پیشنهادی فروشگاه فایل کارینت
شبکه های اجتماعی

تلگرام تولد 10 سالگی اش را با راه اندازی قابلیت استوری جشن می گیرد

تولد تلگرام – تلگرام امروز 10 ساله می شود و زمان جشن گرفتن با برخی ویژگی های خوب است. موسس تلگرام، دورف، در کانال خود اعلام کرد که ویژگی بسیار درخواستی استوری (Stories) اکنون به مناسبت دهمین سالگرد تاسیس این اپلیکیشن برای همه در دسترس است.

قابلیت استوری یک قابلیت جدید در تلگرام است که به شما امکان می دهد افکار و لحظات شاد خود را مانند اینستاگرام و واتساپ با افراد زیادی به اشتراک بگذارید. علاوه بر این به شما امکان می دهد یک لیست سفارشی از کاربرانی که می خواهید داستان های خود را به اشتراک بگذارید ایجاد کنید.

با این حال، این عملکرد نهایی تا کنون فقط برای مشترکین Premium در دسترس بوده است. اما در نهایت همه چیز تغییر می کند.

قبلاً گزارش داده بودیم که این شرکت در حال انتشار نسخه بتا جدیدی است که احتمالاً ویژگی استوری را برای همه به ارمغان می آورد. دورف امروز در رابطه با این موضوع اعلام کرد که تلگرام به تدریج قابلیت استوری را برای همه در دهمین سالگرد خود عرضه می کند.

انتشار تدریجی استوری‌ها برای همه کاربران، آغاز مرحله جدیدی در تاریخ تلگرام است. در حالی که این دهه گذشته هیجان انگیز بود، 10 سال آینده زمانی خواهد بود که تلگرام به پتانسیل واقعی خود برسد.

امتیاز بدید
‫0/5 ‫(0 نظر)
مشاهده بیشتر

تحریریه کارینت

مطالب فناوری، آموزشی، ترفند های وب و موبایل و کلی مطلب دیگه رو در وبلاگ کارینت دنبال کنید :)  ✍️ اینجا هر کسی میتونه بنویسه!  | ???? ما را در تلگرام دنبال کنید (@karynet)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا