پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزش

چطور تصاویر و ویدیوهای روبیکا را دانلود کنیم؟

روبیکا اپلیکیشن جامعیست که خدمات متنوعی را در زمینه های مختلف به کاربران ارائه می دهد.

یکی از جذابیت های روبیکا‌ داشتن بخشی به اسم روبینو (robino) مشابه اینستاگرام هست که کاربران در آن می توانند به انتشار پست شامل عکس و ویدیو اقدام کنند.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در روبینو پست جالبی را ببینید و تمایل داشته باشید آن را در گوشی خود دانلود و ذخیره کنید تا در حالت آفلاین مجدد آن را تماشا کنید.

اما متاسفانه روبیکا با ایجاد محدودیت در روبینو امکان ذخیره سازی محتوا را نمی دهد.

برای رفع این محدودیت با ما همراه باشید تا به شما روش آسان ذخیره سازی عکس و ویدیو روبیکا را آموزش دهیم.

ما در این مقاله به معرفی دو برنامه کاربردی غیر رسمی می پردازیم که از طریق آن می توانید به راحتی تصاویر و ویدیوهای روبیکا را دانلود کنید.

1- اپلیکیشن اول (روبیکا روبینو دانلودر):

معرفی کوتاه: بوسیله این اپ می توانید هر عکس یا ویدیو یا استوری را از داخل روبینو ( روبیکا ) دانلود کنید.

نحوه کار: برای دانلود از روبینو فقط کافیست عکس مورد نظر یا ویدیو مورد نظر را به صورت کامل در روبینو مشاهده کنید سپس به داخل این برنامه برگردید و از داخل برنامه محتوایی را که مشاهده کرده اید را ذخیره کنید. فایل های ذخیره شده برنامه به گالری شما می روند و در پوشه Rubika Downloder قرار می گیرند.

محدودیت : این برنامه در نسخه رایگان امکان دانلود و ذخیره سازی 4 پست را می دهد و برای دانلود پست های بعدی باید ویدیوی تبلیغاتی مشاهده کنید تا امکان دانلود 4 پست دیگر برایتان فراهم شود. یا هم می توانید حساب خود را با تهیه اشتراک حرفه ای ارتقا دهید تا این محدودیت رفع شود.

تعداد نصب بازار : بیش از 500 هزار نفر | تعداد نصب مایکت: بیش از 800 هزار نفر

لینک دانلود اپ:

2- اپلیکیشن دوم (روبیکا روبینو دانلودر) :

معرفی کوتاه: بوسیله این اپ می توانید بدون محدودیت و به سادگی عکس و فیلم های مورد علاقه خودتان را از روبینو دانلود کنید.
نحوه کار: اول وارد روبیکا قسمت روبینو شوید و سپس عکس یا ویدیوی مدنظرتان را به صورت کامل ببینید تا در برنامه به نمایش در بیاید سپس اقدام به دانلود کنید.

محدودیت : این برنامه هیچ گونه محدودیتی برای دانلود ندارد و کاملا رایگان و بدون تبلیغات ویدیویی می توانید استفاده نمایید.

تعداد نصب بازار: بیش از 100 هزار نفر | تعداد نصب مایکت: بیش از 200 هزار نفر

لینک دانلود اپ:

ممنون که تا پایان مقاله با ما همراه بودید امیدوارم این آموزش براتون مفید باشه. اگر سوال یا نظری دارید قسمت نظرات برای شماست :) پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستیم.

5/5 - (14 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

2 دیدگاه

  1. به درد نمی خورد منظور من اینه چطور می توان عکس یا فیلمی که تو چت شخصی در یافت میکنیم در گالری ذخیره یا در اپ های دیگر به اشتراک بگذاریم

    1. سلام و درود به شما دوست عزیز توضیحات اپ ها در صفحه دانلود ذکر شده و کاملا واضح است بایستی ابتدا اپ ها را نصب کرده سپس ویدیو یا عکسی را که قصد دانلود دارید در روبیکا مشاهده کرده و به اپ دانلودر مراجعه کنید و با نگه داشتن انگشت خود روی ویدیو یا تصویر اقدام به ذخیره سازی در گالری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا