• خانه
  • ⬅️
  • ویدیو
  • ⬅️
  • (ویدیو) برای اولین‌بار پس از 34 سال؛ یک نوجوان 13 ساله بازی تتریس را شکست داد

(ویدیو) برای اولین‌بار پس از 34 سال؛ یک نوجوان 13 ساله بازی تتریس را شکست داد

یک پسر 13 ساله پس از تبدیل شدن به اولین فرد شناخته شده ای که توانست بازی ویدیویی محبوب Tetris در سال 1988 را برای کنسول اصلی نینتندو شکست دهد، به عنوان یک “اعجوبه” مورد استقبال قرار گرفت. ویلیس گیبسون از اوکلاهاما در حال پخش زنده در بازی بود که...

Video

large_thumb_c82d

یک پسر 13 ساله پس از تبدیل شدن به اولین فرد شناخته شده ای که توانست بازی ویدیویی محبوب Tetris در سال 1988 را برای کنسول اصلی نینتندو شکست دهد، به عنوان یک “اعجوبه” مورد استقبال قرار گرفت.

ویلیس گیبسون از اوکلاهاما در حال پخش زنده در بازی بود که در 38 دقیقه به «صفحه پایان» دست یافت، که شاهد سقوط بلوک ها با چنان سرعتی بود که بازی مجبور به فروپاشی شد – و این فقط توسط هوش مصنوعی انجام شد.

پس از اینکه ثور آکرلوند در سال 2010 روش «hyper-tapping» را انجام داد، گیمرها مدت‌ها بر این باور بودند که سطح 30 پایان بازی است.

با این حال، گیبسون، که نام درون بازی او «Blue Scuti» است، رکورد را شکست و به سطح 157 رسید و انفجار بازی را روی صفحه تماشا کرد.

گیبسون از 11 سالگی تتریس بازی می‌کرد و سه تا پنج ساعت در روز تمرین می‌کرد.

او علاقه خود را به یک سرگرمی تبدیل کرد و چندین بار در مسابقات بازی شرکت کرد، یکی در ماه اکتبر که در آن مقام سوم را کسب کرد.

گیبسون به Stillwater News-Press گفت: “من به این امید وارد مسابقات شدم که به 16 تیم برتر راه پیدا کنم، و از آن فراتر رفتم.”

من عمدتا برای بازی در برابر برخی از بازیکنانی که به صورت آنلاین می شناختم هیجان زده بودم.

تتریس یک بازی ساده اما فریبنده ساده از سقوط آجر با اشکال مختلف است که باید به سرعت مرتب شوند تا یک دیوار محکم تشکیل شود.

گیبسون از 11 سالگی تتریس بازی می‌کرد و سه تا پنج ساعت در روز تمرین می‌کرد. او این علاقه را به یک سرگرمی تبدیل کرد و چندین بار در مسابقات بازی شرکت کرد، یکی در ماه اکتبر که در آن مقام سوم را کسب کرد (تصویر)

گیبسون از 11 سالگی تتریس بازی می‌کرد و سه تا پنج ساعت در روز تمرین می‌کرد. او این علاقه را به یک سرگرمی تبدیل کرد و چندین بار در مسابقات بازی شرکت کرد، یکی در ماه اکتبر که در آن مقام سوم را کسب کرد (تصویر)

گیبسون از 11 سالگی تتریس بازی می‌کرد و سه تا پنج ساعت در روز تمرین می‌کرد

این بازی ویدئویی اولین بار توسط یک مهندس شوروی در سال 1984 ساخته شد و در سال 1988 به ایالات متحده آمد.

این بازی کاملاً اعتیاد آور است و یک پدیده تجاری باقی می ماند و به راحتی با بیش از نیم میلیارد بارگیری تنها در دستگاه های تلفن همراه، پرفروش ترین بازی ویدیویی تمام دوران است.

گیبسون در جریان پخش زنده در کانال یوتیوب خود مشغول بازی تتریس بود.

با نگاهی متمرکز، بلوک ها را روی هم چید و در حالی که با افتادن بر سرعت آنها افزوده می شد.

گیبسون پس از قرار دادن اشتباه یکی از بلوک ها گفت: “اوه، من آن را از دست دادم.”

سپس گفت: خدای من، همانطور که دید بلوک ها در جای خود افتادند.

گیبسون یک رگبار دیگر به ثمر رساند و بازی متوقف شد.

‘اوه خدای من! آره! او که متوجه شد بازی را خراب کرده است، گفت: “من غش خواهم کرد.”

“من نمی توانم دستانم را حس کنم.”

گیبسون در مصاحبه ای با پخش کننده ITZsharky1 فاش کرد که در بازی های قبلی به شکستن بازی نزدیک شده بود اما هرگز نتوانسته بود به آنجا برسد.

او با اشاره به اینکه پیروزی در این مسابقه به پدرش، آدام گیبسون که در ماه دسامبر فوت کرد، تقدیم شد، گفت: “بزرگترین مبارزه من بعد از 30 دقیقه از شروع بازی آغاز شد.”

برچسب ها

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Video
ویدیوهای بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
Created with Fabric.js 5.2.4
More Video

ویــدیوهای مـشـــابه بیشتر...

Created with Fabric.js 5.2.4

Pagespeed Optimization by Lighthouse.