• خانه
  • ⬅️
  • ویدیو
  • ⬅️
  • ویدیو | ThinkPad X13s؛ اولین لپ تاپ لنوو مجهز به تراشه اسنپدراگون

ویدیو | ThinkPad X13s؛ اولین لپ تاپ لنوو مجهز به تراشه اسنپدراگون

لنوو از اولین لپتاپ این شرکت که مجهز به چیپ اسنپدراگون هست، رونمایی کرد. این لپتاپ به چیپ Snapdragon 8cx Gen 3 از کوالکام مجهز شده که چیپی بر پایه معماری Arm و دارای چهار هسته قوی Cortex-X1 و چهار هسته بهینه Cortex-A78 هست. به لطف این چیپ، لپتاپ جدید...

Video

ThinkPad X13s؛ اولین لپ تاپ لنوو مجهز به تراشه اسنپدراگون

لنوو از اولین لپتاپ این شرکت که مجهز به چیپ اسنپدراگون هست، رونمایی کرد.

این لپتاپ به چیپ Snapdragon 8cx Gen 3 از کوالکام مجهز شده که چیپی بر پایه معماری Arm و دارای چهار هسته قوی Cortex-X1 و چهار هسته بهینه Cortex-A78 هست. به لطف این چیپ، لپتاپ جدید لنوو عمر باتری طولانی 28 ساعته دارد و نیازی به فن ندارد این موضوع باعث باریکتر شدن آن (13.4 میلیمتر) و وزن کم تر آن(1.06 کیلوگرم) شده است.

علاوه بر این، به واسطه ویندوز 11، کاربران می توانند تمام اپ های معمولی 32 بیتی و 64 بیتی که برای معماری x86 (اینتل و AMD) ساخته شدند را به واسطه لایه شبیه ساز ویندوز 11 اجرا کنند. این یکی از مشکلاتی بود که کاربران با ویندوز 10 در دستگاه های مبتنی بر Arm داشتند و امکان اجرای نرم افزارهای 64 بیتی وجود نداشت. لنوو همچنین گفته کاربران می توانند از این لپتاپ عملکردی در حد پردازنده های Core i5 اینتل انتظار داشته باشند.

این لپتاپ دارای نمایشگر 13.3 اینچی 1200p با نسبت صفحه 16:10 هست و تا 32 گیگ رم و تا 1 ترابایت حافظه داخلی NVME دارد. همچنین به لطف چیپ اسنپدراگون می تواند به شبکه 5G برای دسترسی به اینترنت پرسرعت همراه متصل شود.

این لپتاپ با قیمت پایه 1100 دلار برای فروش عرضه خواهد شد.

???? گالری تصاویر ThinkPad X13s:


0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Video
ویدیوهای بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
Created with Fabric.js 5.2.4
More Video

ویــدیوهای مـشـــابه بیشتر...

Created with Fabric.js 5.2.4

Pagespeed Optimization by Lighthouse.