• خانه
  • ⬅️
  • ویدیو
  • ⬅️
  • مایکروسافت اولین آپدیت بزرگ ویندوز 11 را عرضه کرد

مایکروسافت اولین آپدیت بزرگ ویندوز 11 را عرضه کرد

مهمترین ویژگی آپدیت اخیر ویندوز 11،عرضه عمومی قابلیت اجرای اپ های اندرویدی هست. این قابلیت که تا پیش از این محدود به نسخه ازمایشی ویندوز یا Insider بود حالا به صورت عمومی عرضه شده و کاربران ویندوز 11 می توانند به آن دسترسی داشته باشند. کاربران از طریق اپ استور...

Video

مایکروسافت اولین آپدیت بزرگ ویندوز 11 را عرضه کرد

مهمترین ویژگی آپدیت اخیر ویندوز 11،عرضه عمومی قابلیت اجرای اپ های اندرویدی هست.

این قابلیت که تا پیش از این محدود به نسخه ازمایشی ویندوز یا Insider بود حالا به صورت عمومی عرضه شده و کاربران ویندوز 11 می توانند به آن دسترسی داشته باشند. کاربران از طریق اپ استور آمازون می توانند اپ های اندرویدی را روی کامپیوتر خود نصب کنند.

پیش نیازهای استفاده از این قابلیت از پیش نیازهای خود ویندوز 11 هم بیشتر هستند و به گفته مایکروسافت برای استفاده از آن نیاز به پردازنده نسل 8 اینتل و رایزن 3000 AMD به بالا، 8 گیگ رم، حافظه داخلی SSD هست.

با اینکه این قابلیت عرضه عمومی شده ولی همچنان در حالت آزمایشی قرار دارد و کماکان ممکن است باگ ها و نقایصی داشته باشد. علاوه بر این ها، همچنین از سرویس های گوگل و اپ های وابسته به آن نیز پشتیبانی نمی کند ولی کاربران طی ماه های اخیر ترفندهایی برای حل این مشکل پیدا کرده اند.

مایکروسافت در این آپدیت تغییرات کوچک دیگری را هم اعمال کرده از جمله آن ها تغییر طراحی نرم افزار Media Player هست. نرم افزار Notepad هم تغییراتی در ظاهر داشته و حالت دارک مود به آن افزوده شده و جستجوی آن بهبود پیدا کرده است.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Video
ویدیوهای بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
Created with Fabric.js 5.2.4
More Video

ویــدیوهای مـشـــابه بیشتر...

Created with Fabric.js 5.2.4

Pagespeed Optimization by Lighthouse.