Article

(ویدیو) تصاویر گلکسی اس 24 سامسونگ + مشخصات مورد انتظار

سامسونگ در طراحی گلکسی اس 24 سنگ تمام گذاشته است. در حالی که نمایشگر جلویی مشابه نمونه قبلی با پنل مسطح حدوداً 6.17 اینچی است، تغییرات قابل توجهی در فریم های جانبی وجود دارد که منجر به تجربه متفاوتی در دست می شود. گلکسی اس 24 از طراحی قاب تخت...

Device Slider
  • خانه
  • 👈
  • تکنولوژی
  • 👈
  • (ویدیو) تصاویر گلکسی اس 24 سامسونگ + مشخصات مورد انتظار

سامسونگ در طراحی گلکسی اس 24 سنگ تمام گذاشته است. در حالی که نمایشگر جلویی مشابه نمونه قبلی با پنل مسطح حدوداً 6.17 اینچی است، تغییرات قابل توجهی در فریم های جانبی وجود دارد که منجر به تجربه متفاوتی در دست می شود. گلکسی اس 24 از طراحی قاب تخت استفاده می کند، که از لبه های گرد دیده شده در تکرارهای قبلی فاصله دارد. این انتخاب طراحی ممکن است احساس جذاب تری را در دست ایجاد کند و نظرات مختلفی را در بین کاربران جلب کند.

یکی از بارزترین تغییرات طراحی، تعبیه یک آنتن UWB (Ultra-Wideband) در کناره است. این اولین مورد مهم برای سامسونگ است، زیرا آنها املاک و مستغلات گرانبها را به فناوری UWB در خط تلفن های Galaxy خود اختصاص می دهند. حاشیه های اطراف صفحه نمایش به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. از ویدیو، به نظر می رسد که گلکسی اس 24 رنگ آبی روشن را به عنوان یکی از گزینه های خود ارائه می دهد.

از نظر ابعاد، گلکسی اس 23 دارای ابعاد 146.3 × 70.9 × 7.6 میلی متر است، در حالی که گلکسی اس 24 آینده کمی بلندتر و عرض کمتر با ابعاد تقریباً 147 × 70.5 × 7.6 میلی متر پیش بینی می شود. با وجود این تغییرات، صخامت هر دو گوشی ثابت باقی مانده است.

پنل پشتی گوشی مشابه نسل قبلی خود است و دارای سه دوربین است که به صورت جداگانه از قاب بیرون زده و با فلاش LED همراه است. رندرها حاکی از آن است که پنل پشتی دارای روکش مات نرمی خواهد بود که حس لامسه را هنگام نگه داشتن در دست افزایش می دهد.

مشخصات و ویژگی های سامسونگ گلکسی اس 24: چه چیزی باید انتظار داشت؟

گلکسی اس 24 دارای صفحه نمایش تخت 6.1 اینچی Dynamic AMOLED با نرخ رفرش تا 120 هرتز، پشتیبانی از HDR10+ و محافظ گوریلا گلس است. با شهرت سامسونگ برای صفحه نمایش های AMOLED، کاربران می توانند دقت رنگ استثنایی، وضوح، و اوج روشنایی چشمگیر را از صفحه نمایش Galaxy S24 پیش بینی کنند.

انتظار می‌رود که گلکسی اس 24 در زیر بدنه خود، از نظر قابلیت‌های پردازشی عملکرد قدرتمندی داشته باشد. اگرچه جزئیات خاص محرمانه باقی می‌مانند، اما می‌توان فرض کرد که سامسونگ چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 را به کار می‌گیرد و عملکرد یکپارچه را تضمین می‌کند. این گوشی از یک دوربین پشتی سه گانه همه کاره بهره می برد که از پیشرفت های محاسباتی سامسونگ بهره می برد. با توجه به اینکه ابعاد و ضخامت دستگاه دستخوش تغییرات قابل توجهی نشده است، انتظار می رود اندازه باتری در محدوده 3900 میلی آمپر ساعت تا 4000 میلی آمپر ساعت کاهش یابد و با گلکسی اس 23 موجود هماهنگ شود.

مشخصات مورد انتظار سامسونگ گلکسی اس 24

مشخصاتجزئیات
صفحه نمایشپنل 6.17 اینچی Dynamic M13 AMOLED LTPO، نرخ تازه سازی 120 هرتز
پردازندهQualcomm Snapdragon 8 Gen 3 یا Exynos 2400 SoC
پردازنده گرافیکیAdreno 740 (Qualcomm) یا Mali (Exynos)
رم و فضای ذخیره سازیحداکثر 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی
نرم افزارOneUI 6 مبتنی بر اندروید 14
دوربین های عقبدوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض، لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر
دوربین جلولنز 12 مگاپیکسلی
باتری4700 میلی آمپر ساعت (Galaxy S23)، شارژ سیمی 45 واتی، شارژ بی سیم
ساختنقاب تیتانیوم، IP68 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار
امنیتاسکنر اثر انگشت در صفحه نمایش؛ رمزگذاری ناکس
زمان رونمایی
انتظار می رود سامسونگ گلکسی اس 24 در فوریه 2024 معرفی شود و دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 باشد.

تصاویر رندر شده گوشی گلکسی اس 24 سامسونگ

منبع: smartprix

امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـــطالب بیشتر ...

More Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
28 مرداد 1403