Sponsor

بهترین روش بسته بندی ادویه و میزان سود حاصله از نگاه تیم البرز ماشین کرج

ادویه از جمله محصولات بسیار پرکاربرد در کشورهای آسیایی به خصوص ایران میباشد. این محصول بصورت فله و بسته بندی شده در بازار به فروش میرسد. با رشد جوامع و بالا رفتن رعایت نکات بهداشتی امروزه شاهد استفاده از این محصول در بسته بندی های با کیفیت و در ابعاد...

Device Slider
  • خانه
  • 👈
  • کسب و کار
  • 👈
  • بهترین روش بسته بندی ادویه و میزان سود حاصله از نگاه تیم البرز ماشین کرج

ادویه از جمله محصولات بسیار پرکاربرد در کشورهای آسیایی به خصوص ایران میباشد. این محصول بصورت فله و بسته بندی شده در بازار به فروش میرسد. با رشد جوامع و بالا رفتن رعایت نکات بهداشتی امروزه شاهد استفاده از این محصول در بسته بندی های با کیفیت و در ابعاد و وزنهای متنوع هستیم. برای اینکه بتوان ادویه را به بهترین شکل ممکن و بدون هدر رفت محصول بسته بندی کرد میبایست از دستگاههای بسته بندی ادویه استفاده کرد. این نوع دستگاهها میتوانند با سرعت و دقت بالا اقدام به بسته بندی محصولات پودری و به خصوص ادویه جات کنند. تنوع محصولی نظیر ادویه باعث شده تا این محصول از بازار فروش مناسبی برخوردار باشد. شرکت های بسیاری در بازار ایران اقدام به طراحی و ساخت دستگاههای بسته بندی میکنند. دستگاههای بسته بندی ادویه از تنوع خوبی برخوردار هستند و بسته به نیاز تولید کننده میتوانند نیاز آن ها را رفع کنند. در این مقاله سعی میکنیم تا درباره این نوع دستگاههای بسته بندی ادویه و سود این کسب و کار اطلاعاتی به شما ارائه کنیم. پس با ما همراه باشید.

دستگاه بسته بندی ادویه چیست؟

دستگاه بسته بندی ادویه نوع خاصی از دستگاههای بسته بندی پودری است که میتواند محصولات پودری نظیر ادویه جات را بصورت عمودی بسته بندی کند. این نوع دستگاه از تکنولوژی خاصی جهت بسته بندی ادویه جات بهره میبرد تا بتواند سرعت بسته بندی را افزایش دهد و از هدر رفت محصول جلوگیری به عمل بیاورد. دستگاههای بسته بندی ادویه جات بسته به نوع دستگاه میتوانند محصول را در بسته بندی هایی با ابعاد و وزن های متنوع و در اشکال مختلف بسته بندی کنند. دستگاههای بسته بندی ادویه جات بسته به وزن بسته ها و البته نوع بسته بندی ها به انواع مختلفی تقسیم میشوند که در ادامه چند نمونه از آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

دستگاه بسته بندی ادویه ساشه

بسته بندی ساشه یا همان تک نفره ادویه از جمله جدیدترین روش های بسته بندی مورد استفاده در بازار میباشد. حتما شما هم در فروشگاهها و یا رستوران ها انواع ادویه جات را در بسته بندی های بسیار کوچک و بصورت تک نفره مشاهده کرده اید. این نوع بسته بندی ها را بسته بندی های ساشه ای میگویند. این بسته ها میتوانند توسط دستگاه بسته بندی ساشه پودری در وزن های 2 تا 200 گرمی بسته بندی شوند. بسته به نوع دستگاه مورد استفاده و وزن بسته ها میتوان در هر دقیقه بین 25 تا 40 بسته را آماده کرد. فروش ادویه جات بصورت ساشه ای با توجه به شکل زندگی نوین و نیاز به استفاده از این نوع محصولات در نقاط مختلف از رونق خوبی برخوردار شده است. بسته بندی ادویه جات بصورت ساشه ای میتواند بوسیله یک دستگاه بسته بندی پودری انجام بگیرد. هر نوع ادویه ای قابل بسته بندی با این نوع دستگاهها میباشد.

دستگاه بسته بندی ادویه سلفونی

دستگاه بسته بندی ادویه سلفونی نوع خاص دیگری از انواع دستگاههای بسته بندی ادویه میباشد. این دستگاه میتواند بسته به نیاز تولید کننده، ادویه جات را داخل سلفون های پلاستیکی با ضخامت های متنوع بسته بندی کند. وزن بسته ها در این نوع دستگاهها از 50 تا 1200 گرم میباشد. سرعت بسته بندی در این نوع دستگاهها میتواند بین 15 تا 35 بسته در دقیقه باشد که این عدد بسته به میزان وزن بسته ها، ابعاد و شکل بسته بندی کاملا متفاوت است. بسته بندی ادویه جات داخل سلفون بصورت کاملا اتوماتیک صورت میگیرد و برای انجام این کار نیاز به اپراتور و نیروی انسانی متخصصی نیست و فقط میبایست یکبار تنظیمات را وارد دستگاه کنید و با فشردن دکمه استارت شروع به کار کنید.

دستگاه بسته بندی پودری ( ادویه جات ) البرز ماشین کرج
دستگاه بسته بندی پودری ( ادویه جات ) البرز ماشین کرج

دستگاه بسته بندی ادویه دوی پک

دستگاه بسته بندی ادویه دوی پک نوع خاص و جدیدی از دستگاههای بسته بندی ادویه جات در ایران میباشد که قابلیت بسته بندی ادویه جات را داخل پاکت های ایستاده دارد و میتواند هر نوع پاکت آماده ای را با استفاده از تکنولوژی خاص خود بردارد و با استفاده از محصول مورد نظر پر کند و سپس درب آن را ببندد. این دستگاه میتواند برای بسته بندی ادویه جات مورد استفاده قرار بگیرد. سرعت بسته بندی در این دستگاه چیزی در حدود 10 تا 15 بسته در هر دقیقه بسته به وزن و ابعاد پاکت ها است. وزن مورد استفاده برای بسته بندی ها چیزی در حدود 50 تا 2000 گرم میباشد. این دستگاه یکی از خاص ترین و البته جدیدترین انواع دستگاههای بسته بندی حال حاضر بازار ایران میباشد.

حاشیه سود بسته بندی ادویه

اگر بخواهیم راجع به حاشیه سود بسته بندی ادویه صحبت کنیم باید بگوییم که این عدد کاملا متغیر است. بسته به نوع محصول خریداری شده و نوع بسته بندی محصول و بازاریابی برای محصول، سود حاصل شده بسیار متفاوت خواهد بود. این سود میتواند از عوامل متعددی نظیر کیفیت محصول خریداری شده بصورت فله، بازاریابی صحیح برای محصول تولیدی، نوع بسته بندی محصول ( ساشه، سلفونی، پاکتی ) و… تاثیر بگیرد. افراد زیادی در بازار ایران هستند که کسب و کار بسته بندی ادویه جات را انتخاب کرده اند که در بسیاری از موارد این کسب و کار از سود بسیار خوبی برخوردار است. سود بسته بندی ادویه در ایران بسیار مناسب است و در صورتیکه بتوانید این محصول را به یک محصول صادراتی تبدیل کنید میتوانید از سودی بسیار بیشتر از آنکه به آن اندیشیده اید برسید.

خرید دستگاه بسته بندی ادویه

خرید دستگاه بسته بندی ادویه نیاز به دانستن نکات مهمی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت. برای اینکه بتوانید کسب و کاری را راه اندازی کنید ابتدا میبایست نیاز سنجی به عمل بیاورید و بازار را به درستی بشناسید. بعد از انجام بازاریابی هدفمند و شناخت بازار میبایست اقدام به خرید دستگاههای مورد نیاز و فضای مورد نظر کنید. هنگام خرید دستگاههای بسته بندی ادویه میبایست به نکاتی دقت کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. اولین نکته کیفیت ساخت دستگاه میباشد که حتما باید دقت ویژه ای به آن داشته باشید. ادویه جات نیازمند استفاده از دستگاههای با کیفیت و با حساسیت بالا میباشند تا بتوان وزن بسته ها و کیفیت بسته بندی را افزایش داد تا در طولانی مدت از هدر رفت محصول جلوگیری کرد و دقت در تولید را افزایش داد.

نکته مهم بعدی گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد. حتما دقت کنید که دستگاهی که خریداری میکنید از گارانتی معتبر شرکتی و خدمات پس از فروش برخوردار باشد تا بتوانید در صورت نیاز از آن ها بهره ببرید. در صورت خرید دستگاه بسته بندی ادویه از شرکت های معتبر میتوانید از آموزش رایگان کار با دستگاه بصورت حضوری و یا تصویری برخوردار شوید. نکته مهم بعدی عدم استفاده از دستگاههای وارداتی چینی است که میتواند در صورت بروز مشکل در پروسه کار، مجموعه تولید را با مشکلات حل نشدنی روبرو کند و باعث آسیب رسیدن به بخش تولید میشود. برای خرید این نوع دستگاهها میتوانید با مراجعه به وب سایتهای معتبر و یا شرکتهای ایرانی متبحر در این زمینه نظیر البرز ماشین کرج اقدام به خرید دستگاه بسته بندی ادویه مورد نیاز خود کنید. خوشحال میشویم تا نظرات و تجربیات خود را در این زمینه با ما در پایین همین مطلب در میان بگذارید.

امتیاز بدید

برچسب ها:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
مـــطالب مـشـــابه بیشتر ...

Similar Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
23 آذر 1402
تحریریه کارینت
30 آبان 1402
تحریریه کارینت
03 مرداد 1403
تحریریه کارینت
13 دی 1402