Sponsor

تکنولوژی آیفون های تصویری بیسیم در ایران

تکنولوژی آیفون های تصویری بیسیم در ایران آیفون های تصویری بی سیم امروزه سر و صدای زیادی را بر پاکرده اند اما همچنان دلهره برای خرید یا نخریدن این محصول وجود دارد. دغدغه تعمیر آیفون تصویری بی سیم، خدمات بعد از آن یکی از مشکلات بزرگ وارد کنندگان این محصول...

Device Slider

تکنولوژی آیفون های تصویری بیسیم در ایران

آیفون های تصویری بی سیم امروزه سر و صدای زیادی را بر پاکرده اند اما همچنان دلهره برای خرید یا نخریدن این محصول وجود دارد. دغدغه تعمیر آیفون تصویری بی سیم، خدمات بعد از آن یکی از مشکلات بزرگ وارد کنندگان این محصول می باشد. اما امروزه قصد داریم تا امکان استفاده این نوع از آیفون های تصویری را در ساختمان های ایران بررسی کنیم و به یک نتیجه برای خریدن و نخریدن این محصول برسیم. 

تفاوت آیفون تصویری بی سیم و باسیم

مسلما هر آیفون تصویری برای ارتباط به پنل بیرونی نیازمند یک نوع ارتباط سیمی یا رادیویی دارد. در آیفونهای تصویری سیم دار این ارتباط توسط سیم حال به صورت 4 سیم و یا بیشتر میسر خواهد شد اما در آیفونهای بی سیم از ارتباط رادیویی و یا اکسس پوینت ها برای ارتباط بین مانیتور و پنل استفاده میگردد. اما آیا این ارتباط در ساختمانهای امروزی و در ساختمانهای ایران جوابگوی نیازهای ما خواهد بود؟ در ادامه مبحث به این موضوع خواهیم پرداخت.

آیفونهای تصویری باسیم

معایب آیفونهای تصویری بی سیم در ایران

از مشکلات متعدد این گونه از آیفونهای تصویری در ساختمانهای ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ارتباط رادیویی در آیفونهای تصویری کلا دارای باگ های فراوانی می باشد
  • آیفونهای تصویری بی سیم در حرکت آسانسورها به دلیل نویز برق بیش از حد در ایران دارای اختلالات فراوانی هستند.
  • جهت تعمیر آیفونهای تصویری بیسیم به مشکل خواهید خورد چراکه هیچ قطعه ای از این آیفونهای تصویری در ایران تولید نمیشود و شرکتهای وارد کننده تنها این محصول را وارد کرده اند.
  • آیفونهای تصویری بی سیم در ساختمانهای با سازه بتونی اصلا ارتباط کاملی نخواهند داشت، چراکه ارتباط بی سیم از تجهیزات بتونی به سختی عبور میکند.
نداشتن تصویر ایفون تصویری

مزایای آیفونهای تصویری بی سیم در ایران

  • آیفونهای تصویری بی سیم به علت نداشتن محدودیت سیم و ارتباط ، هرگونه ارتباط یا قابلیتی را می توانند ساپورت نمایند. از تماس واحد به واحد تا فراخوانی آسانسور و …
  • آیفونهای تصویری بی سیم مشکلات خرابی سیم کشی و رطوبت هوا را ندارد
  • آیفونهای تصویری بی سیم سیم کارتی ارتباط با شما را حتی در خارج از منزل خواهند داشت.

بهترین انتخاب برای آیفون تصویری بیسیم

اگر در منزل و یا ساختمان خود به دنبال آیفون تصویری باکیفیت میگردید و نیاز به یک ارتباط بیسیم دارید میتوانید موارد زیر را در انتخاب آیفون تصویری بیسیم خود لحاظ نمایید

  • اگر برای منزل ویلایی قصد خرید آیفون دارید بهتر است آیفون تصویری را در جایی از منزل نصب نمایید تا ارتباط هوایی بهتری با پنل بیرونی داشته باشد.
  • اگر برای ساختمانهای مسکونی به دنبال آیفون تصویری بی سیم میگردید به این نکته توجه داشته باشید که این ارتباط زمانی میسر خواهد بود که از اکسس پوینتها یا ریپیترها برای تقویت سیگنالها استفاده نمایید.
  • توجه داشته باشید اگر از مشکلات متعدد پنل بیرونی ایفون تصویری خود رنج میبرید، مثلا تداخل زنگ در آیفون تصویری دارید، یا مشکلاتی نظیر باز نشدن درب آیفون تصویری را مشاهده میکنید بهتر است تا از سیستم کدینگ آیفونهای تصویری سیم دار استفاده نمایید. این مشکلات بیشتر در مناطق رطوبتی اتفاق می افتد.
  • جهت بهترین انتخاب می توانید از شرکتهای بزرگی نظیر سریر تصویر در این زمینه مشورت نمایید. چراکه ارتباط با تعمیرکاران آیفون تصویری بهتر است از نصابان آیفون تصویری.
امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
06 اسفند 1402
تحریریه کارینت
22 آبان 1402