Article

فراهم شدن امکان خرید آیدی هایی که هنوز در فرگمنت موجود نیستند!

اکنون می توانید در سایت فرگمنت به آیدی هایی که برای فروش قرار نگرفتند و در این سایت موجود نیستند هم پیشنهاد خرید بدید. تا قبل از این فقط می توانستید آیدی هایی که تلگرام برای حراج گذاشته یا آیدی هایی که توسط صاحبشان در سایت فرگمنت برای فروش قرار...

Device Slider

اکنون می توانید در سایت فرگمنت به آیدی هایی که برای فروش قرار نگرفتند و در این سایت موجود نیستند هم پیشنهاد خرید بدید.

تا قبل از این فقط می توانستید آیدی هایی که تلگرام برای حراج گذاشته یا آیدی هایی که توسط صاحبشان در سایت فرگمنت برای فروش قرار گرفته را خریداری کرد ولی حالا تلگرام قابلیتی گذاشته تا بتوانید به کسانی که حتی با این سایت اشنایی ندارند و در آن فعالیتی ندارند هم پیشنهاد خرید آیدی شان را بدهید.

نحوه انجام اینکار بدین صورت هست که مثلا قصد خرید ایدی @karynet را دارید، ولی این آیدی در سایت فرگمنت برای فروش قرار نگرفته است. در نتیجه برای پیشنهاد خرید به صاحب آن فقط کافیست به سایت Fragment.com رفته و آیدی را جستجو کنید. در آنجا آیدی مدنظر با برچسب Taken نشان داده می شود. اما حالا تلگرام دکمه Make an offer را اضافه کرده که با آن می توانید به صاحبش پیشنهاد خرید بدهید.

در این پنجره مبلغ پیشنهادی را وارد کرده و بعد از پرداخت هزینه 1 تون (غیرقابل برگشت، برای جلوگیری از اسپم کردن صاحبان آیدی ها)، تلگرام یک پیام به صورت ناشناس برای صاحب آیدی ارسال می کند. اگر صاحب آیدی قبول کند، می تواند آیدی خود را در سایت فرگمنت به حراج بگذارد و شما هم با یک نوتیف از آن مطلع می شوید و می توانید در مزایده آن شرکت کنید.

بدین صورت می توانید آیدی هایی که صاحبان آن ها تا الان قصد فروش نداشتند یا کلا از سایتی به اسم فرگمنت باخبر نبودند، را در صورت رضایت صاحب آن خریداری کرد.

نکته ای که وجود دارد فقط این است که مبلغ پیشنهادی شما در هنگام دادن پیشنهاد (offer)، هیچ الزامی برای شما به وجود نمی آورد و در هنگام پیشنهاد لازم به پرداخت آن نیستید. حتی اگر صاحب ایدی پیشنهاد خرید را هم قبول کند و در سایت فرگمنت آیدی خود را به حراج بگذارد هم شما ملزم به پرداخت مبلغی یا شرکت در آن حراجی نیستید و تنها چیزی که پرداخت می کنید 1 تون هست.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـــطالب بیشتر ...

More Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
28 مرداد 1403