• خانه
  • ⬅️
  • ویدیو
  • ⬅️
  • (ویدیو) تلگرام پریمیوم (Telegram Premium) رسما معرفی شد + قابلیت ها

(ویدیو) تلگرام پریمیوم (Telegram Premium) رسما معرفی شد + قابلیت ها

تلگرام اعلام کرد که از مرز 700 میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرده و جزو 5 اپ محبوب سال 2022 تاکنون هست. این پیام رسان محبوب مدعی است که این دستاوردهایی را که تاکنون بدست آورده ناشی از معرفی افراد بوده و هیچ گونه تبلیغی برای پیامرسان خود انجام نداده...

Video

(ویدیو) تلگرام پریمیوم (Telegram Premium) رسما معرفی شد + قابلیت ها

تلگرام اعلام کرد که از مرز 700 میلیون کاربر فعال ماهانه عبور کرده و جزو 5 اپ محبوب سال 2022 تاکنون هست.

این پیام رسان محبوب مدعی است که این دستاوردهایی را که تاکنون بدست آورده ناشی از معرفی افراد بوده و هیچ گونه تبلیغی برای پیامرسان خود انجام نداده است :)

Telegram :

از آنجایی که تلگرام به سرعت در حال رشد است، بسیاری از کاربران تمایل خود را برای حمایت از تیم ما ابراز کرده اند. امروز ما Telegram Premium (تلگرام پریمیوم) را راه‌اندازی می‌کنیم – اشتراکی که به شما امکان می‌دهد از توسعه مداوم تلگرام پشتیبانی کنید و به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های اضافی انحصاری را می‌دهد .
این به ما امکان می‌دهد تا تمامی ویژگی‌های منابع سنگینی را که کاربران در طول سال‌ها درخواست کرده‌اند، ارائه دهیم و در عین حال دسترسی رایگان به قدرتمندترین پیام‌ رسان روی کره زمین را حفظ کنیم.

⭐️ویژگی های تلگرام پریمیوم :

با عضویت در تلگرام پریمیوم، کاربران محدودیت‌های دو برابری، آپلود فایل‌های 4 گیگابایتی ، دانلود سریع‌تر، استیکرها و واکنش‌های انحصاری، بهبود مدیریت چت و بسیاری موارد دیگر را باز می‌کنند.

در عین حال، همه ویژگی‌های موجود که کاربران برای نزدیک به یک دهه انتظار داشته‌اند و به آن‌ها تکیه کرده‌اند، رایگان باقی می‌مانند.

علاوه بر این، کاربران غیر پریمیوم می‌توانند از برخی از مزایای پریمیوم بهره‌ مند شوند: برای مثال، دانلود اسناد بسیار بزرگ و مشاهده برچسب‌های ارسال شده توسط کاربران ممتا، و همچنین ضربه زدن برای افزایش شمارنده در واکنش‌های پریمیوم که قبلاً به یک پیام اضافه شده‌اند. .

مشارکت کاربران برای خرید اشتراک پریمیوم به بهبود و گسترش تلگرام برای دهه‌ های آینده کمک می‌کند، در حالی که تلگرام رایگان و مستقل باقی می‌ماند و ارزش‌های اولیه کاربران خود را حفظ می‌کند.

✔️ آپلود فایل تا حجم 4 گیگابایت:

همانطوری که می دانید هر کاربری در تلگرام می‌تواند فایل‌ها و رسانه‌های حجیم خود حداکثر تا حجم ۲ گیگابایت را آپلود کند و از فضای ذخیره‌سازی نامحدود در تلگرام به صورت رایگان لذت ببرد. اما مشترکان تلگرام پریمیوم، می توانند 4 گیگابایت فایل ارسال کنند – فضای کافی برای 4 ساعت ویدیو با کیفیت 1080p.

توجه: همه کاربران تلگرام می توانند این اسناد فوق العاده بزرگ را بدون در نظر گرفتن اینکه مشترک تلگرام پریمیوم هستند دانلود کنند.

✔️ دانلود سریع تر:

مشترکین پریمیوم می توانند رسانه ها و فایل ها را با سریع ترین سرعت ممکن دانلود کنند. 

✔️ محدودیت های دوبرابر شده:

سقف محدودیت های تلگرام برای کاربران ممتازافزایش یافته است. 

با می‌اشتراک پریمیوم توانید تا 1000 کانال را دنبال کنید، حداکثر 20 پوشه چت با حداکثر 200 چت ایجاد کنید، یک حساب چهارم به هر برنامه تلگرام اضافه کنید، 10 چت را در لیست اصلی پین کنید و تا 10 استیکر مورد علاقه خود را ذخیره کنید .

blank

همچنین می توانید یک بیو طولانی تر بنویسید و یک لینک در آن قرار دهید. به طور مشابه، پریمیوم اجازه می دهد تا کاراکترهای بیشتری را به عنوان رسانه اضافه کنید.

 یافتن راه مناسب برای پاسخ دادن به هر پیامی با حداکثر 400 گیف مورد علاقه آسان تر خواهد بود. در نهایت، کاربران Premium می‌توانند حداکثر 20 پیوند t.me عمومی را رزرو کنند.

✔️ تبدیل وویس ها به متن (حتی زبان فارسی) :

پیام‌های صوتی را می‌توان برای مواقعی که نمی‌خواهید گوش دهید، اما می‌خواهید ببینید چه می‌گوید، به متن تبدیل کنید. 

✔️استیکرهای منحصر به فرد :

در حال حاضر ده‌ها استیکر دارای انیمیشن‌های تمام‌ صفحه برای کاربران پریمیوم در نظر گرفته شده تا بتوانند آن‌ها را در هر چت بفرستند تا احساسات و جلوه‌های گویا را اضافه کنند که برای همه کاربران قابل مشاهده است. این مجموعه استیکر ممتاز به صورت ماهانه توسط هنرمندان تلگرام آپدیت می شود.

✔️واکنش ها (ری اکشن) منحصر به فرد :

کاربران ممتاز همچنین با بیش از 10 شکلک جدید ❤️‍???????????? ???????????? (و موارد دلخواه جدید ) راه های بیشتری را برای واکنش به پیام ها دارند.

✔️مدیریت چت :

تلگرام پریمیوم شامل ابزارهای جدیدی برای سازماندهی لیست چت شما هست- مانند تغییر پوشه چت پیش فرض خود تا برنامه همیشه در یک پوشه سفارشی یا مثلاً خوانده نشده به جای همه چت ها باز شود.

برای تغییر پوشه پیش‌فرض خود، پوشه‌ای را در فهرست چت فشار دهید و نگه دارید و پوشه مورد نظر خود را به اولین فضای خالی بکشید.

علاوه بر این، مشترکین می‌توانند تنظیماتی را در حریم خصوصی و امنیت فعال کنند تا به‌طور خودکار چت‌های جدید را بایگانی و بی‌صدا کند و به سازمان‌دهی حتی شلوغ‌ترین فهرست‌های چت کمک کنند.

✔️عکس پروفایل متحرک:

تصاویر پروفایل کاربران ممتاز برای همه در سراسر برنامه متحرک خواهد شد – از جمله در چت ها و لیست چت. اجازه دهید همه ظاهر جدید شما را ببینند، یا خلاقیت خود را با یک انیمیشن منحصربه فرد افزایش دهید.

✔️نشان های برتر:

همه کاربران ممتاز یک نشان ویژه دریافت می‌کنند که در کنار نام آن‌ها در لیست چت و لیست اعضا در گروه‌ها ظاهر می‌شود – که نشان می‌دهد آنها به پشتیبانی از تلگرام کمک می‌کنند و بخشی از باشگاهی هستند که ابتدا ویژگی‌های انحصاری را دریافت می‌کند.

✔️نمادهای برتر:

آیکون‌های جدیدی در دسترس هستند که کاربران ممتاز می‌توانند به صفحه اصلی خود اضافه کنند. از بین یک ستاره ممتاز، آسمان شب یا هواپیمای توربو انتخاب کنید.

blank

✔️ حذف تبلیغات:

در برخی کشورها، پیام‌های حمایت‌ شده در کانال‌های بزرگ و عمومی نشان داده می‌شوند. این تبلیغات مینیمالیستی و آگاه به حفظ حریم خصوصی به تامین هزینه های عملیاتی تلگرام کمک می کنند، اما برای مشترکین تلگرام پریمیوم هیچگونه تبلیغاتی نمایش داده نمی شود.

اشتراک پریمیوم به تلگرام کمک می کند نه تنها هزینه های اضافی ویژگی های پرمیوم را بپردازد، بلکه از نسخه رایگان تلگرام برای همه نیز پشتیبانی کند.

تلگرام در پست رسمی خود هیچ حرفی از قیمت نزده ولی در اپ استور قیمت اشتراک ماهانه پریمیوم را 5 دلاراعلام کرده است.

دانلود نسخه جدید تلگرام:

Telegram
Telegram
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free
‎Telegram Messenger
‎Telegram Messenger
Developer: Telegram FZ-LLC
Price: Free+

منبع : بلاگ تلگرام

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Video
ویدیوهای بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
Created with Fabric.js 5.2.4
More Video

ویــدیوهای مـشـــابه بیشتر...

Created with Fabric.js 5.2.4

Pagespeed Optimization by Lighthouse.