• خانه
  • ⬅️
  • همستر
  • ⬅️
  • کارت های کمبو همستر امروز (9 تیر)

کارت های کمبو همستر امروز (9 تیر)

مقدمه : Hamster Kombat یک بازی کلیکی موبایل با عناصر مدیریتی است که در آن می توانید سکه کسب کنید. این پروژه در حال حاضر محبوبیت زیادی به دست آورده است و در آینده، یک فرصت عالی برای تبدیل سکه های به دست آمده به ارز دیجیتال وجود دارد. در...

Article

کارت های کمبو همستر امروز (9 تیر)

مقدمه :

Hamster Kombat یک بازی کلیکی موبایل با عناصر مدیریتی است که در آن می توانید سکه کسب کنید. این پروژه در حال حاضر محبوبیت زیادی به دست آورده است و در آینده، یک فرصت عالی برای تبدیل سکه های به دست آمده به ارز دیجیتال وجود دارد. در بازی باید کارت ها را بهبود ببخشید، درآمد غیرفعال خود را در ساعت افزایش دهید، کارهای مختلف را انجام دهید، ضربه بزنید و دوستان را دعوت کنید.

یکی از بهترین راه ها برای به دست آوردن سکه های زیاد، جمع آوری 3 کارت ترکیبی در روز است تا به طور همزمان 5 میلیون به دست آورید. این روش کسب درآمد هم برای بازیکنان تازه کار و هم برای کسانی که قبلاً به بالای جدول رتبه بندی رسیده اند مناسب است.

کارت های کمبو همستر امروز 9 تیر

کارت های همستر کامبت امروز (9 تیر) معرفی شدند.

blank

 با پیدا کردن این کارت ها 5 میلیون سکه رایگان دریافت می کنید.

5 1 رای
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

Thank you for the good writeup. It in fact was a amusement account it. Look advanced to far added agreeable from you! However, how could we communicate?
ترجمه: ممنون از نوشته خوبتون این در واقع یک حساب سرگرمی بود. پیشرفته به نظر می رسد تا به مراتب قابل قبول از شما! به حر حال، چگونه می توانیم معاشرت کنیم؟

فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.