Sponsor

ظاهر پادری‌های آلومینیومی: تفاوت‌ها و دلایل محبوبیت

ظاهر اصلی پادری‌های آلومینیومی پادری‌ آلومینیومی با ظاهری منحصر به فرد و متفاوت به شکل پروفیل‌های آلومینیومی افقی شناخته می‌شوند. این پروفیل‌ها با مغزی‌های از جنس PVC به یکدیگر ارتباط داده شده‌اند، و قسمت رویه‌ی آنها با استفاده از موکت‌های بلژیکی زیبا پوشیده شده است. دلایل استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی در...

Device Slider
  • خانه
  • 👈
  • کسب و کار
  • 👈
  • ظاهر پادری‌های آلومینیومی: تفاوت‌ها و دلایل محبوبیت

ظاهر اصلی پادری‌های آلومینیومی

پادری‌ آلومینیومی با ظاهری منحصر به فرد و متفاوت به شکل پروفیل‌های آلومینیومی افقی شناخته می‌شوند. این پروفیل‌ها با مغزی‌های از جنس PVC به یکدیگر ارتباط داده شده‌اند، و قسمت رویه‌ی آنها با استفاده از موکت‌های بلژیکی زیبا پوشیده شده است.

دلایل استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی در پادری آلومینیومی

استفاده از پروفیل‌های آلومینیومی در پادری‌های آلومینیومی به دلیل دوام و ماندگاری بی‌نظیر و خواص بسیار بالای آلومینیوم در شرایط جوی طبیعی انجام می‌شود. آلومینیوم به هیچ عنوان در شرایط طبیعی دچار خوردگی، فرسایش، یا زنگ زدگی نمی‌شود. آلومینیوم‌های استفاده شده در پادری‌های آلومینیومی از آلیاژ 6060 آنودایز شده ایرالکو تهیه می‌شوند. عملیات آنودایزینگ این پادری‌ها، به منظور افزایش مقاومت و ماندگاری آلومینیوم در شرایط محیطی برای مدت طولانی اجرا می‌شود.

انواع مختلف پادری‌های آلومینومی

گروه‌های یک‌سانتی و دو‌سانتی

پادری‌ آلومینیومی به دو دسته یک‌سانتی و دو‌سانتی تقسیم می‌شوند. این تقسیم بندی بر اساس ارتفاع یا ضخامت پادری آلومینیومی انجام می‌شود. گروه‌های یک‌سانتی و دو‌سانتی هرکدام شامل مدل‌های مختلف تمام موکتی، ترکیب موکت و PVC، و تماماً PVC هستند.

PVC شیاردار در پادری آلومینیومی

حضور PVC شیاردار در پادری آلومینیومی، علاوه بر ایجاد اصطکاک و فرسایش و جلوگیری از لیز خوردن، باعث افزایش عمر مفید موکت در پادری می‌شود. زیرا در هنگام تردد، فشار مضاعف پا توسط PVC‌های شیاردار گرفته شده و تنها کف کفش با پرزهای موکت در تماس است.

ابعاد و اندازه‌های متغیر

متراژ پادری آلومینیومی به موارد فنی، کاربرد، و کارایی آن‌ها باز می‌گردد. بدون ابعاد و اندازه‌های استاندارد، شما می‌توانید پادری آلومینیومی را بر اساس محیط اجرایی و سلیقه‌ی خود سفارش دهید. کارشناسان شرکت پاخور با نمونه‌های کامل در محل مدنظرتان حضور یافته و بهترین و مناسب‌ترین مدل پادری آلومینیومی را با توجه به محیط اجرایی به شما پیشنهاد می‌دهند.

پادری آلومینیومی در دنیای مدرن

پادری‌های آلومینیومی به عنوان یک عضو همیشگی و ثابت در ورودی‌ها استفاده می‌شوند. این پادری‌ها به لاتین با عنوان “mat” شناخته می‌شوند که معمولاً به معنای تشک و یا موکت الیافی استفاده می‌شود. در گذشته از شاخ‌ و‌ برگ درختان در قسمت ورودی‌های ساختمان به عنوان پادری استفاده می‌شد.

جمع‌بندی و قیمت‌گذاری

پادری آلومینیومی با پیشرفت علم و صنعت به عنوان یک اصلی‌ترین عنصر در ورودی ساختمان‌ها شناخته می‌شود. قیمت پادری آلومینیومی بر اساس بهترین و مناسب‌ترین حالت برای محیط اجرایی شما ارائه می‌شود. کارشناسان شرکت پاخور با تجربه در زمینه‌ی پادری‌های آلومینیومی به شما کمک خواهند کرد تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
02 تیر 1403
تحریریه کارینت
23 تیر 1403
تحریریه کارینت
13 آبان 1402
تحریریه کارینت
28 فروردین 1403
تحریریه کارینت
22 آبان 1402
تحریریه کارینت
08 اردیبهشت 1403