پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
آموزش

روشی برای جستجوی سریع در بین زیرنویس ویدیوهای یوتیوب

در این مقاله قصد داریم به شما وب سایتی کاربردی را معرفی کنیم که بتوانید به راحتی در زیرنویس ویدیوهای یوتیوب یا یک کانال خاص به جستجوی عبارت مدنظرتان بپردازید

و عملا امکان جستجو در بین حرف هایی که در یک ویدیو زده می شود فراهم باشد پس با ما همراه باشید :)

بوسیله سایت filmot.com می توانید در بین زیرنویس تمام ویدیوهای یوتوب عبارت مورد نظرتان را جستجو کنید.

این سایت دو دکمه برای جستجو دارد: دکمه اول Automatic Subtitles هست که در بین زیرنویس هایی که یوتوب با هوش مصنوعی به طور خودکار روی ویدیوهای مختلف قرار می دهد، عبارت مورد نظرتان رو جستجو می کند

و دکمه دوم Manual Subtitles هست که با آن می شود در بین زیرنویس هایی که سازنده ویدیو به طور دستی در ویدیوهایش قرار می دهدعبارت های مختلف را جستجو کرد.

این سایت از زبان های مختلف از جمله فارسی پشتیبانی می کند ولی به دلیل اینکه هوش مصنوعی یوتوب از فارسی پشتیبانی نمی کند، بنابراین برای جستجوی عبارات فارسی باید از دکمه Manual Subtitles استفاده کنید. اما به خاطر اینکه عمده ویدیوهای فارسی یوتوب توسط سازنده ویدیو زیرنویس نشده اند، بنابراین نتایجی که برای فارسی به شما نشان می دهد کم خواهد بود.

علاوه بر این از بخش Filters می توانید روی نتایجی که به شما نمایش می دهد فیلترهای مختلف اعمال کنید. مثلا تنها در ویدیوهای یک کانال خاص جستجو کنید یا جستجوهایتان را به زبان خاص، دسته بندی خاص و ….. محدود کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :) | ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا