پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزشترفند

چرا هشتگ ها در اینستاگرام کار نمی کنند و چگونه آنها را تعمیر کنیم؟

موضوع “حل مشکل کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام” ارتباطی به نرم افزار ویرایش ویدیو ندارد.

هنگام به اشتراک گذاری عکس یا ویدیو در اینستاگرام، می توانید از هشتگ ها برای دیده شدن بیشتر و تعامل بهتر با مخاطبان خود استفاده کنید. با این حال، گاهی اوقات هشتگ ها در اینستاگرام به درستی کار نمی کنند و نمی توانید از آنها در پست های خود استفاده کنید. قبل از اینکه به سراغ راه‌حل‌های احتمالی برای مشکل کار نکردن هشتگ‌های اینستاگرام برویم، اجازه دهید نگاهی به دلایل اصلی این مشکل بیندازیم.

چرا هشتگ های اینستاگرام کار نمی کنند؟

ممکنه دلایل زیادی وجود داشته باشه که باعث بشه هشتگ هاتون روی اینستاگرام به درستی کار نکنن. در اینجا به ۵ دلیل رایج اشاره می‌کنیم:

۱. استفاده از هشتگ های ممنوع: اگه از هشتگ هایی استفاده کنید که توسط اینستاگرام ممنوع شده باشن، قطعا به درستی کار نخواهند کرد. در صورتی که هشتگ اضافه نشد، سعی کنید از یه هشتگ مرتبط دیگه استفاده کنید.

۲. هشتگی که استفاده می کنید وجود ندارد: شاید شما یه کلمه تصادفی رو به دنبال # بنویسید و بدون اینکه مطمئن باشید اصلا چنین هشتگی وجود داره، ازش استفاده کنید. برای جلوگیری از این موضوع، قبل از اضافه کردن هشتگ به پستتون، می تونید در بخش کاوش اینستاگرام اون رو جستجو کنید.

۳. شما توسط اینستاگرام سایه ممنوع شده اید (Shadowban): یکی دیگه از دلایل کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام، سایه ممنوع شدن اکانت شماست. اگر از هشتگ ها به اشتباه استفاده کنید، مثلا در همه پست ها از هشتگ های یکسان استفاده کنید یا هشتگ های نامرتبط اضافه کنید، ممکنه در اینستاگرام Shadowban بشید.

۴. هشتگ های اضافه شده به محتوا مرتبط نیستند:

بعضی افراد برای اینکه به تعداد بازدیدکننده بیشتری برسند، هشتگ های پرطرفداری رو اضافه می کنند که اصلا به محتوای اونها ربطی نداره. در واقع، این کار فایده ای نداره و حتی ممکنه باعث بشه اینستاگرام پست شما رو نشونداره (flag کنه).

۵. هشتگ های شما خیلی طولانی هستند:

با اینکه اینستاگرام به شما اجازه میده تا ۳۰ تا هشتگ به یک پست اضافه کنید، اما بهتره که از ۳ تا ۵ تا هشتگ استفاده کنید. همچنین، هشتگ هایی که بین ۲۱ تا ۲۴ کاراکتر دارند، بیشترین میزان تعامل رو به همراه دارن.

۶. مشکلات در اپلیکیشن اینستاگرام:

گاهی اوقات کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام به خاطر مشکلات فنی خود برنامه است. این مشکلات باعث میشن تا برنامه اینستاگرام به درستی کار نکنه و عملکرد هشتگ ها رو تحت تاثیر قرار بده.

چگونه مشکل کار نکردن هشتگ های اینستاگرام را حل کنیم؟

اگر با مشکل کار نکردن هشتگ ها در اینستاگرام روبرو هستید، با این دو راهکار می توانید آن را حل کنید:

۱. قبل از استفاده، هشتگ ها را بررسی کنید

بهتره قبل از اینکه هشتگ ها رو به پستتون اضافه کنید، اونها رو بررسی کنید تا مطمئن بشید که وجود دارن. همچنین، از هشتگ های ممنوع یا نامرتبط استفاده نکنید.

۲. کمی صبر کنید و دوباره امتحان کنید

با این حال، اگه به نظر میاد مشکل از طرف اینستاگرام باشه، می تونید برای رفعش برنامه رو آپدیت یا دوباره نصب کنید. تا اون موقع، فراموش نکنید که پستتون رو به صورت پیش نویس ذخیره کنید.

10 راهکار عالی برای افزایش جذابیت در مسابقات اینستاگرامی: ترفندها و استراتژی

نتیجه گیری

هشتگ های درست می تونن شانس شما رو برای دیده شدن توسط افراد بیشتری و گرفتن لایک و فالوور بیشتر افزایش بدن. در سال ۲۰۲۴، اینستاگرام نحوه عملکرد هشتگ ها رو به طور قابل توجهی تغییر داده، اما هنوز هم میشه از اونها در پست هاتون استفاده کرد. حالا چطور بهترین هشتگ ها رو برای استراتژی محتوایی خودتون پیدا کنید تا دیده شدن شما رو بیشتر کنه؟

به طور خلاصه، اول باید مخاطب هدف خودتون رو مشخص کنید. سپس، از یک ابزار پیشنهاد دهنده هشتگ برای پیدا کردن هشتگ های مشابه در زمینه کاری خودتون استفاده کنید. بعدش، یک ابزار جستجوی تگ انتخاب کنید تا حجم هشتگ ها رو بررسی کنید یا اونها رو در صفحه اکسپلور اینستاگرام جستجو کنید.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا