Article

پشتیبانی از پروکسی به واتساپ اضافه شد (نحوه فعال کردن!)

پشتیبانی از پروکسی برای دور زدن فیلترینگ به واتساپ اضافه شد. واتساپ این قابلیت را حتی به زبان فارسی معرفی کرده که نشان می دهد به دلیل فیلتر شدن چند ماهه واتساپ در ایران این قابلیت را توسعه داده است. پروکسی های واتساپ ظاهرا از نوع http و https هستند...

Device Slider

پشتیبانی از پروکسی برای دور زدن فیلترینگ به واتساپ اضافه شد.

واتساپ این قابلیت را حتی به زبان فارسی معرفی کرده که نشان می دهد به دلیل فیلتر شدن چند ماهه واتساپ در ایران این قابلیت را توسعه داده است.

پروکسی های واتساپ ظاهرا از نوع http و https هستند که می توانید آن ها را با سرچ در گوگل با عبارت هایی مثل free https proxy پیدا کنید ولی این نوع پروکسی عمدتا به راحتی فیلتر می شوند بنابراین پیدا کردن پروکسی که به درستی کار کند کار نسبتا سختی هست.

برای کاربرانی که قصد دارند به کاربران واتساپ در ایران برای اتصال بهتر و راحت ترکمک کنند و پروکسی واتساپ راه اندازی کنند هم واتساپ یک راهنما و اسکریپت آماده برای اینکار اماده کرده که با داکر کار می کند و با اون می توانید این پروکسی ها را برای اشتراک با بقیه روی سرورتان راه بیاندازید. اما برخلاف تلگرام که پروکسی ها می توانند کانال تبلیغی (اسپانسر) داشته باشند، در اینجا کاربران انگیزه و مشوق مالی خاصی برای انجام اینکار ندارند که احتمالا باعث شود تعداد کاربرانی که اینکا را انجام می دهند زیاد نباشد.

نحوه افزودن پروکسی و فعال کردن آن در واتساپ:

برای استفاده از این پروکسی ها روی واتساپ فقط کافیست واتساپ را در اندروید یا iOS به اخرین نسخه آپدیت کنید بعد از آن به تنظیمات واتساپ رفته و در آنجا وارد بخش Storage and Data و بعد از آن Proxy Settings شوید. در نهایت در این قسمت پروکسی که پیدا کردید را وارد می کنید. اگر این قسمت را پیدا نکردید، باید صبر کنید چون واتساپ آن را از سمت سرور کم کم برای همه کاربران فعال می کند.

???? اما طبق معمول کارهای واتساپ این قابلیت هم محدودیت های خودش را دارد و علاوه بر اینکه نمی توان چند پروکسی اضافه کرد، عیب بزرگش نیز این است که در حال حاضر با فعال کردن پروکسی فقط می توان پیام های متنی در واتساپ ارسال و دریافت کرد و با این پروکسی ها فعلا امکان دانلود و اپلود عکس و ویدیو و همچنین تماس صوتی و تصویری وجود ندارد! ????????

دانلود و یا به روزرسانی واتساپ :

‎WhatsApp Messenger
‎WhatsApp Messenger
Developer: WhatsApp Inc.
Price: Free
Unknown app
Unknown app
Developer: WhatsApp LLC
Price: Free

:)

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـــطالب بیشتر ...

More Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
28 مرداد 1403