راز فنگ شویی در اتاق خواب عروس

استفاده درست از قوانین فنگ‌ شویی در اتاق‌خواب عروس راز کمک به افزایش محبت و علاقه بین زوج است. اتاق‌خواب محلی برای آرامش و صمیمیت میان زوجین است. حال اگر به درستی با کمک فنگ‌شویی چند نکته ساده را رعایت کنید و چیدمان مبلمان و سرویس خواب را با انتخاب...

sponsor

راز فنگ شویی در اتاق خواب عروس

استفاده درست از قوانین فنگ‌ شویی در اتاق‌خواب عروس راز کمک به افزایش محبت و علاقه بین زوج است. اتاق‌خواب محلی برای آرامش و صمیمیت میان زوجین است. حال اگر به درستی  با کمک فنگ‌شویی چند نکته ساده را رعایت کنید و چیدمان مبلمان و سرویس خواب را با انتخاب رنگ مناسب، به درستی انجام دهید، به شما قول می‌دهیم که روابط صمیمانه بین شما گرم‌تر هم شود.

تاثیر فنگ شویی در اتاق عروس

درست است که اجزای اصلی گرمای یک رابطه زن و شوهر هستند؛ اما نمی‌توان تاثیر فنگ‌شویی و انرژی‌ها را در زندگی نادیده گرفت. استفاده از رنگ‌های گرم مانند قرمز ملایم و صورتی که در فنگ‌شویی نماد گرما و عشق هستند، موجب افزایش دوستی و صمیمیت میان زن و شوهر می‌شود. همچنین سفارش ساخت یا خرید مبلمان اتاق‌خواب با استفاده از مواد طبیعی مانند المان‌های چوبی گردش انرژی در محیط را زیاد می‌کند؛ در نتیجه، باعث افزایش انرژی در روابط زناشویی می‌شود.

اتاق‌خواب تنها برای خوابیدن نیست، استفاده از قوانین فنگ شویی در برقراری گفت‌وگوهای دوستانه و آرامش‌بخش بین زوجین کمک‌کننده خواهد بود و اضطراب‌های وارد شده در طول روز را کاهش می‌دهد. در نهایت اصلی‌ترین وظیفه اتاق خواب که استراحت و دوری از تنش و استرس‌های روزانه است به کمک استفاده از قوانین فنگ‌شویی به‌راحتی برآورده می‌شود.

نحوه چیدمان سرویس خواب بر اساس فنگ شویی

چیدمان سرویس خواب و مبلمان اتاق عروس برای افزایش صمیمیت و گرمای روابط زناشویی آن‌ها اهمیت زیادی دارد. اگر طراحی دکوراسیون اتاق عروس شلوغ باشد یا از رنگ‌هایی جیغ و بدون هماهنگی استفاده شود، باعث افزایش استرس و کاهش صمیمیت بین دو نو زوج می‌شود. همچنین تاثیر جنس سرویس خواب انتخابی نیز بر جریان انرژی موجود در اتاق خواب تاثیر دارد؛ بنابراین، در ابتدا به مبلمان و سرویس خوابی که خریداری می‌کنید توجه داشته باشید.

محل قرارگیری سرویس خواب عروس باید به گونه‌ای باشد که دسترسی را از هر طرف ممکن کند و برای عبور نیاز نباشد دو نفر از روی هم رد شوند. به این معنی که تاج تخت به دیوار تکیه داده شود و سه طرف تخت حداقل به اندازه یک نفر جا برای رفت‌وآمد باشد.

تخت باید به گونه‌ای در اتاق قرار گیرد که به درب ورودی اتاق دید داشته باشد. ناآگاهی از اینکه چه کسی وارد اتاق می‌شود، استرسی به افراد در حال استراحت وارد می‌کند. همچنین تخت و سرویس‌خواب را زیر پنجره قرار ندهید، زیرا انرژی زیادی که از پنجره وارد می‌شود، روی خوابتان تاثیر دارد.

اگر در سرویس خواب و مبلمان عروس برای اتاق خواب خود کنسول و آینه هم دارید، آن را در جایی قرار دهید که هنگام خواب نگاهتان به آن نیفتد، در آیین فنگ شویی، آینه نماد مضاعف شدن انرژی است. وجود آن در اتاق عروس انرژی را زیاد می‌کند و از این لحاظ خوب است. اما هنگام خواب انرژی زیاد  باعث می‌شود که نتوانید خوب بخوابید. بهترین موقعیت قرارگیری آینه در اتاق خواب جایی است که اگر شما به درب ورودی دید مستقیم ندارید، بازتاب تصویر در را در آینه ببینید.

images_1699963547_6553629b06222.jpg

بهترین چیدمان سرویس خواب در اتاق عروس بر اساس فنگ شویی

همانطور که در بخش قبل نیز گفته شد، نکته اصلی در چیدمان سرویس چوب عروس نحوه قرارگیری محل تخت است، سعی کنید تخت در گوشه‌ها نباشد و در مرکز اتاق قرار گیرد، یعنی حداقل از سه طرف باز باشد. اینگونه انرژی ایجاد شده به تله نمی‌افتد و در یکجا حبس نمی‌شود. در تصویر زیر بهترین نحوه قرارگیری المان‌های اتاق خواب، مخصوصا اتاق خواب یک تازه عروس نمایش داده شده است.

بهترین حالت برای اتاق عروس همانطور که در تصویر می‌بینید قرارگیری تخت در وسط اتاق و مشرف به در ورودی و با فاصله مناسب از پنجره است. همچنین آینه و میز کنسول نیز به گونه‌ای قرار می گیرد که در هنگام خواب نگاهتان به آن نیفتد.

میز کار و وسایل مربوط به کار در اتاق خواب جایی ندارد، اما چون اتاق خواب صرفا فقط برای خوابیدن نیست، وجود یک مبل یا صندلی راحتی در گوشه‌ای از آن که یک آباژور یا نور مناسب مطالعه قرار دارد توصیه می‌شود.

تا جای ممکن از اضافات بپرهیزید، هر وسیله اضافی را حذف کنید، در فنگ‌شویی اتاق خواب، مخصوصا برای زوجین، وسایل اضافی حتی تلویزیون به معنای راه ندادن فرد دیگر در خلوت خودتان است.

فنگ شویی در اتاق خواب عروس؛ نکات طلایی چیدمان

به‌طور‌کلی نه‌تنها برای اتاق خواب عروس، بلکه برای تمام اتاق خواب‌ها برای داشتن خواب راحت، رعایت نکات فنگ شویی کمک زیادی خواهد کرد. در ادامه برخی از این نکات را به شما می گوییم.

  • اگر فضای اتاق خوابتان و صد البته وسعت جیبتان اجازه می‌دهد، تخت خواب بزرگ انتخاب کنید، برای یک خواب راحت بخصوص اگر عادت به تکان خوردن زیاد دارید، هیچ چیز مهم‌تر از داشتن فضای کافی نیست!
  • رنگ روکش‌های تخت و سرویس خواب یا مبلمان را متناسب با آنچه می‌خواهید از انرژی‌ها دریافت کنید انتخاب کنید. معمولا رنگ‌های خنثی و ملایم که نماینده آرامش هستند مانند کرم، سفید، صورتی خیلی ملایم و… انتخاب‌های خوبی به شمار می‌روند.
  • یک تخت‌خواب محکم و با دوام انتخاب کنید، تخت‌های چوبی بهترین انتخاب در قوانین فنگ‌شویی هستند. با انتخاب یک تخت خواب چوبی مینیمال و شکیل علاوه بر دریافت انرژی مثبت اشیاء از شلوغی و اضافات بپرهیزید.
  • به اتاق خوابتان با یکی دو مدل گیاه روح ببخشید، اما فضای اتاق خواب را تبدیل به جنگل نکنید، این کار برخلاف فنگ‌شویی است.
  • از المان‌های دوتایی برای افزایش نشانه‌های زوجیت در اتاق خواب عروس استفاده کنید، مانند میزهای دکوراتیو جفت که نمونه‌های آن را می‌توانید در سایت دیجی چوب ببینید.
  • تخت خواب و مبلمان اتاق خواب را تمیز کنید، گرد و خاک و نامرتب بودن تخت انرژی را کاهش می‌دهد. برای این مسئله سرویس خوابی را انتخاب کنید که پایه داشته و زیر آن قابل تمیز کردن باشد.
  • بهتر است از تخت و مبلمان چوبی استفاده کنید؛ زیرا مواد طبیعی جریان انرژی در اتاق را تسهیل کرده. برای انتخاب ملافه‌ها و روبالشتی‌ها نیز مواد نخی را به شما توصیه می کنیم تا راحتی و سبکی را به ارمغان آورد.
images_1699963571_655362b32b889.jpg

با انتخاب محصولات دیجی چوب فنگشویی را در اتاق خود به حد اعلاء برسانید

فنگ شویی در اتاق خواب مخصوصا یک زوج تازه ازدواج کرده انرژی خوبی را به گردش می‌اندازد. با انتخاب هوشمندانه سرویس خواب و مبلمان اتاق‌خواب و چیدمان آن به سبک فنگ‌شویی علاوه‌بر ایجاد انرژی مناسب، برای افزایش صمیمیت زوج، فضای آرامش‌بخشی برای دور شدن از تنش‌ و استرس روزانه ایجاد می‌کنید.

فضای اتاق خواب عروس به کمک فنگ‌شویی به محلی برای رفع خستگی و جذب انرژی تبدیل خواهد شد. نکات لازم برای پی بردن به راز فنگ‌شویی برای اتاق خواب عروس در این مقاله بود، آخرین قدم بررسی سایت دیجی چوب و انتخاب محصول مورد علاقه‌تان است. سایت دیجی چوب با تنوع زیادی از مبلمان و سرویس خواب آماده خدمت‌دهی به شما عزیزان در راستای نیازتان است.

فروشگاه آنلاین دیجی چوب

www.Digichoob.com

مرکز پشتیبانی و فروش:۰۲۱۴۱۲۵۶۵۶۲

مرکز پشتیبانی و فروش:۰۲۱۶۶۳۰۰۹۲۳

ارتباط در واتساپ و تلگرام:۰۹۱۰۲۰۷۰۵۳۰

برند برتر سال ۱۳۹۸

دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن

دارای جواز کسب و کار الکترونیک

عضو اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی

عضو انجمن صنفی کسب و کارهای الکترونیک

دارای نشان ملی رسانه های دیجیتال

برچسب ها

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.