• خانه
  • ⬅️
  • کسب و کار
  • ⬅️
  • چگونه با کاربرد شغل دلخواه خود را پیدا کنیم؟

چگونه با کاربرد شغل دلخواه خود را پیدا کنیم؟

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، بسیاری از کارفرمایان، به‌جای استفاده از روش‌های سنتی، از طریق درج آگهی استخدام در سایت های کاریابی آنلاین، نیروی کاری موردنظر خود را برای موقعیت‌های شغلی مختلف، جذب و استخدام می‌کنند. به همین دلیل، دنبال‌کردن سایت های معتبر کاریابی، یکی از بهترین...

sponsor

چگونه با کاربرد شغل دلخواه خود را پیدا کنیم؟

در سال‌های اخیر با پیشرفت تکنولوژی و اینترنت، بسیاری از کارفرمایان، به‌جای استفاده از روش‌های سنتی، از طریق درج آگهی استخدام در سایت های کاریابی آنلاین، نیروی کاری موردنظر خود را برای موقعیت‌های شغلی مختلف، جذب و استخدام می‌کنند. به همین دلیل، دنبال‌کردن سایت های معتبر کاریابی، یکی از بهترین گزینه‌های کاریابی برای کارجویان محسوب می‌شود.

معایبی همچون تعداد زیاد این سایت‌ها، عدم پوشش همه فرصت‌های شغلی و صرف وقت زیاد، باعث شده این روش، بهترین گزینه برای استخدام کارجویان نباشد. استفاده از موتور جستجوی فرصت شغلی، به‌عنوان یکی از گزینه‌های جایگزین سایت کاریابی شناخته می‌شود که بسیاری از معایب این‌گونه سایت‌ها در آن رفع شده است. در ایران، پلتفرم کاربرد، برای رفع این مشکل، به کمک کارجویان و کارفرمایان آمده است. در این مقاله به معرفی کاربرد، مزایای آن و روش پیداکردن شغل دلخواه با استفاده از آن، خواهیم پرداخت.

چرا کاربرد؟

اگر تازه فارغ‌التحصیل شده‌اید و دنبال کار مناسب می‌گردید و یا قصد تغییر شغل دارید، حتما برای جستجوی شغل مناسب خود، سری به یک سایت کاریابی آنلاین هم زده‌اید. در این زمان چه مراحلی را پشت سر گذاشتید؟

بگذارید یک‌بار دیگر، این موقعیت را با هم تجسم کنیم. ابتدا موقعیت شغلی موردنظر و شهر محل فعالیت خود را انتخاب می‌کنید. بسته به این که کدام یک از سایت های کاریابی را برای جستجو انتخاب نموده‌اید، می‌توانید از فیلترهایی همچون دورکاری، کارآموزی، میزان حقوق و نوع همکاری نیز برای نتایج شغلی بهتر استفاده کنید.

حالا هر یک از موقعیت‌های شغلی پیشنهادی را در پنجره جدید باز می‌کنید. تا به خود می‌آیید، می‌بینید چند ساعت گذشته و شما در بین نتایج شغلی متفاوت غرق شده‌اید و دقیقا هم نمی‌دانید کدام یک را مشاهده کردید و کدام یک از چشمتان پنهان مانده است.

 آیا داستان به همین‌جا ختم می‌شود؟ نه! یک‌لحظه با خود فکر می‌کنید آیا واقعا همه آگهی‌های استخدامی شغل موردنظرم در این سایت منتشر شده است؟ ممکن است موقعیت شغلی بهتری در یکی دیگر از سایت‌ های استخدام و کاریابی منتشر شده و از نظرم دور مانده باشد؟

واقعیت این است که حتی بهترین سایت های کاریابی رایگان و غیررایگان هم نمی‌توانند ادعا کنند که همه آگهی‌های استخدام موجود در کشور را پوشش می‌دهند. پس به سوالی که در ذهنتان می‌گذرد بها می‌دهید و به سراغ دیگر سایت های معتبر کاریابی می‌روید. جابینجا، جاب ویژن، دیوار، ایران استخدام، ایران تلنت، کاربوم و … .

حالا شما می‌مانید و چندین پنجره باز شده از هر یک از این سایت‌ها. ساعت‌ها گذاشته و احتمالا گرسنه و خسته هستید و دیگر تمرکز لازم را ندارید. نمی‌دانید برای کدام یک از موقعیت‌های شغلی رزومه ارسال کردید و کدام یک از زیر دستتان در رفته است. در همین لحظه احتمالا آهی می‌کشید و با خود می‌گویید چه می‌شد اگر همه این آگهی‌های استخدام در یک جا جمع می‌شدند؟

می‌گویند اگر در انجام کاری با مشکل مواجه شدید، به سراغ تکنولوژی بروید و مطمئن باشید راهکاری سریع و آسان برایتان خواهد داشت. اگر هم هنوز این امکان فراهم نشده بود، شما این موقعیت را ایجاد و راهکاری فناورانه ابداع کنید. اما در این مورد، باید این نوید را بدهیم که راهکار مناسب آن در ایران پیدا شده است: سایت کاربرد.

کاربرد چیست و دقیقا چه کمکی به ما می‌کند؟

همان‌طور که احتمالا تابه‌حال متوجه شده‌اید، کاربرد، یک موتور جستجوی پیشرفته فرصت‌‌های شغلی است. این موتور کاریابی ایرانی، آگهی‌های استخدامی مشاغل مختلف را از سایت های کاریابی تهران و به‌صورت کلی‌تر، سایت های کاریابی ایران جمع‌آوری می‌کند و همه این آگهی‌ها را به‌صورت یکجا در سایت کاربرد به نمایش می‌گذارد.

با استفاده از الگوریتم‌های هوشمند سایت کاربرد، می‌توانید علاوه بر مشاهده گروه‌های شغلی مختلف در همه شهرهای ایران، با جستجوی موضوعات و واژه‌های موردنظر خود در این سایت، به بانک کاملی از آگهی‌های استخدام متناسب با علاقه و مهارت خود، دسترسی پیدا کنید.

در مرحله بعد می‌توانید برای موقعیت‌های شغلی موردعلاقه خود به‌صورت رایگان، رزومه ارسال نمایید؛ بنابراین، می‌توان گفت با این موتور جستجوی شغلی، دیگر نگران ازدست‌دادن فرصت‌های شغلی موردنظر خود نخواهید بود. در واقع، موتور جستجوی کاربرد در زمینه پیداکردن فرصت‌های شغلی مختلف، از هر سایت معتبر کاریابی، حتی از بهترین سایت کاریابی، نیز بهتر عمل خواهد کرد.

مزیت کاربرد نسبت به سایت های کاریابی اینترنتی

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، کاربرد نسبت به سایت های معتبر کاریابی مزایای بسیاری دارد. از جمله مزایای آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نمایش آگهی‌های استخدامی همه سایت های معتبر کاریابی با تنها یک‌بار جستجو و به‌صورت یکجا
  • به‌حداقل‌رساندن زمان صرف شده برای کاریابی
  • نمایش بهترین نتایج ممکن در سریع‌ترین زمان
  • نمایش تمام آگهی‌ها از همه دسته‌بندی‌ها و در نتیجه، نزدیک به صفر بودن احتمال وجود خطا
  • آسان بودن استفاده از این ابزار و عدم نیاز به صرف زمان برای آموزش
  • راحت‌تر، ساده‌تر و قابل‌اطمینان‌تر کردن فرایند یافتن شغل از طریق حذف مراحل اضافی کاریابی آنلاین
  • افزایش امکان کاریابی و کاهش مدت‌زمان دستیابی به فرصت‌های شغلی دلخواه
  • رایگان بودن استفاده از امکانات سایت کاربرد و نداشتن محدودیت برای استفاده از آن
  • رصد به‌موقع فرصت‌های طلایی استخدام با استفاده از کاربرد
  • عدم تعلق به قشر خاصی از کارجویان و امکان‌پذیر بودن استفاده از قابلیت‌های این سایت برای افراد مختلف با هر سطحی از تحصیلات و مهارت

چگونه با کاربرد، شغل دلخواه خود را پیدا کنیم؟

همان‌طور که گفته شد، استفاده از این سایت و امکانات آن بسیار ساده است. به همین دلیل، می‌توانید به‌راحتی با استفاده از سایت کاربرد، شغل موردنظر خود را پیدا کنید.

در ادامه مراحلی که برای دستیابی به موقعیت شغلی موردعلاقه‌تان باید طی کنید را توضیح خواهیم داد.

جستجوی فرصت‌های شغلی

در اولین گام، به‌جای مراجعه به سایت های کاریابی مختلف و صرف وقت زیاد، تنها کافی است به سایت کاربرد به آدرس اینترنتی https://karbord.io/  بروید. حالا در قسمت نوار جستجوی بالای سایت، شغل موردنظر خود را تایپ کرده و از میان گزینه‌های موجود، شهر محل سکونت خود را نیز انتخاب کنید. سپس با کلیک روی گزینه «جستجو» می‌توانید به همه آگهی‌های استخدام شغل موردنظرتان در شهر محل سکونت خود که در سایت‌های معتبر کاریابی وجود دارد، دسترسی پیدا کنید.

علاوه بر این، با فعال‌کردن فیلترهای مختلفی همچون امکان کارآموزی، امکان امریه سربازی و امکان دورکاری و همین‌طور مشخص‌کردن همکاری در نوار جستجوی بالای صفحه کاربرد، می‌توانید به نتایج دقیق‌تر و موقعیت‌های شغلی مناسب‌تری دست پیدا کنید.

به طور مثال، اگر به دنبال درآمد دلاری هستید، می‌توانید با فعال‌کردن گزینه امکان دورکاری و تایپ کردن موقعیت‌های شغلی همچون مشاغل مرتبط با مهاجرت به کشورهایی همچون ترکیه، آلمان و کانادا، به فرصت‌های شغلی دسترسی پیدا کنید که حقوق برخی از آن‌ها به دلار یا یورو است.

مشاهده آگهی‌های استخدامی

بعد از جستجوی عنوان شغلی موردنظر، می‌توانید روی هر یک از آگهی‌های استخدام که تمایل داشتید، کلیک کنید. بدین ترتیب می‌توانید به شرح شغل، وظایف، مهارت‌های موردنیاز، میزان حقوق و دیگر شرایط استخدام این فرصت شغلی دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را مطالعه کنید.

در این مرحله، در صورت تمایل می‌توانید با انتخاب گزینه «ارسال رزومه» به صفحه اصلی آگهی هدایت شوید. در اینجا باید به این نکته اشاره کرد که بعد از کلیک روی گزینه ارسال رزومه، کادری برای شما باز خواهد شود. با واردکردن شماره‌تلفن همراه و یا ایمیلتان در این کادر، جدیدترین آگهی‌های استخدام سایت های کاریابی مختلف در حوزه کاری انتخابی شما، به‌صورت روزانه از طریق ایمیل یا پیامک، برایتان ارسال خواهد شد.

اما اگر تمایلی به این کار ندارید می‌توانید با کلیک بر روی «بدون واردکردن اطلاعات بالا مستقیما به سایت منبع آگهی برو» که در قسمت پایین کادر قرار دارد، به‌صورت مستقیم به صفحه اصلی آگهی منتقل شوید.

ارسال رزومه

بعد از این که به سایت منتشرکننده آگهی منتقل شدید، بر روی گزینه ارسال رزومه کلیک کنید. در این مرحله رزومه خود را در قسمت تعیین شده آپلود کنید. اگر در زمینه ساخت رزومه آشنایی ندارید، می‌توانید با استفاده از قابلیت رزومه‌ساز سایت کاریابی (در صورت وجود)، در زمانی کوتاه، رزومه‌ای استاندارد و حرفه‌ای بسازید.

بعد از ارسال رزومه و دریافت آن توسط کارفرما، کار شما به اتمام رسیده است و تنها باید منتظر تماس از سوی سازمان موردنظر باشید. درصورتی‌که رزومه شما رد شد و دعوت به مصاحبه نشدید، نگران نشوید. می‌توانید رزومه خود را اصلاح کنید و یا برای فرصت‌های شغلی که تطابق بیشتری با مهارت‌ها و توانایی‌هایتان دارد، رزومه ارسال کنید.

همان‌طور که در قسمت مزیت‌های کاربرد نسبت به سایت های کاریابی اشاره کردیم، ارسال رزومه برای فرصت‌های شغلی مختلف از طریق سایت کاربرد رایگان است و از نظر تعداد رزومه‌های ارسالی نیز محدودیتی وجود ندارد. پس با خیال راحت برای موقعیت‌های شغلی موردعلاقه خود رزومه ارسال کنید تا بتوانید به‌راحتی در شغل دلخواه خود استخدام شوید.

جمع‌بندی و سخن پایانی

در این مقاله به همه آنچه باید درباره موتور جستجوی فرصت‌های شغلی کاربرد بدانیم، از جمله تعریف این موتور پیشرفته، چرایی استفاده از آن، مزیت‌های آن نسبت به سایت های کاریابی اینترنتی و روش پیداکردن شغل با استفاده از سایت آن پرداختیم.

با استفاده از سایت کاربرد می‌توانید همه آگهی‌های استخدام موجود در سایت‌های معتبر کاریابی را به‌صورت یکجا مشاهده کنید و با جستجوی عنوان شغلی موردنظرتان و ارسال رزومه برای آن، در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت کاملا رایگان، شغل دلخواه خود را پیدا کرده و در موقعیت شغلی و سازمان دلخواهتان استخدام شوید.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.