Sponsor

چطور می‌توانیم با آفرتو خرید ارزان‌تری داشته باشیم؟

آفرتو؛ پلتفرمی برای ارائه و دریافت کد تخفیف همه ما در فروشگاه‌های فیزیکی و در هنگام خرید حضوری تجربه دریافت تخفیف از فروشندگان محصولات و کالاهای مختلف را داشته‌ایم. اما یکی از سوالات مهمی که برای بسیاری از ما به وجود می‌آید، این است که در فروشگاه‌های آنلاین چطور ارزان...

Device Slider
  • خانه
  • 👈
  • کسب و کار
  • 👈
  • چطور می‌توانیم با آفرتو خرید ارزان‌تری داشته باشیم؟

آفرتو؛ پلتفرمی برای ارائه و دریافت کد تخفیف

همه ما در فروشگاه‌های فیزیکی و در هنگام خرید حضوری تجربه دریافت تخفیف از فروشندگان محصولات و کالاهای مختلف را داشته‌ایم. اما یکی از سوالات مهمی که برای بسیاری از ما به وجود می‌آید، این است که در فروشگاه‌های آنلاین چطور ارزان خرید کنیم؟ خوشبختانه پلتفرم‌ها و فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده‌اند که بتوانند با استفاده از کد تخفیف، خرید ارزان و به‌صرفه‌تری داشته باشند. در این میان وبسایت‌هایی مشغول به فعالیت هستند که کدهای تخفیف مربوط به این فروشگاه‌های اینترنتی بزرگ و شناخته‌شده مانند دیجی کالا، اسنپ و … را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهند. بدون شک آفرتو یکی از بهترین وبسایت‌های فعال در این زمینه به شمار می‌آید.

خدمات افرتو
خدمات افرتو

آفرتو چه خدماتی را به کاربران خود ارائه می‌کند؟

آفرتو در واقع یک پلتفرم اینترنتی برای دریافت کد تخفیف رایگان فروشگاه‌های آنلاین است که تمامی برندها، فروشگاه‌ها، کسب‌وکارهای اینترنتی و استارت آپ‌ها می‌توانند به صورت رایگان در آن عضو شوند. در حال حاضر بسیاری از کاربران برای دریافت کد تخفیف دیجی کالا ، اسنپ، فیلیمو و … از امکانات وبسایت آفرتو استفاده می‌کنند. همچنین کاربران می‌توانند برای دریافت و استفاده از کوپن تخفیف علاوه‌بر وبسایت از اپلیکیشن آفرتو نیز استفاده کنند. اپلیکیشن این پلتفرم رایگان و جذاب برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به بازار منتشر شده است و شما می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید.

عواملی که آفرتو را از سایر رقبا متمایز می‌کنند

یکی از سوالاتی که معمولا برای کاربران آنلاین به وجود می‌آید، این است که چرا باید برای دریافت کد تخفیف از پلتفرم آفرتو استفاده کنیم؟ به عبارت دیگر، چه عواملی باعث می‌شوند که offerto از سایر پلتفرم‌ها و رقبای فعال در این زمینه متمایز شود؟ افرتو یک پلتفرم کاملا مستقل است که فعالیت خود را به عنوان یک استارت آپ آغاز کرد. پس از پشت سر گذاشتن چالش‌های فراوان، امروزه این پلتفرم توانسته است جایگاه خود را به عنوان یکی از پرطرفدارترین وبسایت‌های فعال در زمینه ارائه کد تخفیف رایگان تثبیت کند. شما می‌توانید برای آشنایی با آفرتو به وبسایت این پلتفرم محبوب مراجعه کنید.

مزایایی آفرتو
مزایایی آفرتو

مهم‌ترین عواملی که باعث متمایز شدن آفرتو از سایر رقبا می‌شود، عبارتند از:

  • به‌روزرسانی دائمی : مهم‌ترین عاملی که باعث محبوبیت آفرتو در میان کاربران فضای آنلاین شده است، بروزرسانی خودکار و دائمی این پلتفرم برای ارائه کدهای جدید به منظور جلب رضایت کاربران است. این مجموعه با انجام به‌روزرسانی‌های متعدد و ارائه راهکارهای تازه تلاش می‌کنند تا بتوانند نیازهای کاربران خود را با سرعت بیشتری برطرف کنند و در خدمت‌رسانی به کاربران از سایر رقبا سبقت بگیرد.
  • تنوع کدهای تخفیف: آفرتو به عنوان یک مرجع تخصصی کد تخفیف در ایران و با بهره‌مندی از زیرساخت حرفه‌ای، متنوع ترین کدهای تخفیف و پیشنهادات خرید را در اختیار کاربران خود قرار میدهد.
  • زیر ساخت بومی و دانش بنیان: زیر ساخت آفرتو بصورت کاملا بومی و دانش بنیان توسط برنامه نویسان و طراحی وب ایران طراحی شده است.

مهم‌ترین مزایای استفاده از پلتفرم آفرتو

به زبان ساده، آفرتو پلتفرمی است که با هدف برطرف کردن نیاز مشتریان و کسب‌وکارها، فروشگاه‌ها و استارتاپ‌های اینترنتی ایجاد شده است. در واقع offerto.ir بستری مناسب برای نمایش انواع کد تخفیف و پیشنهادهای جذاب خرید به کاربران داخلی و خارجی به شمار می‌اید که امکان افزایش رشد و درآمد را برای کسب‌وکارهای اینترنتی فراهم کرده است. در نتیجه این فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها می‌توانند با استفاده از پلتفرم آفرتو محصولات و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند. از طرف دیگر، مشتریان نیز می‌توانند با دریافت کد تخفیف رایگان، با صرف هزینه کمتر محصولات مورد نظر خود را با قیمت بهتری خریداری کنند. برای تماس با آفرتو و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وبسایت این پلتفرم مراجعه کنید.

سایت کد تخفیف آفرتو
سایت کد تخفیف آفرتو

آفرتو؛ ویترینی از کد تخفیف برای خرید ارزان‌تر

آفرتو پس از گذشت مدت کوتاهی از آغاز فعالیت خود توانسته است در میان مخاطبان و فروشگاه‌های اینترنتی، به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. هر روز تعداد زیادی از کاربران برای خرید ارزان‌تر محصولات مورد علاقه خود از شناخته‌شده‌ترین پلتفرم‌های ایرانی از کدهای تخفیف موجود در پلتفرم آفرتو استفاده می‌کنند. در واقع آفرتو ویترین بزرگی است که امکان خرید ارزان‌تر را برای مشتریان و افزایش میزان فروش را برای کسب‌وکارها و استارت آپ‌های اینترنتی فراهم می‌کند.

5/5 - (1 امتیاز)

2 پاسخ

    1. سلام مهدی جان.
      ممنون که نظرتو با بقیه به اشتراک گذاشتی :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
21 مرداد 1402
تحریریه کارینت
22 آبان 1402