• خانه
  • ⬅️
  • کسب و کار
  • ⬅️
  • جامع ترین جدول وزنی میلگرد آجدار | وزن میلگرد کارخانه های مختلف در ایران

جامع ترین جدول وزنی میلگرد آجدار | وزن میلگرد کارخانه های مختلف در ایران

میلگرد یکی از محصولات فولادی است که کاربرد گسترده ای دارد، از این رو کارخانه های بسیاری اقدام به تولید این محصولات با وزن های مختلف کرده اند. در ایران اکثر کارخانه های تولید میلگرد انواع میلگرد را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می کنند، هر یک...

sponsor

جامع ترین جدول وزنی میلگرد آجدار | وزن میلگرد کارخانه های مختلف در ایران

میلگرد یکی از محصولات فولادی است که کاربرد گسترده ای دارد، از این رو کارخانه های بسیاری اقدام به تولید این محصولات با وزن های مختلف کرده اند. در ایران اکثر کارخانه های تولید میلگرد انواع میلگرد را با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می کنند، هر یک از این کارخانه ها با رعایت استاندارد خاصی انواع میلگرد را تولید می کنند.

طبق بررسی های انجام شده اغلب کارخانه های ایرانی برای ساخت میلگرد از استانداردهای ملی و روسی استفاده می کنند، اما استانداردهای اروپایی، آلمانی و … نیز مورد استفاده هستند.

میلگردها معمولا به چهار دسته تقسیم می‌شوند. برخی میلگرد ها به صورت ساده و بدون آج است و میلگردهایی آجدار با گرید 2، گرید 3 و گرید 4 هستند که هر یک دارای آج متفاوتی هستند. وزن میلگردهای آجدار با توجه به سایز و گرید متفاوت است و هر کارخانه با توجه به استانداردی که رعایت کرده میلگردهای آجدار را با وزن های متفاوت تولید می کند. در این مطلب اطلاعات مهمی درباره جدول وزن میلگرد آجدار به شما ارائه خواهیم داد. برای کسب اطلاعات این مطلب را مطالعه کنید.

جدول وزنی میلگرد کارخانه های مختلف

جدول وزن میلگرد یکی از اطلاعات حیاتی در صنعت ساخت و ساز و هر پروژه‌ای که از میلگرد استفاده می‌کند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این اطلاعات به صورت مستقیم بر باربری سازه‌ها، محاسبات مهندسی و هزینه‌های پروژه تاثیر می‌گذارند. به عبارت دیگر فهم دقیق از وزن میلگردها در هر دسته و گریدی، ابزاری اساسی برای مهندسان و سازندگان است تا پروژه‌ها را به بهترین نحو ممکن مدیریت و اجرا کنند.

میلگرد

وزن میلگرد اهمیت بالایی دارد و می توان تاثیر بسیاری در قیمت گذاری و کیفیت محصول داشته باشد، طبق استانداردهای جهانی وزن خاصی برای هر نوع میلگرد وجود دارد که با مراجعه به جدول اشتال می توان وزن استاندارد و جهانی هر شاخه میلگرد را مشاهده کرد. کارخانه های تولید کننده میلگرد همگی در تلاش اند محصولی را تولید نمایند که وزنی نزدیک به وزن جدول اشتال داشته باشد.

در کل عوامل مختلفی مانند برند تولید کننده، نوع استاندارد، سایز میلگرد و … روی وزن نهایی میلگرد تاثیر دارند. با این تفاسیر میلگردها وزن یکسانی ندارند و قبل از خرید باید اطلاعات کاملی در مورد مشخصات فنی میلگرد به خصوص وزن آن داشته باشید. کارخانه های تولید میلگرد برای رفاه مشتری های خود جدولی را طراحی کرده اند که وزن تمامی میلگردهایی که تولید می کنند را در سایزهای مختلف در اختیار خریداران قرار می دهند.

شما می توانید جدول وزن میلگرد کارخانجات مختلف را در سایت شهر آهن مشاهده کنید. جامع ترین جدول وزنی میلگرد آجدار در سایت شهر آهن قرار داده شده است و شما می توانید برای مشاهده قیمت آنلاین آهن آلات به سایت مراجعه کنید.

blank

وزن میلگرد کارخانه های مختلف چگونه محاسبه می شود و چه تفاوتی با هم دارد؟

هر کارخانه با توجه به روش تولید، استاندارد رعایت شده، ماشین آلات مورد استفاده و … روش های متفاوتی برای محاسبه وزن میلگرد دارند که تولید کنندگان موظف هستند برای خرید آسان تر مشتری ها جدول وزنی میلگردهای تولیدی خود را در اختیار مشتری ها قرار دهند. جدول وزنی هر کارخانه بر اساس استانداردی که برای تولید میلگرد مورد استفاده قرار گرفته نوشته می شود و با جدول استاندارد تفاوت زیادی ندارد.

در کل روش های متفاوتی برای محاسبه وزن میلگرد هر کارخانه وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان وزن هر سایز میلگرد را محاسبه کرد. اغلب کارخانه ها برای محاسبه وزنی از جدول اشتال استفاده می کنند، اما روش های دیگری نیز وجود دارد که با استفاده از فرمول های خاصی مانند فرمول کارگاهی، وزن مخصوص فولاد و … می توان وزن میلگرد هر کارخانه را محاسبه کرد.

آهن آنلاین شهر آهن عرضه کننده میلگرد به قیمت روز است. اگر قصد خرید میلگرد آجدار دارید، میتوانید به سایت شهر آهن مراجعه کنید و قیمت میلگرد آجدار کارخانجات مختلف را مشاهده کنید و پس از بررسی های لازم خرید خود را انجام دهید.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.