3 دلیل که نیاز به سرور اختصاصی دارید

چه زمانی سرور اختصاصی تهیه کنیم؟ ایا با مشکل سرعت و یا امنیت در وبسایت تجاری خود مواجه هستید ؟ همه کسب و کار ها و تجارت های بروز به ویژه وقتی پای یک وبسایت تجاری در میان باشد با این چالش روبرو خواهند شد . استفاده از یک سرور...

sponsor

3 دلیل که نیاز به سرور اختصاصی دارید

چه زمانی سرور اختصاصی تهیه کنیم؟

ایا با مشکل سرعت و یا امنیت در وبسایت تجاری خود مواجه هستید ؟

همه کسب و کار ها و تجارت های بروز به ویژه وقتی پای یک وبسایت تجاری در میان باشد با این چالش روبرو خواهند شد . استفاده از یک سرور قدرتمند شاید بهترین راه حلی باشد که شما به دنبال ان هستید .

با گسترش کسب و کار ها و پیچیده شدن فرایندهای دیجیتالی نیاز به امنیت و کنترل بیشتر بسیار مهم میشود . انتقال اطلاعات به یک سرور اختصاصی با کیفیت گامی مهم و روبه جلو برای شرکت های بزرگ و رو به رشدی است همیشه بدنبال بهترین راه حل هستند .

خرید سرور اختصاصی ایران راه حلی برای پیشرفت کسب و کار

در این مقاله به این موضوع میپردازیم که سرور اختصاصی چیست و 3 دلیل قانع کننده که چرا کسب و کار شما باید از ان بهره ببرد .

سرور اختصاصی پر ترافیک
سرور اختصاصی پر ترافیک

سرور اختصاصی ایران چیست ؟

سرور اختصاصی سخت افزاری قدرتمند هست به دلیل نوع کاربری و نگه داری ان دائم در دسترس بوده است و میتواند در اختیار یک کاربر و یا سازمان قرار گیرد و از تمامی منابع ان جهت میزبانی وبسایت ، پایگاه داده ، نرم افزار ها و … استفاده شود .

از مزیت های خرید سرور اختصاصی میتوان به بهبود عملکرد، افزایش امنیت ، سفارشی سازی و افزایش قابلیت های در اختیار اشاره کرد .

نحوه انتخاب و خرید سرور اختصاصی

در حین خرید این سخت افزار با توجه به انکه هزینه پرداختی ان بیشتر از سرور های مجازی و هاست میباشد بهتر است نکاتی را در نظر بگیریم :

  • انتخاب هاستینگ معتبر و بنام
  • پیگیری روش پشتیبانی هاستینگ در مواقع ضروری
  • استفاده از تجربیات افرادی که از سرویس های مجموعه استفاده کرده اند .
  • قیمت مناسب و مقرون بصرفه
  • ارائه سرور ها و متعلقات بروز

و…

اجاره سرور اختصاصی ایران
اجاره سرور اختصاصی ایران

3 دلیل که نیاز به سرور اختصاصی دارید

  1.  سرور های اختصاصی به دلیل پورت اختصاصی که به انها متصل هست همیشه سریعتر از سرور های مجازی و هاست های اشتراکی عمل میکنند ولی این به این معنی نیست که به عوامل مهم دیگر در کانفیگ های نرم افزاری مانند پیکریندی و بهینه سازی توجه نداشته باشیم چرا که انها نیز در سرعت سرور تاثیر بسزایی دارند.
  2. سرور های اختصاصی در برابر حملایت سایبری مصون تر هستند . با اینحال اگر چه امنیت قویتری نسبت به میزبانی های مشترک ارائه میدهند اما الزاما اسیب ناپذیر نیستند و پس از تهیه حتما باید اقدامات امنیتی مناسب مثل فایروال ها و بروزریانی منظم نرم افزار ها در برابر محافظت از سرور انجام گیرد .
  3. سرورهای اختصاصی همیشه بهترین انتخاب برای کاربرانی که ترافیک بالایی مصرف میکنند و پهناب باند زیادی مورد نیاز انها میباشد هست

و در نهایت تهران سرور برترین ارائه دهنده سرور اختصاصی ارزان و مقرون به صرفه با سخت افزار های بروز و قیمت های بسیار مناسب اماده میزبانی از شما وب مستران عزیز هست .

شما میتوانید سرور اختصاصی شاتل را همینک با کد تخفیف TS177 از وبسایت tehranserver.ir تهیه کرده و در اسرع وقت انرا تحویل بگیرید و خود را یک قدم بزرگ به پیشرفت و موفقیت نزدیک کنید .

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.