• خانه
  • ⬅️
  • ویدیو
  • ⬅️
  • ویدیو | ایلان ماسک رسما گیگافکتوری تسلا در آلمان را افتتاح کرد

ویدیو | ایلان ماسک رسما گیگافکتوری تسلا در آلمان را افتتاح کرد

چهارمین کارخانه‌ ی گیگافکتوری تسلا و نخستین آن در اروپا، امروز توسط ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت به‌ طور رسمی در آلمان افتتاح شد. این کارخانه با هزینه ساخت 7 میلیارد دلاری، ظرفیت تولید سالانه 500 هزار خودرو را دارد و 12 هزار شغل مستقیم ایجاد می کند. این کارخانه...

Video

ویدیو | ایلان ماسک رسما گیگافکتوری تسلا در آلمان را افتتاح کرد

چهارمین کارخانه‌ ی گیگافکتوری تسلا و نخستین آن در اروپا، امروز توسط ایلان ماسک، مدیرعامل این شرکت به‌ طور رسمی در آلمان افتتاح شد.

این کارخانه با هزینه ساخت 7 میلیارد دلاری، ظرفیت تولید سالانه 500 هزار خودرو را دارد و 12 هزار شغل مستقیم ایجاد می کند. این کارخانه سومین کارخانه بزرگ تسلا بعد از کارخانه های این شرکت در کالیفرنیای امریکا و شانگهای چین هست که باعث مس شود به جای اینکه خودروهای جدید این شرکت برای مشتریان اروپایی، از چین به اروپا منتقل شوند، مستقیما در خود اروپا ساخته و تحویل داده شوند که هزینه های تسلا را کاهش می دهد.

کارخانه جدید تسلا تنها در حدود 2 سال ساخته شده و این سرعت بالا در کشوری مثل آلمان با بوروکراسی اداری طولانی، حتی خود آلمانی ها را هم شگفت زده کرده است.

مقامات آلمان با این شرط به تسلا مجوز اولیه ساخت این کارخانه را داده اند که اگر در نهایت دولت آلمان بعد از بررسی های نهایی، با ساخت این کارخانه موافقت نکند، تسلا باید کل کارخانه را خراب کند و زمینش را مثل روز اول در بیاورد. بنابراین چنین تصمیمی قمار بزرگی برای این شرکت بوده است!

با این کارخانه جدید ظرفیت تولید خودروهای تسلا به 1.5 میلیون خودرو در سال می رسد و با افتتاح کارخانه جدید این شرکت در تگزاس آمریکا در آینده، این ظرفیت به دو میلیون خودرو در سال افزایش پیدا خواهد کرد.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
2 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

Hi, i believe that i noticed you visited my weblog thus i came to return the prefer?.I’m attempting to to find issues to improve my site!I assume its adequate to use some of your ideas!!
ترجمه: سلام، من فکر می کنم متوجه شدم که شما از وبلاگ من بازدید کرده اید، بنابراین من برای بازگرداندن ترجیحات آمده ام؟ من سعی می کنم مشکلاتی را برای بهبود سایت خود پیدا کنم! فکر می کنم برای استفاده از برخی از ایده های شما کافی است!

Thank you, I have recently been looking for information approximately this subject
for ages and yours is the greatest I have came upon so far.
However, what concerning the bottom line? Are you sure in regards to the supply?

ترجمه: متشکرم، من اخیراً برای سال‌ها به دنبال اطلاعاتی در مورد این موضوع بودم
و شما بهترین چیزی است که تا به حال به آن رسیده‌ام.
با این حال، چه چیزی در مورد خط نهایی؟ آیا در مورد عرضه مطمئن هستید؟

Video
ویدیوهای بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
Created with Fabric.js 5.2.4
More Video

ویــدیوهای مـشـــابه بیشتر...

Created with Fabric.js 5.2.4

Pagespeed Optimization by Lighthouse.