5 راز تبلیغات محیطی که برند شما را از رقبایتان جلو می‌اندازد!

در دنیای امروزی رقابت شدیدی در تمامی کسب و کار‌ها برای جذب مخاطب وجود دارد. یکی از ابزار‌های قدرتمند که باعث افزایش شناخت برند در بین عموم افراد می‌شود؛ تبلیغات محیطی است. تابلو‌های دیجیتال و نمایشگر‌های نصب شده در سطح شهر، باعث معرفی برند به مخاطبان می‌شود. نصب این نمایشگر‌ها...

تحریریه کارینت
20 دی 1403
Karynet Blog
0726e929-a536-42a1-9418-77576c8b662e
https://karynet.ir/?p=87747

در دنیای امروزی رقابت شدیدی در تمامی کسب و کار‌ها برای جذب مخاطب وجود دارد. یکی از ابزار‌های قدرتمند که باعث افزایش شناخت برند در بین عموم افراد می‌شود؛ تبلیغات محیطی است. تابلو‌های دیجیتال و نمایشگر‌های نصب شده در سطح شهر، باعث معرفی برند به مخاطبان می‌شود. نصب این نمایشگر‌ها در مکان‌های شلوغ و پر تردد شهر، روزانه توجه مشتریان جدیدی را به خود جلب می کند.

تبلیغات به خودی خود باعث موفقیت برند شما نمی‌شود و باید خلاقیت لازم را نیز داشته باشید. در این مقاله ما قصد داریم شما را با 5 راز که تبلیغات محیطی را ارتقا می‌دهند آشنا کنیم. شما با رعایت این نکات می‌توانید در میدان رقابت از رقبای خود جلو بزنید.

جذب هرچه بیشتر مخاطب با انتخاب محل‌های استراتژیک

یکی از مهم‌ترین عواملی که موفقیت تبلیغات محیطی برند شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ نصب نمایشگر است. نصب تلویزیون شهری دیجیتال در محل‌های پر تردد شهر، بهترین گزینه برای تبلیغ محیطی به شمار می‌آید. این محل‌ها به دلیل شلوغی و تردد بالا، روزانه بیش از هزار نفر بازدید کننده دارند. مکان مناسب باعث می‌شود تا شانس دیده شدن تبلیغات شما افزایش یابد. نکات مهمی که باید در انتخاب محل نصب نمایشگر دیجیتالی رعایت کنید:

  • جامعه هدف خود را به طور کامل بشناسید و تبلیغات خود را همسو با ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی آن جمعیت طراحی کنید.
  • در ساعات شلوغی و ترافیک، تبلیغات بیشترین بازدهی را دارند. در این زمان محصولات پر فروش خود را به مخاطبان معرفی کنید.
  • از جمله محل‌هایی که می‌توان برای نصب نمایشگر انتخاب کرد می‌توان به: مرکز شهر و میادین، مراکز خرید و مجتمع‌های تفریحی و جاده‌های پر تردد اشاره کرد.

توجه به نحوه طراحی تبلیغات

در تبلیغات محیطی شما باید بتوانید در عرض چند ثانیه به مخاطب پیام خود را برسانید. محتوای تبلیغاتی کسب و کار شما باید به گونه‌ای باشد که توجه افراد را از چند متر دورتر به خود جلب کند. طراح‌های ساده و در عین حال عاری از پیچیدگی می‌تواند در انتقال هدف شما به مخاطب موثر باشد. اغلب مخاطبان تبلیغات شهری افرادی هستند که در حال حرکت در خیابان یا خودرو هستند. این افراد زمان کمی برای تماشای تبلیغات شما دارند. برای اینکه بتوانید در این مدت زمان کوتاه هم مخاطب را به خود جلب کنید؛ بایستی از پیام‌های ساده و کوتاه استفاده کنید. در طراحی بیلبورد تبلیغات محیطی استفاده از رنگ‌های جذاب و فونت‌های خوانا توصیه می شود. نکات مهمی که باید در طراحی تبلیغات محیطی رعایت کنید.

  • استفاده از فونت‌هایی با اندازه بزرگ باعث می‌شود تا مخاطبان از فواصل چند متری تبلیغات شما را ببینند.
  • رنگ‌های متضاد می‌توانند گیرایی و جذابیت تبلیغات شما را افزایش دهند. ترکیب رنگ قرمز در کنار سیاه یا زرد برای طراحی بیلبورد‌ها یکی از گزینه‌هایی است که می‌توانید از آن ها استفاده کنید.
  • تبلیغات محیطی نباید صرفا متنی باشد. استفاده از لوگو برند و پیام‌های تبلیغاتی، بازدهی بازاریابی شما را به مراتب بیشتر می‌کند.

فناوری‌های نوین در راستای دیده شدن هرچه بیشتر

در هر لحظه می‌توانید محتوای تبلیغاتی خود را تغییر دهید. این کار تنها با کمک فناوری‌های نوین امکان پذیر می‌شود. نمایشگر‌های دیجیتال با ورود خود به عرصه تبلیغات تحولی عظیم به وجود آوردند. این ابزار‌ها نمایش پیام را به شکلی جذاب و گیرا امکان پذیر می‌کنند. شما می‌توانید به سادگی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تبلیغات خود را تغییر دهید. این کار باعث می‌شود تا مخاطبان به طور مداوم با تبلیغاتی به روز از کسب و کار شما مواجه شوند. تعامل افراد با نمایشگر‌های دیجیتال به مراتب بیشتر از بیلبورد‌های تبلیغاتی سنتی است.

تلویزیون شهری سه بعدی یکی از ابزار‌های نوین تبلیغاتی است که بازاریابی را با بازدهی بالا انجام می‌دهد. جذابیت این شیوه تبلیغاتی به حدی است که افراد با تهیه فیلم و عکس خود به سفیر برند شما تبدیل می‌شوند.

تابلو ال ای دی سه بعدی

اندازه گیری در راستای بهبود وضعیت

یکی از اقداماتی که شما را از سایر رقبا جلو می اندازد؛ بررسی وضعیت تبلیغات است. با ارزیابی دوره ای تبلیغات و میزان جذب مخاطب می توانید به درک درستی از کم و کاستی‌های موجود دست یابید. ارزیابی مرحله مهمی است که اغلب کسب و کار ها به طور کامل آن را فراموش می کنند. بررسی شرایط این امکان را برای شما فراهم می کند تا تغییرات لازم را برای کمپین‌های بعدی تبلیغاتی خود اعمال کنید. فناوری‌های نوین تبلیغاتی در کنار هوش مصنوعی امکان این اندازه گیری‌ها را به سادگی برای شما فراهم می‌آورند. نسل جدید تبلیغات شهری متناسب با مخاطب پیشنهادات جدید برای هر شخص ارائه می‌دهد.

شناخت درست مخاطب هدف

یکی از مواردی که باعث می‌شود شما تبلیغات محیطی موفقی داشته باشید؛ این است که مخاطبان خود را به درستی بشناسید. شناخت گروه هدف باعث می‌شود تا بتوانید تبلیغاتی مناسب برای آن افراد آماده کنید. برای مثال تبلیغاتی که برای گروه سنی کودکان آماده می‌شود باید رنگ‌های شاد داشته باشد. استفاده از تصاویر کارتونی و انیمیشنی نیز بازدهی بازاریابی برای گروه سنی کودکان را افزایش می‌دهد. در این نوع تبلیغات باید استفاده از متن و نوشته را به حداقل برسانید. در حالی که تبلیغاتی که برای جوانان آماده می‌شود باید ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد. پیام رسانی هدفمند با شناخت درست مخاطبان، بازدهی تبلیغات را افزایش می دهد.

بیلبوردهای تبلیغاتی

تبلیغات محیطی فراتر از حد انتظار

تبلیغات محیطی یکی از موثرترین روش‌هایی است که برای جذب مخاطب مورد استفاده قرار می‌گیرد. بازاریابی در سطح شهر باعث می‌شود تا هر روزه شما بیش از هزار نفر مخاطب جدید برای برند خود جذب کنید. با رعایت چند نکته ساده می‌توانید تبلیغاتی با بازدهی بالاتر از سایر رقبای خود داشته باشید. طراحی جذاب و نصب بیلبورد‌های محیطی در مکان‌های استراتژیک باعث می‌شود تا بازاریابی بیشترین بازدهی را داشته باشد.

اگر می‌خواهید سرمایه گذاری ماندگار و بلند مدت برای کسب و کار خود داشته باشید؛ نباید از تبلیغات محیطی غافل شوید. با تبلیغات محیطی جذاب از رقبای خود جلو بزنید.

امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مطالب مشابه بیشتر