پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

چرا از قرنیز پی وی سی به جای سایر قرنیز ها استفاده کنیم؟

قرنیز پی وی سی یکی از محبوب ترین و کاربردی ترین انواع قرنیز ها شناخته می شود که می توان از آن برای تغییر دکوراسیون منزل استفاده کرد، ممکن است برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا از قرنیز پی وی سی به جای سایر قرنیز ها استفاده کنیم؟ که در این مقاله به این سوال تان پاسخ خواهیم داد.

چرا از قرنیز پی وی سی استفاده کنیم؟

امروزه استفاده از قرنیز پی وی سی رایج تر از انواع قرنیز دیگر است، قرنیز پی وی سی در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شود که دارای سایز های متفاوتی است و مزایای بسیاری دارد.

قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی در مقایسه با انواع قرنیز های پرطرفداری از جمله قرنیز چوبی و ام دی اف در برابر ضربه و آب مقاومت زیادی دارد و امکان استفاده از آن در سالیان سال وجود دارد.

قرنیز پی وی سی

قرنیز پی وی سی یا پلی استایرن قرنیز دیواری ترکیبی از پلیمرهای نفتی است از این جهت در برابر حرارت، ضربه، آب، حشرات و… مقاومت بالاتری نسبت به انواع قرنیز دارد.

ضمن این که قرنیز پی وی سی مدل های مختلفی دارد و نسبت به قرنیز چوبی شکل پذیری بهتری داشته و امکان برش آن در حالت های خاص وجود دارد، همچنین تولید این قرنیز آسان است.

قرنیز پی وی سی کارایی بسیاری داشته و ماندگار تر از سایر انواع قرنیز ها است، در صورتی که فردی سخت پسند هستید و برای طراحی و دکوراسیون فضای داخلی منزل، دفترتان و… به قرنیز نیاز دارید می توانید قرنیز پی وی سی را انتخاب کنید.

مزایای قرنیز پی وی سی

  • قرنیز پی وی سی ضد آب است.

قرنیز پی وی سی نسبت به سایر انواع قرنیز ها مقاومت بالاتری در برابر رطوبت و آب دارد، از این قرنیز می توانید برای طراحی محیط های مرطوب همچون سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید.

برای تمیز کردن این محصول از دستمال پارچه ای نمدار استفاده کرده و نگران پوسیدگی، کپک و تعمیرات پی در پی این قرنیز نباشید.

  • قرنیز پی وی سی ضد حرارت است.

قرنیز پی وی سی محصولی مقاوم در برابر آتش و شعله بوده و در برابر حرارت از ایمنی بالایی برخوردار است، این محصول در برابر شعله مقاوم بوده و کاملا ضد حرارت است.

  • قرنیز پی وی سی دوام بالا دارد.

این قرنیز مقاومت بالایی در برابر ضربه داشته و دوام خوبی دارد، از این جهت امکان برش و شکل دهی آن در ابعاد مختلف وجود دارد.

  • قرنیز پی وی سی وزن سبک دارد.

قرنیز پی وی سی وزن کمی داشته از این جهت حمل و نقل آن راحت است، ضمن این که این محصول نگهداری آسانی دارد.

  • قرنیز پی وی سی آنتی باکتریال است.

این نوع قرنیز در برابر حشرات و شستشو مقاومت بالایی دارد، از این جهت شستشوی آن امکان پذیر بوده و ضد باکتری است.

  • قرنیز پی وی سی قابلیت رنگ پذیری دارد.

جهت همهانگی و ست شدن بهتر قرنیز با سایر المان های موجود در منزل تان می توانید قرنیز را در رنگ های خنثی خریداری کنید، ضمن این که امکان رنگ کردن قرنیز وجود دارد و می توانید رنگ این محصول را به راحتی تغییر دهید.

  • قرنیز پی وی سی در طرح های مختلفی تولید می شود.

قرنیز پی وی سی از محصولات پر کاربردی در طراحی دکوراسیون داخلی است که امکان تولید آن در طرح های چوبی، سنگی، مینیمال و مدرن وجود دارد.

  • قرنیز پی وی سی در دو مدل تو خالی و توپر تولید می شود.

از دیگر مزایای قرنیز پی وی سی این است که این محصول در دو مدل تو پر و تو خالی تولید می شود که هر یک از مدل های آن با توجه به نیاز مشتری انتخاب می شود، اغلب از قرنیز تو خالی برای طراحی دکوراسیون منازل و از قرنیز توپر برای طراحی مراکز اداری، تجاری و صنعتی استفاده می شود.

  • قرنیز پی وی سی طول عمر زیادی دارد.

قرنیز پی وی سی محصولی مقاوم است که در مقایسه با سایر قرنیز ها طول عمر بیشتری دارد، این قرنیز به تعمییرات پی در پی نیازی نداشته و عمر مفید و طولانی دارد.

  • قرنیز پی وی سی قیمت مناسبی دارد.

قرنیز پی وی سی یکی از محصولات قیمت مناسب است که می توانید از آن با کمترین مقدار بودجه برای تغییر دکوراسیون منزل تان استفاده کنید.

قیمت قرنیز به جنس محصول، ارتفاع و ضخامت آن بستگی دارد، با این حال قرنیز محصولی لوکس است که قیمت اقتصادی دارد.

  • نصب قرنیز پی وی سی راحت است.

نصب قرنیز پی وی سی نیاز به مهارت خاصی ندارد، امکان نصب قرنیز چوبی با استفاده از میخکوب و چسب قرنیز وجود دارد، این قرنیز نسبت به قرنیز چوبی کمتر دچار خط و خش و آسیب شده و ظاهر آن نسبت به قرنیز چوبی ماندگاری بهتری دارد.

قرنیز

سایر کاربردهای قرنیز پی وی سی

  1. از قرنیز پی وی سی برای زیبایی منزل و محیط کار و… استفاده می شود.
  2. امکان عبور داکت، کابل و سیم از داخل قرنیزهای تو خالی پی وی سی وجود دارد.
  3. از قرنیز پی وی سی می توان برای پوشاندن درز کف پوش های لمینیت استفاده کرد.
  4. استفاده از قرنیز پی وی سی از آسیب دیدن گوشه های دیوار جلوگیری می کند.
  5. می توان ابزارهای دیگری را بالا یا پایین قرنیز پی وی سی نصب کرد.
  6. امکان نورپردازی قرنیز پی وی سی وجود دارد.

نتیجه گیری

قرنیز پی وی سی را به دلایل مزایای گسترده ای که در مقاله به آن ها اشاره کردیم می توانیم بهترین قرنیز معرفی کنیم، امیدواریم به این سوال تان که چرا از قرنیز پی وی سی به جای سایر قرنیز ها استفاده کنیم؟ پاسخ مناسبی داده باشیم، توجه داشته باشید خرید قرنیز پی وی سی باید به دکوراسیون توجه کرده و سبک زندگی تان را در نظر گرفته و خرید قرنیز را با توجه به تناسب محیط انجام دهید.

خرید قرنیز

خرید قرنیز پی وی سی

همچنین توجه کنید قرنیز پی وی سی را از فروشگاهی مجاز و معتبر دکوراسیون ایرانی عالی خریداری کنید که از کیفیت محصول آگاه باشید و محصول تان در کوتاه ترین زمان ممکن تولید و ارسال شود.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | ???? ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا