع خدمات در شرکت … شامل ارتقاء سیستم با توجه به ویژگی های مدنظر مشتریان می باشد. اضافه کردن تماس تصویری، صندوق صوتی و مواردی از این قبیل هم بلافاصله بعد از درخواست مشتری و بعد از بررسی ها و برآورد های لازم صورت می پذیرد.

راهنمای درک خدمات ویپ برای کسب و کارها

ارتباطات خوب در قلب هر رابطه قرار دارد و این شامل روابط تجاری هم می شود. وقتی بتوانید به راحتی با کارمندان، فروشندگان، شرکا و مشتریان ارتباط برقرار کنید، می توانید به کسب و کار خود کمک کنید تا برای موفقیت آماده بماند. فناوری های زیادی در این زمینه وجود دارد که نوید می دهد ارتباطات تجاری را آسان تر کند. ولی برای کسب وکارهایی که تازه شروع کرده اند یا برای آن هایی که به فرصت های رشد چشم دوخته اند غربال کردن همه این گزینه ها می تواند طاقت فرسا باشد.

در بررسی خدمات پشتیبانی ویپ باید بدانید که امکان دارد به نظر برسد که ساده ترین انتخاب این بوده که فقط از خدمات تلفن ثابت سنتی کمک بگیرید، ولی آیا واقعاً می توانید امیدوار باشید که در دنیای تجارت مدرن از طریق سیستم های قدیمی و ابزارهای قدیمی موفق شوید؟

بسیاری از کسب و کارهای کوچک و متوسط(SMB) در حال درک این موضوع می باشند که رقابتی بودن به معنای استفاده از همان ابزارهایی بوده که کسب و کارهای بزرگتر انجام می دهند. به همین علت بوده که بسیاری از SMB ها به فناوری مبتنی بر نرم افزار از طریق اینترنت که به عنوان ابر هم شناخته می شود روی می آورند تا به کسب و کار خود کمک کنند.

تصمیم گیری در مورد اینکه چه فناوری های مبتنی بر ابر برای شما بهترین می باشند، می تواند تأثیر زیادی بر کسب وکار شما داشته باشد، بنابراین مهم بوده که انتخاب های هوشمندانه داشته باشید. زمانی که صحبت از ارتباطات تجاری می شود، راه حل Voice over Internet Protocol (ویپ) می تواند دقیقا همان چیزی باشد که کسب و کار شما برای ارائه نتایج بزرگ بدون کاهش بودجه شما نیاز دارد.

همه چیز در رابطه با خدمات پشتیبانی ویپ

Voice over Internet Protocol (ویپ) امکان برقراری تماس های تلفنی از طریق شبکه را فراهم می کند. با افزایش سرعت اینترنت و پایداری آن، ویپ به گزینه خدمات تلفن همراه برای مشاغل در سراسر جهان تبدیل شده می باشد. در اینجا به این خواهیم پرداخت که ویپ چیست و چگونه کار می کند، و بحث می کنیم که چگونه خدمات تلفن ویپ می تواند به کسب وکارها در کاهش هزینه ها و بهبود ارتباطات کمک کند. در صورتی که برای تعیین بهترین راه حل مخابراتی برای کسب و کار خود به کمک نیاز دارید، همین امروز با آن ها ارتباط برقرار کنید.

در بررسی خدمات پشتیبانی ویپ باید بدانید که ویپ فرآیندی بوده که امکان انتقال ترافیک صوتی و دیگر انواع ارتباطات را از طریق یک شبکه فراهم می کند. این به شما امکان می دهد به جای PSTN سنتی از اتصال اینترنت خود به عنوان سرویس تلفن خود کمک بگیرید.

Voice over IP اساساً نحوه ثبت دو نقطه پایانی، استفاده از امنیت، انتقال کنترل ها و توافق برای گفتگو با یکدیگر می باشد. ویپ همینطور می تواند پیوندی از مجموعه میز شما به Cloud PBX شما و به طور جداگانه پیوند PBX شما به ترانک های تماس خروجی شما در نظر گرفته شود. بنابراین، برقراری تماس در واقع می تواند به دو مسیر ویپ نیاز داشته باشد، یکی از تلفن شما به PBX شما و دیگری از PBX شما به سمت Trunk Carrier. شبیه به سیستم های PBX اداری (مبادله شعبه خصوصی) با خطوط تلفن متعدد، تماس های ویپ همینطور از ارسال تماس، پست صوتی، شناسه تماس گیرنده، تماس کنفرانس، ضبط تماس و انتظار تماس پشتیبانی می کنند.

یک سرویس تلفن ویپ به شما امکان می دهد فناوری های ارتباطی را در یک سیستم یکپارچه متحد کنید. این به اعضای تیم از طریق دستگاه های مختلف مثل لپ تاپ، تبلت و تلفن های هوشمند اجازه می دهد تا به طور موثر و بدون مشکل با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

امتیاز بدید

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
26 تیر 1401
تحریریه کارینت
19 اسفند 1402