• خانه
  • ⬅️
  • کسب و کار
  • ⬅️
  • بنرساز: متن تبلیغاتی جذاب برای بنر کانال روبیکا

بنرساز: متن تبلیغاتی جذاب برای بنر کانال روبیکا

امروز در این مقاله قصد داریم به صورت کامل نحوه نوشتن متن برای بنر کانال روبیکا جهت بازدهی بیشتر از تبلیغات را از این پیام‌رسان داخلی به شما آموزش دهیم، پس حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید. متن برای بنر کانال روبیکا اگر شما هم در پیام رسان داخلی روبیکا...

sponsor

images_1699178202_654766da302d1

امروز در این مقاله قصد داریم به صورت کامل نحوه نوشتن متن برای بنر کانال روبیکا جهت بازدهی بیشتر از تبلیغات را از این پیام‌رسان داخلی به شما آموزش دهیم، پس حتما تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

متن برای بنر کانال روبیکا

اگر شما هم در پیام رسان داخلی روبیکا کانال داشته و قصد انجام تبلیغات در کانال های پربازدید را دارید، حتما باید توجه داشته باشید که محتوای متنی و بنری تبلیغات شما باید به قدری جذاب و تاثیر گذار باشد تا بتوانید مخاطب بیشتری جذب کنید.

  • استفاده از شعار جذاب
  • رعایت رنگبندی سازمانی و لوگو
  • درج راه‌های ارتباطی در بنر
  • فونت خوانا و شلوغ نبودن بنر تبلیغاتی

در ادامه به بررسی هر 4 مورد ذکر شده خواهیم پرداخت!

1.استفاده از شعار جذاب

فرقی نمی‌کند که کانال شما در چه حوزه‌ای باشد! خدماتی، فروشگاهی، سرگرمی و… در بنر خود حتما باید یک شعار جذاب همراه با یک تصویر مفهومی با آن شعار را استفاده کنید. برخی جملات پیشنهادی برای انواع کسب و کارها را در ادامه مشاهده می کنید:

زمستون امسال، با پوشاک داستان گرم تره!

…………………………….

زنگ باش! گوشیتو قسطی بخر!

…………………………….

تخفیف شیرین بیارم برات؟

…………………………….

تو ترافیک نمون! خودمون میاریم دم خونه ت!

…………………………….

بهترین پوشاک لباس کودک با تضمین و گارانتی قیمت…

در بالا 5 مورد از شعار های جذاب که هر کدام مربوط به کسب و کار خاصی می باشد را مشاهده کردید. ممکن است متنی که شما به دنبال آن می گردید و کانال روبیکای شما یک محصول خاص باشد. حتما باید فکر کنید و بهترین شعار را برای تبلیغات خود انتخاب کنید. علاوه بر شعار، حتما توجه داشته باشید که باید در بنر تبلیغاتی خود، از المان و تصاویر مربوط به شعار و کسب و کار خود نیز استفاده کنید.

برای سفارش طراحی بنر تبلیغاتی روبیکا می توانید از سایت‌هایی مانند بنر ساز سفارش خود را آنلاین ثبت کنید.

بنر ساز - طراحی بنرهای تبلیغاتی

2.رعایت رنگبندی سازمانی و لوگو

حتما برای کسب و کار و مخصوصا کانال روبیکای خود، رنگ بندی سازمانی داشته باشید، همانطور که رنگبندی سازمانی شرکت ایرانسل زرد و بانک ملت قرمز می باشد، شما هم باید یک رنگبندی سازمانی داشته باشید و همه تبلیغات و محتواهای موجود در کانال خود را با آن رنگبندی طراحی کنید.

همچنین حتما از لوگوی خود در بنر تبلیغاتی روبیکا استفاده کنید. استفاده از لوگو علاوه بر برندینگ روی فروش شما تاثیر کاملا مستقیم می‌گذارد.

3.درج راه‌های ارتباطی در بنر

بهترین جا در بنر‌ تبلیغاتی برای درج اطلاعات و راه‌های تماس، فوتر و قسمت پایانی بنر می باشد. حتما در پایین‌ترین بخش بنر خود راه‌های ارتباطی مانند آدرس کانال روبیکا، آدرس سایت، آدرس شرکت، شماره‌های تماس و… را درج کنید.

4.فونت خوانا و شلوغ نبودن بنر تبلیغاتی

فونت استفاده شده در بنر تبلیغاتی شما باید کاملا خوانا و جذاب باشد. حرفه ای ترین روش برندینگ، داشتن یک فونت سازمانی می باشد که مانند رنگبندی سازمانی در همه طرح های خود از آن استفاده کنید.

همچنین توجه داشته باشید که بنر و محتوای تبلیغاتی خود را در ساده ترین و حرفه ای ترین شکل ممکن طراحی کنید تا مخاطب سردرگم نشود و سریع وارد کانال شما شود.

ساخت بنر برای کانال روبیکا

در نهایت برای ساخت بنر برای کانال روبیکا می توانید سفارش خود را به شرکت های طراحی معتبر بسپارید. سایت بنر ساز www.Bannersaaz.ir یکی از شرکت های طراحی بنرهای تبلیغاتی می باشد که از سال 1392 به صورت تخصصی در زمینه ساخت بنرهای تبلیغاتی برای شبکه های اجتماعی و… فعالیت می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09128938665 تماس حاصل فرمائید.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.