پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
تکنولوژی

رویداد معرفی گوشی پیکسل 8 و هر چیزی که انتظار داریم!

اکنون کمتر از چند ساعت تا رویداد Made by Google در سال 2023 فاصله داریم . در این رویداد، علاوه بر پیکسل واچ 2 ، شاهد نسل بعدی گوشی‌های پیکسل و شاید چند شگفتی خواهیم بود. 

در حالی که Google I/O 2023 از نرم افزار فراتر رفت و Pixel Fold ، Pixel 7a و Pixel Tablet را به ما نشان داد ، گوگل در سال جاری کار سخت افزاری را تمام نکرده است. و ما انتظار داریم که Google Pixel 8 و Pixel 8 Pro به عنوان رقبای بالقوه آیفون 15 و گلکسی S23 با تکیه بر محاسبات مبتنی بر هوش مصنوعی و نرم‌افزار هوشمند برای برتری آنها نسبت به برخی از بهترین تلفن‌هایی که امروز می‌توانید بخرید، قرار گیرند. 

با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چیزی است که باید در مورد رویداد امروز Made by Google بدانید.

نحوه تماشای رویداد Made by Google

  • در تاریخ 4 اکتبر (12 مهرماه 1402) برگزار می شود
  • می توانید این رویداد را به صورت زنده در یوتیوب تماشا کنید

شروع در 4 اکتبر در ساعت 7 صبح PT / 10 صبح به وقت شرقی / 3 بعدازظهر BST (12 صبح در 5 اکتبر برای بینندگان استرالیایی). 

ساده ترین و مسلماً بهترین راه برای تماشای این رویداد در YouTube از طریق کانال Made by Google خواهد بود . در حال حاضر یک تیزر ویدیویی وجود دارد که به‌عنوان شکلی برای نگه‌داشتن پخش زنده عمل می‌کند. 

در رویداد Made by Google چه انتظاری داریم؟

  • رونمایی کامل از Google Pixel 8 و Pixel 8 Pro
  • نگاهی جامع به Pixel Watch 2 
  • انتظار بسیاری از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی را داشته باشید 
  • شاید برخی به‌روزرسانی‌های Pixel Buds Pro 
  • Chromebook جدید وجود ندارد

گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو

گوگل رسماً اعلام کرده است که پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو را در رویداد 4 اکتبر خود معرفی خواهد کرد و قبلاً از بهبود دوربین ها و ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی خبر داده است. 

همچنین می‌توانیم انتظار تغییرات جزئی در طراحی را داشته باشیم. تصاویر موجود در فروشگاه گوگل تاکنون تغییرات کوچکی را در زبان بصری نشان می‌دهند که ابتدا با پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو ایجاد شد ، تنها با مواردی که به نظر می‌رسد طرف‌های منحنی‌تری دارند. 

با این حال، هنوز چیزهای زیادی در مورد این تلفن ها نمی دانیم، مانند معیارهای عملکرد، مشخصات دوربین، و دقیقاً آنچه گوگل برای بهبود دوربین ها نسبت به نسخه های پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو انجام داده است. با شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت پیکسل‌های جدید، ما مشتاق هستیم که ببینیم گوگل چه چیزی را می‌تواند برای توجیه مجموعه‌ای از گوشی‌های گران‌تر نسبت به مدل‌های قبلی خود بیاورد.

Google Pixel Watch 2

گوگل پیکسل واچ 2 نیز تایید شده است که در 4 اکتبر رونمایی کامل خواهد شد. گوگل جزئیات زیادی در مورد دومین پوشیدنی پیکسل خود منتشر نکرده است، اما به طور کلی این ساعت هوشمند طراحی بسیار مشابهی با مدل قبلی خود خواهد داشت. ما انتظار داریم که آن را با مشخصات قدرتمندتر و مجموعه ای از ویژگی های توسعه یافته که به شدت بر یکپارچه سازی Fitbit و پردازش هوشمند تکیه دارد ارائه شود.

با نگاهی به وب سایت گوگل، به نظر می رسد جفت شدن پیکسل واچ 2 با تلفن های پیکسل جدید، کلیدی برای بهره گیری بیشتر از ساعت هوشمند خواهد بود، احتمالاً با بهره گیری از پردازش هوشمند ارائه شده توسط تراشه Tensor تلفن های پیکسل جدید، که حول یک خط لوله پردازش هوش مصنوعی ساخته شده است.

به‌روزرسانی بالقوه Google Pixel Buds Pro

زمزمه هایی در مورد Pixel Buds Pro جدید بالقوه شنیده می شود . اما فقدان جزئیات و نکات مشخص از سوی گوگل به این معنی است که ما انتظار نداریم در 4 اکتبر شاهد هدفون جدیدی از آن باشیم. با این حال، پیش‌بینی برخی ارتقاء نرم‌افزاری که احتمالاً با استفاده از آن تسهیل می‌شود، فراتر از قلمرو تخیل نخواهد بود.

علاوه بر این، در مورد انتشار کروم‌بوک‌های جدید توسط گوگل، سروصداهایی وجود داشت. اما همانطور که می‌بینید، برای رویداد Made by Google بعید به نظر می‌رسد. اگر Google روی کروم‌بوک‌های جدید کار می‌کند، آن‌ها می‌توانند برای یک رویداد محاسباتی‌تر برگزار شوند یا به سادگی از طریق به‌روزرسانی فروشگاه و اطلاعیه مطبوعاتی راه‌اندازی شوند.

به طور کلی، تلفن های پیکسل مطمئناً تمرکز اصلی رویداد امروز Made by Google خواهند بود. 

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا