• خانه
  • ⬅️
  • ویدیو
  • ⬅️
  • 【ویدیو】Runway از هوش مصنوعی Gen-1 برای ساخت ویدیو رونمایی کرد

【ویدیو】Runway از هوش مصنوعی Gen-1 برای ساخت ویدیو رونمایی کرد

شرکت Runway که پیش از این ابزارهایی مثل ادیتور ویدیو با قابلیت های هوش مصنوعی مختلف و همچنین مدل متن باز بسیار محبوب Stable Diffusion را برای تبدیل متن به عکس ساخته بود، حالا از Gen-1 رونمایی کرده که این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند با استفاده...

Video

【ویدیو】Runway از هوش مصنوعی Gen-1 برای ساخت ویدیو رونمایی کرد

شرکت Runway که پیش از این ابزارهایی مثل ادیتور ویدیو با قابلیت های هوش مصنوعی مختلف و همچنین مدل متن باز بسیار محبوب Stable Diffusion را برای تبدیل متن به عکس ساخته بود، حالا از Gen-1 رونمایی کرده که این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند با استفاده از متن فیلتر یا استایل مدنظرشان را روی یک ویدیو اعمال کنند یا استایل یک عکس را به ویدیو بیاورند.

این ابزار دارای چند حالت مختلف برای تبدیل یک ویدیو به ویدیوی جدید هست که از جمله آن ها اعمال یک فیلتر روی ویدیو با استفاده متن مثلا تبدیل آدم های موجود در ویدیو به عروسک سفالی یا اعمال استایل و بافت یک عکس روی یک ویدیو هست. کل فرایند تبدیل هم در سرورهای این شرکت صورت می گیرد.

محصولات این شرکت تا بحال برای ساخت برخی صحنه ها در فیلم Everything Everywhere All at Once و همچنین برنامه تلویزیونی The Late Show استفاده شدند که در یک مورد، ادیتی که می توانست برای تیم این برنامه 5 ساعت طول بکشد ، این تیم با Runway توانست در 5 دقیقه انجامش بدهد.

مدل Gen-1 هنوز برای استفاده عموم عرضه نشده ولی میتونید از اینجا برای دسترسی به آن درخواست بدهید.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Video
ویدیوهای بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
Created with Fabric.js 5.2.4
More Video

ویــدیوهای مـشـــابه بیشتر...

Created with Fabric.js 5.2.4

Pagespeed Optimization by Lighthouse.