• خانه
  • ⬅️
  • تکنولوژی
  • ⬅️
  • هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی از امروز می تواند ببیند، بشنود و با شما حرف بزند!

هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی از امروز می تواند ببیند، بشنود و با شما حرف بزند!

شرکت OpenAI بالاخره اعلام کرده که قابلیت دادن ورودی تصویری به هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی (ChatGPT) را به زودی برای کاربران فعال خواهد کرد. با کمک این قابلیت که حدود 6 ماه پیش رونمایی شده بود ، کاربران می توانند برای چت جی‌پی‌تی عکسی بفرستند و در مورد آن سوالات...

Video

قابلیت آپلود تصویر و مکالمه صوتی به زودی برای کاربران چت جی‌پی‌تی فعال می شود

شرکت OpenAI بالاخره اعلام کرده که قابلیت دادن ورودی تصویری به هوش مصنوعی چت جی‌پی‌تی (ChatGPT) را به زودی برای کاربران فعال خواهد کرد.

با کمک این قابلیت که حدود 6 ماه پیش رونمایی شده بود ، کاربران می توانند برای چت جی‌پی‌تی عکسی بفرستند و در مورد آن سوالات مختلف بپرسند و مکالمات ادامه دار داشته باشند.

مثلا در ویدیو کاربری را می بینید که در مورد دوچرخه اش از چت جی‌پی‌تی با دادن عکس، سوال می پرسد که چطور زین دوچرخه را پایین بیاورد و ChatGPT او را راهنمایی می کند و می گوید که باید اهرم رها و زین را تنظیم کند. در قدم بعد یه کاربر با اپلود عکسی و خط کشیدن دور قسمت موردنظرش می پرسد که ایا این اهرم موردنظر است ولی ChatGPT جواب می دهد که نه این یک پیچ است که برای شل کردنش نیاز به آچار آلن داری. در قدم بعدی کاربر عکسی از جعبه ابزارش را می فرستد و سوال می کند که ایا من ابزار مناسب برای اینکار را دارم؟ و چت جی‌پی‌تی موقعیت ابزار مناسب در جعبه ابزار را به کاربر نشان می دهد!

علاوه بر امکان دریافت تصویر، ChatGPT حالا امکان دریافت ویس را هم دارد و کاربران می توانند با آن مکالمه صوتی داشته باشند. در این قابلیت که محدود به اپ موبایل هست، تا پیش از این کاربران فقط می توانستند ویس شان را تبدیل به متن کنند و متن را برای چت جی‌پی‌تی بفرستند ولی حالا ChatGPT می تواند مستقیما ویس را بفهمد و حتی به صورت صوتی هم جواب بدهد و مکالمه صوتی متقابلی با کاربر داشته باشد.

این قابلیت ها به تدریج طی دو هفته آینده برای کاربران اشتراک پولی ChatGPT Plus عرضه خواهند شد.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Video
ویدیوهای بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
Created with Fabric.js 5.2.4
More Video

ویــدیوهای مـشـــابه بیشتر...

Created with Fabric.js 5.2.4

Pagespeed Optimization by Lighthouse.