• خانه
  • ⬅️
  • ویدیو
  • ⬅️
  • (ویدیو) رونمایی از نسخه طلایی گران ترین ماوس ریزر با طلای 24 عیار!

(ویدیو) رونمایی از نسخه طلایی گران ترین ماوس ریزر با طلای 24 عیار!

نسخه طلایی گران ترین ماوس ریزر یعنی Viper Signature Mini حالا با طلای 24 عیار معرفی شد! ماوس Viper Mini Signature Edition ریزر در ابتدای سال 2023 معرفی شد و لقب گران ترین ماوس ریزر را به خود خود اختصاص داد اگر فکر می کردید که Viper Mini Signature Edition...

Video

(ویدیو) رونمایی از نسخه طلایی گران ترین ماوس ریزر با طلای 24 عیار!

نسخه طلایی گران ترین ماوس ریزر یعنی Viper Signature Mini حالا با طلای 24 عیار معرفی شد!

ماوس Viper Mini Signature Edition  ریزر در ابتدای سال 2023 معرفی شد و لقب گران ترین ماوس ریزر را به خود خود اختصاص داد اگر فکر می کردید که Viper Mini Signature Edition نمی‌تواند بیشتر از این مجلل و لوکس شود، باید غافلگیر شوید، زیرا مین لیانگ تان، مدیرعامل ریزر، نسخه‌ای را معرفی کرده است که از طلای 24 عیار ساخته شده است.

 تان تصاویری از ماوس طلای 24 عیار را در X (توئیتر سابق) به اشتراک گذاشت، همچنین جزئیاتی را ارائه کرد که این ماوس یک “کمیسیون انحصاری یکباره” بود. تان درباره این که چقدر این هزینه یا چقدر فروخته شده است به اشتراک گذاشته نشده است، اما می توانید شرط ببندید که این مبلغ مضحک بوده است.

یک کار فوق العاده انحصاری با طلای 24 عیار 

Razer  Viper Signature Mini . ما لیست قیمتی برای آن نداریم زیرا به طرز دیوانه کننده ای بیش از حد بالا و خاص است. من فقط مجبور شدم چند عکس سریع از آن بگیرم، اما تصاویر واقعاً این کار را انجام نمی دهند. 

مین لیانگ تان (@minliangtan)  – 31 اوت 2023

در حالی که کاملاً زیبا است، باید تعجب کرد که در هنگام استفاده واقعاً چقدر می تواند انعطاف پذیر باشد. البته، این به احتمال زیاد فقط یک نمایش است، اما اگر کسی سعی کرد از این نسخه روزانه استفاده کند، این احتمال وجود دارد که آنقدرها بادوام نباشد. طلای 24 عیار خالص ترین شکل این ماده است و در واقع فوق العاده نرم است. البته مشخص نیست که آیا کل شاسی از طلا ساخته شده است یا یک لایه پشتیبانی در زیر آن وجود دارد و طلای 24 عیار فقط آبکاری شده است.

صرف نظر از این، گاهی اوقات دیدن این خلاقیت ها در طبیعت سرگرم کننده است، به خصوص وقتی که توسط سازنده اصلی ایجاد شده باشد. با این اوصاف، اگر به دنبال یک ماوس گیمینگ بی‌سیم هستید، همیشه می‌توانید مدل استاندارد Viper Mini Signature Edition را با قیمت 230 دلار خریداری کنید، که هم واکنش‌گرا و هم سبک است.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Video
ویدیوهای بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
Created with Fabric.js 5.2.4
More Video

ویــدیوهای مـشـــابه بیشتر...

Created with Fabric.js 5.2.4

Pagespeed Optimization by Lighthouse.