• خانه
  • ⬅️
  • ویدیو
  • ⬅️
  • (ویدیو) اولین گوشی ناتینگ «Nothing Phone 1» رسما رونمایی شد

(ویدیو) اولین گوشی ناتینگ «Nothing Phone 1» رسما رونمایی شد

بالاخره بعد از شایعه ها و پیش نمایش های فراوان، شرکت ناتینگ (Nothing) رسما از اولین گوشی خودش با نام Nothing Phone 1 رونمایی کرد. شرکت Nothing شرکتی هست که توسط Cal Pai، موسس شرکت OnePlus، تاسیس شده و سال پیش از اولین محصول خود که یک هدفون بی سیم...

Video

Nothing Phone 1

بالاخره بعد از شایعه ها و پیش نمایش های فراوان، شرکت ناتینگ (Nothing) رسما از اولین گوشی خودش با نام Nothing Phone 1 رونمایی کرد.

شرکت Nothing شرکتی هست که توسط Cal Pai، موسس شرکت OnePlus، تاسیس شده و سال پیش از اولین محصول خود که یک هدفون بی سیم (Ear 1) بود رونمایی کرد که طراحی نسبتا متفاوتی داشت و بخشی از بدنه آن شفاف بود. حالا این شرکت وارد بازار گوشی ها هم شده و از گوشی جدیدش رونمایی کرده که میان رده محصوب می شود و طبیعتا طراحی متفاوتی نسبت به بقیه گوشی ها دارد.

این گوشی دارای نمایشگر 6.55 اینچی 1080p OLED با ریفرش ریت 120 هرتزی هست و حسگر اثرانگشت آن زیر نمایشگر قرار دارد.

اما بخش متفاوت این گوشی پشت آن است که علاوه بر طراحی متفاوت، در بخش های مختلف آن لامپ های LED مختلفی با اشکال متفاوت کار گذشته شده که کاربردهای مختلفی دارند.

این لامپ ها با زنگ موبایل سینک شده و براساس موزیک آن حرکات متفاوت و جذابی را انجام می دهند که در ویدیو زیر قابل رویت است. علاوه بر این می توان برای زنگ هر شخص ریتم روشن خاموش شدن متفاوتی قرار داد، از آن ها برای اطلاع از نوتیف ها استفاده کرد، در هنگام شارژ شدن دستگاه میزان شارژ رو نمایش می دهند و در نهایت به عنوان فلش کمکی برای دوربین هم قابل استفاده هستند.

در ادامه، دوربین های این گوشی رو داریم که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسلی با سنسور 1/1.56 اینچی سونی و دوربین دوم 50 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض هست.

در بخش سخت افزار این گوشی مجهز به چیپ اسنپدراگون 778G پلاس، تا 12 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی هست. باتری آن 4500mAH ظرفیت داشته و با توان 33 وات قابل شارژ است.

این گوشی با اندروید 12 عرضه می شود و Nothing تضمین 3 سال آپدیت اندروید و 4 سال آپدیت های امنیتی برای گوشی خود را داده است.

ناتینگ این گوشی را با قیمت پایه 475 دلار عرضه می کند. ولی شیوه فروش آن عادی نیست و مشابه سال های اولیه وان پلاس هست بنابراین فعلا این گوشی را فقط می توان با دعوت شدن از طرف شخص دیگری خریداری کرد و امکان خرید آن بدون دعوت نامه وجود ندارد.

منبع : ورج

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Video
ویدیوهای بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
Created with Fabric.js 5.2.4
More Video

ویــدیوهای مـشـــابه بیشتر...

Created with Fabric.js 5.2.4

Pagespeed Optimization by Lighthouse.