پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزش

من نمی توانم تصور کنم از ویندوز بدون برنامه همه چیز استفاده کنم

ابزارهای خالی

برنامه‌های بسیار کمی وجود دارند که نمی‌توانم زندگی را بدون آنها تصور کنم، اما در بالای این فهرست کوتاه همه چیز قرار دارد. من بیش از یک دهه از آن استفاده کرده ام، و این بخشی جدایی ناپذیر از تجربه ویندوز من است.

همه چیز چیست؟

Everything یک برنامه جستجوی فایل نرم افزار رایگان ویندوز است که توسط برنامه نویس دیوید کارپنتر در سال 2008 ایجاد شد. ما همه چیز را برای اولین بار با خوانندگان ما به اشتراک گذاشت مدت کوتاهی پس از آن، و برخی از ما، مانند شما واقعاً از آن زمان استفاده کرده ایم.

نکته قابل توجه در مورد همه چیز سرعت است—به همین دلیل است که هر زمان که ما در مورد جستجوی سریعتر ویندوز صحبت می کنیم.

اگر تا به حال از جستجوی فایل ویندوز یا حتی برخی از ابزارهای جستجوی فایل های شخص ثالث استفاده کرده اید، به یاد ماندنی ترین چیز در مورد تجربه این است که چقدر طول می کشد

حتی پس از گذشت این همه سال، جستجوی فایل‌های ویندوز به طرز وحشتناکی کند است. واقعاً عذاب است در عصر SSDهای ارزان قیمت با راه‌اندازی فوری و بارگیری فوری برنامه، سی ثانیه منتظر ماندن برای جستجوی ویندوز برای شکستن یک جستجو مانند شکنجه است. مهم نیست که هنوز از ویندوز 7 استفاده می کنید یا به ویندوز 11 ارتقا یافته اید، جستجوی ویندوز هرگز سریع نبوده است.

همه چیز با انجام کاری که در زمان انتشار برنامه جدید بود و بدیع باقی می ماند، کاستی های جستجوی فایل ویندوز را کنار می گذارد: برای جستجوی سریع رعد و برق، مستقیماً به جدول فایل در سطح سیستم فایل ضربه می زند.

سرعت آن چقدر است؟ آنقدر سریع است که اگر یک فایل جدید ایجاد کنید، زمانی که کادر جستجوی همه چیز را چند لحظه بعد باز کنید، فایل فوراً در فهرست قرار می گیرد. بعید است که بتوانید فایل را ایجاد کنید و آنقدر سریع به کادر جستجو برسید تا از اضافه شدن تقریباً آنی ورودی به فهرست همه چیز جلوگیری کنید.

تنها نقطه ضعف همه چیز این است که از جدول فایل ها و نام فایل ها کار می کند و محتویات فایل ها را فهرست نمی کند. اگر به ابزاری نیاز دارید که به عمق اسناد نگاه کند و به شما کمک کند عبارات کلیدی را پیدا کنید، اینطور نیست. اما اگر فقط می‌خواهید پیدا کنید دقیقاً کجا فایل 2022 Johnson Farms Drilling Proposal Rev.A.pdf یا اظهارنامه مالیاتی خود را از پنج سال پیش قرار داده‌اید، سرعت و سرعت آن تقریباً جادویی است. کارایی.

و این است که چرا همه چیز را ضروری می یابم

من عنوان این قطعه را «نمی‌توانم تصور کنم از ویندوز بدون برنامه همه چیز استفاده کنم» گذاشتم، و این را بدون کمی اغراق می‌گویم. من از همه چیز هر روز از زمان انتشار و در چندین نسخه ویندوز – Windows XP تا ویندوز 11 – چندین ارتقاء رایانه و در هر دستگاه ویندوزی که دارم استفاده می‌کنم.

این یک ابزار عالی برای کسی مثل من است. من تعداد زیادی فایل در تعداد زیادی پوشه و درایو دارم. اما تا زمانی که فایل‌ها و پوشه‌ها را به‌طور معقولی نام‌گذاری می‌کنم، مهم نیست که به کجا می‌رسند. آنها می توانند در درایو C، درایو G، یا حتی در یک درایو شبکه که در زیرزمین من میزبانی شده است دفن شده باشند (شما می توانید جستجوی درایو شبکه را در تنظیمات Everything فعال کنید).

مهم نیست فایل‌ها کجا هستند، اگر حتی کسری از نام پوشه یا فایل را به خاطر بیاورم، می‌توانم آنها را پیدا کنم. مالیات‌های قدیمی، فرم‌های کاری، پروژه‌های فتوشاپ، کتاب‌های کمیکی که پنج سال پیش احتکار کردم. اگر آن را بخواهم، می توانم آن را با چند کلمه کلیدی به سطح برسانم.

برای مثال، نینتندو اخیراً یک نامه‌ای به آرشیوهای اینترنتی را متوقف کنید و بایگانی گسترده‌ای از مشکلات قدیمی نینتندو پاور را جمع‌آوری کنید. به طور طبیعی، به عنوان یک بایگانی آماتور مادام العمر، این باعث شد که بگویم: “آیا من اسکن سنجاب نینتندو پاور را در جایی نگرفتم؟” و مطمئناً انجام دادم. شاید فراموش کرده باشم که کجا هستند، اما همه چیز اینطور نبود.

Searching for "Nintendo Power" in Everything.

آن فوراً از طریق 3,558,139 فایل و پوشه در رایانه من و درایوهای پیوست شده انرژی داده شد تا دقیقاً آنچه را که می‌خواستم پیدا کند.

اکنون ممکن است 3.5 میلیون فایل نداشته باشید. و ممکن است فایل‌های قدیمی تصادفی مربوط به یک دهه پیش که بخواهید پیدا کنید، نداشته باشید. اما حتی برای فایل های ماه گذشته، صرفه جویی در زمان باورنکردنی است. اگر می توانید چیزی در مورد فایل به خاطر بسپارید – بخشی از نام، پسوند فایل، دایرکتوری ریشه ای که ممکن است عمیقاً در آن دفن شده باشد – می توانید آن را با چند ضربه کلید پیدا کنید.

حتی در لپ‌تاپ‌هایم، جایی که فایل‌ها قطعاً مانند رایانه‌های اصلی من در عمق ده ترابایتی روی هم قرار ندارند، من هنوز همه چیز را بلافاصله نصب می‌کنم. من فقط نمی‌توانم بدون آن جستجوی فوری فایل زندگی کنم، و مطمئناً نمی‌خواهم منتظر بمانم تا جستجوی ویندوز با سرعت یک پوشه در دقیقه فایل‌ها را غربال کند.

در واقع، پس از نوشتن این نامه عاشقانه واقعی به برنامه، می‌خواهم به پروژه کمک مالی کنم، و امیدوارم که شما برنامه را دانلود کنید و شاید چند دلار نیز به آنها کمک کنید.

و سلام، اگر روی حصار هستید… این یک نرم افزار رایگان است. دانلود آن. آن را امتحان کنید. هیجان باورنکردنی جستجو، خوب، همه چیز، را فوراً در رایانه خود احساس کنید.

منبع

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا