مقایسه ترون و پرفکت مانی: کدام یک بهتر است؟

ترون و پرفکت مانی دو روش محبوب برای پرداخت آنلاین هستند. هر دو مزایا و معایب خاص خود را دارند، اما در مجموع، ترون گزینه بهتری است. ترون ارزدیجیتال ترون (TRX) و پرفکت مانی (Perfect Money) هر دو سیستم‌های پرداخت آنلاین هستند که می‌توانند برای انتقال ارز، پرداخت‌های اینترنتی و خرید آنلاین استفاده...

sponsor

مقایسه ترون و پرفکت مانی: کدام یک بهتر است؟

ترون و پرفکت مانی دو روش محبوب برای پرداخت آنلاین هستند. هر دو مزایا و معایب خاص خود را دارند، اما در مجموع، ترون گزینه بهتری است.

ترون

ارزدیجیتال ترون (TRX) و پرفکت مانی (Perfect Money) هر دو سیستم‌های پرداخت آنلاین هستند که می‌توانند برای انتقال ارز، پرداخت‌های اینترنتی و خرید آنلاین استفاده شوند. هر دو سیستم مزایا و معایب خاص خود را دارند. ترون در کیف پول ارز های دیجیتال نگهداری می شود که برای شروع از بین کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری، کیف پول نرم افزاری انتخاب مناسب تری میباشد و پیشنهاد ما کیف پول تراس ولت میباشد.

برای انتقال ترون از آدرس ولت استفاده می شود که به این صورت که شما در زمانی که ثبت سفارش خرید را در صرافی پی ام ایکس چنج باز می کنید در مراحل ابتدای سیستم از شما آدرسی که قصد دارید ترون خریداری شده را به آن واریز کنید درخواست می کند.

همچنین اگر زمانی مایل بودید، بخش و یا کل دارایی ترون خود را برای شخص دیگری انتقال دهید و یا بفروشید، شما اینکار را با استفاده از آدرس ولت میزبان و ولت خودتان انجام می دهید و در پایان انتقال شما یک کد رهگیری تراکنش به نام TXID  و یا Transaction Hash را دریافت می کنید.

 کارمزد انتقال ترون به طور کلی در اکثر کیف پول ها بر اساس تتر محاسبه می شود که این مقدار حدودا 0.8 الی 1.3 تتر و 6 الی 9 ترون می باشد.

پرفکت مانی

پرفکت مانی یک سیستم پرداخت آنلاین است که برای تسهیل انتقال پول بین افراد و مشاغل در سراسر جهان طراحی شده است. این سیستم از ارزهای فیات مانند دلار آمریکا، یورو و پوند پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن برای پرداخت‌های آنلاین، خرید کالاها و خدمات و واریز و برداشت پول از حساب‌های بانکی استفاده کرد.

نگهداری پرفکت مانی (دلاری) با استفاده از 2 روش انجام می شود روش اول شما با استفاده از حساب پرفکت مانی دارایی پرفکت مانی خود را نگهداری می کنید، در روش بعدی بدون نیاز به حساب پرفکت مانی اما روشی که بسیار ریسک بالای دارد نگهداری پرفکت مانی با استفاده از کد ووچر پرفکت مانی می باشد. کارمزد پرفکت مانی برای حساب های معمولی 2 درصد و برای حساب های وریفایی شده 0.5 درصد میباشد.

مقایسه پرفکت مانی و ترون

یکی از مزایای که ترون نسبت به پرفکت مانی دارد نرخ خرید و فروش مناسب و نزدیک به هم آن هست درواقع اختلاف نرخ خرید و فروش ترون نسبت به پرفکت مانی میزان مناسبی میباشد.

ریسک نگهداری ووچر پرفکت مانی به مراتب از نگهداری ترون بالا تر میباشد و درواقع می توان گفت ریسک نگهداری ترون نسبت به ووچر پرفکت مانی بسیار ناچیز میباشد.

کارمزد ترون نسبت به کارمزد دریافتی پرفکت مانی مقدار مناسبت تری میباشد برای پرفکت مانی در هر انتقال 2 درصد کارمزد دریافت می شود که این مقدار نسبت به ترون بالا تر میباشد.

قیمت پرفکت مانی انچنان تغییری ندارد و در یک بازه قیمتی مشخص و تقریبا ثابت میباشد اما برخلافت آن در تاریخ 1402.09.26 ترون در 60 روز گذشته حدودا 15.54 درصد افزایش قیمت داشته و این مقدار در یک سال گذشته 91.90 درصد میباشد.

خرید ترون بدون احراز هویت
خرید ترون بدون احراز هویت

نتیجه‌گیری

ترون و پرفکت مانی هر دو مزایا و معایب خاص خود را دارند. در مجموع، ترون گزینه بهتری برای پرداخت‌های آنلاین است. هزینه‌های تراکنش پایین، سرعت تراکنش بالا و غیرمتمرکز بودن ترون آن را برای پرداخت‌های کوچک و مکرر، پرداخت‌های فوری و بدون تأخیر و کاربرانی که نگران حریم خصوصی خود هستند یا می‌خواهند از کنترل دولت‌ها و شرکت‌های بزرگ خارج شوند، بسیار مناسب می‌کند.برای خرید ووچر پرفکت مانی به سایت پی ام ایکس چنج مراجعه کنید.

خرید ترون از پی ام ایکس چنج

برای خرید ترون بدون احراز هویت، ابتدا باید در صرافی پی‌ام‌ایکس چنج ثبت نام کنید. این اقدام با مراجعه به سایت پی‌ام‌ایکس چنج و انتخاب قسمت خرید و فروش آسان ارزهای دیجیتال انجام می‌شود. سپس ارز مبدا و مقصد را انتخاب و مقدار مورد نیاز خود را وارد می‌کنید.

در مرحله بعد، شماره تماس خود را وارد کرده و اطلاعات هویتی خود را تکمیل می‌کنید. لازم به ذکر است که اطلاعات و شماره تماس باید متعلق به شخص خود شما باشد. پس از استعلام و تأیید اطلاعات، به مرحله بعد می‌پردازید.

در مرحله بعد، کارت بانکی بنام شما و آدرس کیف پول خود را وارد کرده و از طریق درگاه پرداخت ارز دیجیتال ترون خریداری می‌کنید. پس از تأیید سفارش، ترون خریداری شده به کیف پول شما واریز می‌شود. این فرایند با ارائه خدمات سریع و مطمئن توسط پی‌ام‌ایکس چنج به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی به ترون مورد نظر خود دست پیدا کنید.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.