Search
Close this search box.

آپدیت جدید تلگرام (نسخه 9.2.0) با قابلیت خرید شماره مجازی ناشناس معرفی شد

‏⭐ تلگرام در آپدیت جدیدش یعنی نسخه 9.2.0 علاوه بر امکان خرید شماره مجازی ناشناس قابلیت های زیر را هم معرفی کرد: ???? در این اپدیت نسخه 2 قابلیت تاپیک در گروه ها عرضه شد. در نسخه قبلی با فعال کردن این قابلیت پیام های قبلی گروه تنها از طریق...

نویسنده: تحریریه کارینت
تاریخ انتشار: 16 آذر 1401
بدون دیدگاه
آپدیت جدید تلگرام (نسخه 9.2.0) با قابلیت خرید شماره مجازی ناشناس معرفی شد
https://karynet.ir/?p=20590

‏⭐ تلگرام در آپدیت جدیدش یعنی نسخه 9.2.0 علاوه بر امکان خرید شماره مجازی ناشناس قابلیت های زیر را هم معرفی کرد:

???? در این اپدیت نسخه 2 قابلیت تاپیک در گروه ها عرضه شد. در نسخه قبلی با فعال کردن این قابلیت پیام های قبلی گروه تنها از طریق گزینه View as messages قابل مشاهده بودند و امکان ریپلای کردن به آن ها وجود نداشت. ولی در این نسخه این مشکل حل شده و پیام های قبلی گروه در تاپیک General قرار می گیرند که البته ادمین ها امکان مخفی کردن آن را هم دارند.

علاوه بر این تاپیک ها که قبلا فقط برای گروه های بالای 200 عضو فعال می شد حالا برای گروه های بالای 100 عضو هم قابل فعال شدن هستند ولی تلگرام هنوز امکان فعال کردن این قابلیت را برای گروه های متصل به کانال ها فعال نکرده. همچنین با ورود به گروه هایی که تاپیک دارند تلگرام به حالت دو ستونه تغییر می کند.

‏???? تلگرام بالاخره برای مشکل اسپم شدید در گروه های بزرگ چاره ای اندیشیده و سیستم ضد اسپم خودش را معرفی کرده تا ادمین ها بدون نیاز به اضافه کردن بات ها بتوانند پیام های اسپم در گروه ها را به طور خودکار حذف کنند.

این قابلیت در تنظیمات گروه در بخش ادمین ها از طریق گزینه Aggressive Anti-Spam برای گروه های بالای 200 عضو قابل فعال شدن هست و ادمین ها می توانند پیامهای پاک شده توسط این سیستم را در قسمت Recent Actions مشاهده کنند و اگر خطایی در آن مشاهده کردند، گزارش دهند تا این سیستم به مرور زمان بهبود پیدا کند.

‏???? تلگرام بخش مشاهده فضای اشغال شده توسط این مسنجر در اندروید را دست خوش تغییرات بزرگی کرده و حالا در این بخش می توانید فضای اشغال شده توسط هر چت را مشاهده کرده و ویدیوهای دانلود شده از گروهی که زیاد ویدیو ارسال می کنند را به طور جداگانه از گوشی تان حذف کنید تا فضای گوشی آزاد شود.

‏‏???? در این اپدیت تلگرام قابلیت فعال کردن پاک شدن خودکار پیام ها برای تمام چت های جدید را فعال کرده است. بدین صورت دیگر نیاز نیست این قابلیت (که این روزها میتونه خیلی به درد بخور باشه) مانند گذشته برای تک تک چت های جدید فعال کنید بلکه حالا می توانید با تنظیم زمان مدنظرتان در تنظیمات آن را برای برای همه چت های جدید از جمله چت شخصی، کانال و گروه هایی که خودتان ساختید به طور خودکار فعال کنید.

این قابلیت از بخش Privacy and Security در تنظیمات و بعد از آن در قسمت Auto delete messages با زمان مدنظرتان قابل فعال شدن هست. دقت کنین این زمان برای چت های فعلی و چت هایی که شما سازنده آن ها نیستید، اعمال نمی شود!

‏???? تلگرام همچنین امکان اضافه کردن اکانت کسانی که ایدی ندارند به گفتگوها را از طریق یک بارکد موقت 5 دقیقه ای اضافه کرده. همچنین دارندگان iOS می توانند ایموجی ها را از طریق جستجوی کلمات هم پیدا کنند.

دانلود و بروزرسانی تلگرام به نسخه 9.2.0 :

‎Telegram Messenger
‎Telegram Messenger
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free+
Telegram
Telegram
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free

:)

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه بیشتر

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
28 مرداد 1403