پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
کسب و کار

نکات مهم سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی یک وبسایت حرفه‌ای، یکی از چالش‌هایی است که صاحبان کسب و کارها با آن مواجه هستند. بسیاری از افراد حتی از لزوم استفاده از وبسایت برای تجارت خود آگاهی ندارند. به همین دلیل، در این مقاله تصمیم گرفتیم به اهمیت طراحی یک وبسایت و نکات قابل توجه در سفارش طراحی آن بپردازیم.

سفارش طراحی یک وبسایت و استفاده از مزایای آن، بسیاری از صاحبین کسب و کار را به فکر راه اندازی یک وبسایت اختصاصی برای خودشان و کسب و کارشان می‌اندازد. اما نکته مهم این است که آیا طراحی یک وبسایت برای شما و کسب و کارتان پیشنهاد مناسبی است؟ و همچنین، به کدام شرکت می‌توانیم برای بخش تولید محتوا، اعتماد کنیم.

سفارش طراحی یک وبسایت به شما کمک می‌کند تا از مزایای فراوانی که یک وبسایت دارد، بهره‌مند شوید. بطور کلی، مشاغل به دو دسته تقسیم می‌شوند: مشاغلی که به خوبی توسعه یافته و پیشرفت کرده‌اند و مشاغلی که به اصطلاح در حال کساد شدن هستند. مشاغل دسته اول، از سود و میزان فروش خود راضی هستند و فکر می‌کنند نیازی به استفاده از وبسایت ندارند. در حالی که مشاغل دسته دوم، تصور می‌کنند که وبسایت تأثیری در رشد تجارت آن‌ها نخواهد داشت. اما نکته مهم این است که هر دو گروه در اشتباه هستند.

اگر تجارت شما بدون طراحی و راه اندازی یک وبسایت رسمی، پیشرفت خوبی داشته است، می‌توانید تصور کنید که با استفاده از وبسایت و فعالیت در محیطی گسترده‌تر، به چه اندازه می‌توانید پیشرفت کنید؟ اما اگر کسب و کارتان به سود مورد نظر نرسیده است، راه اندازی وبسایت، یک فرصت طلایی است که تاکنون از آن بهره‌ نبرده‌اید. با سرمایه‌گذاری در آن، امکان پیشرفت، به طور گسترده‌ای برای شما فراهم خواهد شد.

سفارش طراحی و ساخت و راه اندازی یک سایت، شما را در نظر مشتریان و کاربران به صورت حرفه‌ای‌تری معرفی می‌کند. نکته مهم این است که 84 درصد از مخاطبان کسب و کارهایی که دارای یک سایت رسمی هستند، آن‌ها را به عنوان کسب و کارهایی حرفه‌ای‌تر از کسب و کارهایی که فقط در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند، می‌شناسند. این نشان می‌دهد که با داشتن یک سایت اختصاصی، می‌توانید از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرید. همچنین، با ایجاد یک وبسایت، می‌توانید ایمیل مارک داشته باشید، که این ایمیل به شما کمک می‌کند تا مکاتبات خود را به صورت حرفه‌ای‌تری انجام دهید.

سفارش طراحی سایت برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که سفارش طراحی سایت فقط برای کسب و کارهای بزرگ مناسب است. اما حقیقت این است که تجارت‌های کوچک هم می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند. طراحی سایت برای همه فروشگاه‌ها و مراکز فروش مناسب است.

طراحی حرفه ای سایت
طراحی حرفه ای سایت

اگر در حوزه فروش فعالیت می‌کنید، وجود یک سایت حرفه‌ای، گزینه مناسبی برای توسعه کسب و کار شماست. با استفاده از سایت، نیازی به استخدام فروشنده به صورت حضوری نخواهید داشت و محدودیتی هم در ساعات کاری خود ندارید. خریداران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز، از سایت شما بازدید کرده و سفارش خود را ثبت کنند.

از طرف دیگر، هزینه طراحی و راه اندازی یک سایت اختصاصی، خیلی کمتر از هزینه اجاره و نگهداری یک فروشگاه است. پس از اینکه برای طراحی سایت رسمی خود اقدام کردید، دیگر در ارائه خدمات، با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید بود. مشتریان به هر تعداد، می‌توانند از سایت شما بازدید کرده و خرید کنند. همچنین در اضافه کردن محصولات جدید و ارتقا در سطح تنوع آنها، با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید بود.

شرکت‌ها از دیگر مشتریانی هستند که سفارش طراحی یک سایت رسمی را می‌دهند. سایت‌های شرکتی، معمولا به معرفی شرکت و خدماتی که ارائه می‌کند، می‌پردازند. البته از سایت می‌توان صرفا برای معرفی خدمات استفاده کرد. در نظر داشته باشید که یک سایت، می‌تواند محل مناسبی برای نشان دادن رزومه شما باشد. به این معنی که می‌توانید مجموعه کاملی از توانایی‌ها و نمونه کارهای خود را در آن قرار دهید. با انجام این کار، کافی است تنها نام شما را در اینترنت جستجو کنند تا در مورد شما و سوابق‌تان اطلاعات جامع و کاملی پیدا کنند.

برای طراحی سایت به کجا باید سفارش بدهیم؟

امروزه، سفارش طراحی سایت توسط شرکت‌های بسیار زیادی انجام می‌شود و هریک از این شرکت‌ها هم به عنوان یک مزیت رقابتی، به قیمت پایین خدمات‌شان نسبت به سایر شرکت‌ها، استناد می‌کنند. اما «قیمت» تنها نکته‌ای نیست که باید مورد توجه قرار گیرد. بلکه کیفیت طراحی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل، حتما نمونه کار شرکت‌های مختلف را به دقت مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید. اطمینان از مهارت و تجربه قابل قبول تیم طراحی سایت، به شما کمک می‌کند تا نتیجه نهایی به آنچه مورد نظر شماست، نزدیک‌تر باشد. همچنین می‌توانید قبل از ثبت سفارش، نظر سایر مشتریان را جویا شوید. علاوه برآنچه گفته شد، بسیار مهم است که تیم طراحی سایت، خدمات پشتیبانی و سئو نیز، ارائه کند.

طراحی وبسایت شرکتی
طراحی وبسایت شرکتی

هاست و دامنه دو تا از مهمترین اطلاعات سایت شما هستند. دامنه، آدرسی است که وبسایت شما بر روی آن بارگذاری می‌شود. دامنه وبسایت شما باید به نام شخصی که سفارش داده است، باشد تا هیچگونه سوء استفاده‌ای از سمت شرکت ارائه‌دهنده خدمات رخ ندهد.

هاست یعنی فضایی که وبسایت شما در آن آنلاین می‌شود. این فضا باید منابع سیستمی مورد نیاز مانند حافظه رم، فضای NVMe، ترافیک ماهانه و غیره را داشته باشد. همچنین، هاست وبسایت شما باید به نام شما باشد تا از هزینه‌هایی که برای هاست پرداخت می‌کنید، آگاه باشید. همچنین، شما می‌توانید به پنل کاربری شرکت ارائه‌دهنده خدمات هاست، دسترسی داشته باشید.

طبق آمار اعلام شده توسط گوگل در سال 2021، 60 درصد کاربران از گوشی همراه خود برای جستجو استفاده می‌کنند و تنها 40 درصد آن‌ها از رایانه شخصی استفاده می‌کنند. بنابراین، وبسایت شما باید به گونه‌ای طراحی شود که به درستی در همه سیستم‌عامل‌ها مانند گوشی، تبلت و رایانه شخصی بارگذاری شود. طراحی حرفه‌ای وبسایت باید تضمین کند که کاربران همان تجربه‌ای را که در رایانه شخصی خود دارند، در گوشی همراه خود نیز داشته باشند. این موضوع تأثیر زیادی در بهبود سئو وبسایت شما خواهد داشت. قبل از امضای قرارداد، حتماً این نکته را به وضوح عنوان کنید.

خلاصه کلام اینکه، دقت نمایید و نکات مهم را در سفارش طراحی سایت خود، حتما ذکر کنید و در صورتی که به دریافت مشاوره نیاز داشتید، می‌توانید با کارشناسان مجموعه ما، تماس بگیرید. کارشناسان، کارفرمایان عزیز را در نحوه ارسال «شرح توضیحات کامل پروژه» راهنمایی کرده و مطابق با آنچه که در شرح پروژه عنوان می‌شود، هزینه طراحی سایت را محاسبه و اعلام می‌کنند.

جهت ثبت سفارش می‌توانید با شماره تماس‌های سایت تتراس، تماس گرفته و یا فرم داخل سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا