• خانه
  • ⬅️
  • ویدیو
  • ⬅️
  • بنتلی کانتیننتال GT 2025 با قدرت 771 اسب بخار قدرتمندترین بنتلی تاریخ است

بنتلی کانتیننتال GT 2025 با قدرت 771 اسب بخار قدرتمندترین بنتلی تاریخ است

بنتلی از نسل چهارم کانتیننتال GT اسپید رونمایی کرده است که ترکیبی از عملکرد برتر، تجمل دست ساز و تطبیق پذیری است، ویژگی هایی که طیف مدل های کانتیننتال GT را از زمان عرضه آن در 21 سال پیش متمایز کرده است. نسل جدید Continental GT بر اساس ویژگی‌های طراحی...

Video

بنتلی کنتیننتال GT 2025 با قدرت 771 اسب بخار قدرتمندترین بنتلی تاریخ است

بنتلی از نسل چهارم کانتیننتال GT اسپید رونمایی کرده است که ترکیبی از عملکرد برتر، تجمل دست ساز و تطبیق پذیری است، ویژگی هایی که طیف مدل های کانتیننتال GT را از زمان عرضه آن در 21 سال پیش متمایز کرده است.

نسل جدید Continental GT بر اساس ویژگی‌های طراحی جدید معرفی شده توسط هاچ‌بک‌های Bacalar و Batur جدید مولینر است. Continental GT Speed ​​جدید با طراحی ظاهری و کابین به روز شده با بسیاری از نکات ظریف در کروم تیره عرضه می شود. این خودرو به لطف پیشرانه هیبریدی کاملا جدید با کارایی بالا با قدرت 782 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتون متر عملکرد فوق العاده ای ارائه می دهد. این پیشرانه شامل یک موتور 4.0 لیتری V8 با قدرت 600 اسب بخار و یک موتور الکتریکی با قدرت 190 اسب بخار است. شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت این خودرو در 3.1 ثانیه است و می تواند مسافت 50 مایل (81 کیلومتر) را تنها با نیروی الکتریکی طی کند (طبق چرخه رانندگی اروپا) با توانایی طی کردن مسافت 534 مایل (859 کیلومتر) قبل از نیاز به پر کردن سوخت.

این پیشرانه با سیستم‌های شاسی پیشرفته همراه شده است که شامل فنرهای هوای دو محفظه و دمپرهای دو سوپاپه، علاوه بر Bentley Dynamic Ride، با عملکرد کنترل رول فعال 48 ولتی، و سیستم بردار گشتاور محدود شده است. این تجهیزات علاوه بر توزیع وزن 49:51 به سمت عقب برای اولین بار در تاریخ خودرو، به ارائه بالاترین سطح راحتی و کنترل در هنگام رانندگی کمک می کند.

این خودرو به مجموعه‌ای از فناوری‌های نوآورانه، از جمله سیستم‌های کمک راننده، سیستم اطلاعات سرگرمی، و خدمات ارتباطی مجهز است که توانایی‌های خودروی پیشرو را افزایش می‌دهد تا هر سفری را به یک تجربه لذت‌بخش تبدیل کند.

این خودرو دارای ویژگی های طراحی بیرونی جدید بنتلی است. این بزرگ‌ترین به‌روزرسانی جلویی کانتیننتال GT در دو دهه اخیر را ارائه می‌کند و اولین بنتلی سایز کامل از دهه 1950 است که دارای چراغ‌های جلو با طراحی جداگانه است.تصویر

blank

بنتلی به تعهد خود برای ارائه بالاترین سطح کیفیت، صنعت و مواد ساخت با طراحی زیبای کابین، علاوه بر صندلی های مجهز به جدیدترین سیستم های راحتی، سیستم جدید فیلتر هوا، چرم با طراحی جدید سه بعدی، ادامه می دهد. و چند لمس جدید مانند استفاده از کروم تیره.

معماری الکتریکی کاملاً جدید 400 ولت امکان ادغام جدیدترین پیشرانه شرکت خودروهای لوکس را فراهم می کند. این وسیله نقلیه دارای انتشار CO2 29 گرم در کیلومتر و برد 50 مایل (81 کیلومتر) تنها با نیروی الکتریکی (چرخه رانندگی WLTP) است.

برای اولین بار در تاریخ کانتیننتال GT، کانتیننتال GTC کانورتیبل در کنار کوپه عرضه می شود که به مشتریان انعطاف پذیری کامل برای انتخاب بین این دو را ارائه می دهد. هر دو مدل در کارخانه کربن خنثی بنتلی به نام Dream Factory در کریو انگلستان ساخته خواهند شد. تولید و تحویل خودروهای جدید به مشتریان قرار است از سه ماهه سوم سال جاری آغاز شود.

  • عملکرد هیبریدی برتر

Continental GT Speed ​​جدید به پیشرانه پیشرفته ای به نام Ultra Performance Hybrid مجهز شده است. این سیستم یک موتور 4.0 لیتری V8 جدید با قدرت 600 اسب بخار (584 اسب بخار) را با یک موتور الکتریکی که 190 اسب بخار (187 اسب بخار قدرت) تولید می کند، ترکیب می کند. کل سیستم 782 اسب بخار (771 اسب بخار قدرت ترمز) تولید می کند و به خودرو کمک می کند تا شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت را تنها در 3.1 ثانیه طی کند، در حالی که حداکثر سرعت خودرو 208 مایل در ساعت (335 کیلومتر در ساعت) است.

گشتاور از 900 نیوتن متر به 1000 نیوتن متر (738 پوند فوت) افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش بیش از 11 درصدی در مقایسه با سرعت کانتیننتال GT مجهز به W12 قبلی است. قدرت پیشرانه نیز 19 درصد افزایش یافت و به 782 اسب بخار در مقایسه با 659 اسب بخار رسید و Continental GT Speed ​​جدید را به قدرتمندترین خودروی بنتلی تبدیل کرد که از نسل دوم خودروهای سوپر اسپرت و خودروی Batur پیشی گرفت.

این سیستم شامل یک جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه و یک دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی (eLSD) برای انتقال نیرو به هر چهار چرخ و ایجاد کشش استثنایی در هر شرایطی است. این سیستم از بردار گشتاور فعال از جلو به عقب از طریق دیفرانسیل مرکزی استفاده می کند و دقیقاً این گشتاور را با استفاده از ترمزها از طریق هر محور هدایت می کند.

  • سیستم های شاسی فعال

مدل‌های جدید Continental GT Speed ​​و GTC Speed ​​به سیستم‌های شاسی فعال جدید بنتلی مجهز شده‌اند که شامل سیستم‌های چهارچرخ محرک، دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی و فرمان چهارچرخ، بردار گشتاور (جلو-). به سمت عقب و در سراسر محورها)، سواری دینامیک بنتلی با کنترل رول فعال، و نسل جدید سیستم پایداری الکترونیکی (ESC). علاوه بر این، این خودرو به یک سیستم جدید میرایی دو سوپاپ و فنرهای هوای دو محفظه مجهز شده است که امکان تیونینگ شاسی پیشرفته تری را فراهم می کند. این فناوری های پیشرفته به ارائه بالاترین سطح عملکرد، کنترل و راحتی کمک می کند.

سیستم میرایی دو سوپاپ جدید چندین مزیت را ارائه می‌دهد که به توزیع نیرو بین تنظیمات راحت و محکم اجازه می‌دهد و در عین حال تعادلی بین راحتی و کنترل ایجاد می‌کند. واحد کنترل دمپر دارای کنترل کاملا مستقل تراکم و میرایی برگشتی است که سطوح بیشتری از کنترل خودرو را در طول تغییر جهت فراهم می کند.

بنتلی برای بهبود دینامیک و پاسخ فرمان خودرو از طریق توزیع وزن ایده آل 50:50 خودرو که به لطف مکان هوشمند باتری هیبریدی به دست آمد، تلاش کرد. توزیع وزن به این روش باعث افزایش تعادل خودرو، رانندگی پویا و سازگاری با طیف گسترده ای از سبک های رانندگی می شود. با فعال کردن کامل سیستم پیشرفته کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، Continental GT Speed ​​جدید بالاترین سطوح پایداری و کنترل کشش را برای جلوگیری از لاغری بیش از حد بدن ارائه می‌کند. هنگامی که حالت رانندگی پویا انتخاب می شود، خودرو به اکسل عقب اجازه می دهد تا اندکی بلغزد، که به راننده کمک می کند موقعیت پیچیدن را کنترل کند و در عین حال توانایی بازگرداندن آسان خودرو به حالت رانندگی مستقیم را در صورت نیاز حفظ می کند. سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) نیز می تواند به طور کامل خاموش شود و راننده را قادر می سازد تا موقعیت پیچ کن Continental GT Speed ​​را در حالی که برای پویاترین تجربه رانندگی بنتلی فشار می دهد، تثبیت کند.

این خودرو دارای دو سیستم ترمز است که می توانید یکی از آنها را انتخاب کنید که هر دو شامل کالیپرهای جلو ده پیستون و کالیپرهای عقب چهار پیستونه می شوند:

  • دیسک های ترمز آهنی خود تهویه در جلو 420 میلی متر و در عقب 380 میلی متر است.
  • دیسک‌های ترمز کاربید سیلیکون کربن در جلو 440 میلی‌متر و در عقب 410 میلی‌متر هستند.
  • سیستم‌های شاسی پیشرفته راحتی بیشتری را در حالت راحتی فراهم می‌کنند، در حالی که هنگام انتخاب حالت اسپرت، کنترل بدنه بیشتری را اضافه می‌کنند.

طراحی معاصر با ظرافت و جسارت مشخص می شود

  • Continental GT Speed ​​جدید، سه موضوع طراحی کلیدی را که در طول تاریخ بنتلی از زمان معرفی R-Type Continental پیشگام در سال 1952 اجرا شده است، حفظ کرده است.
  • خودروی نسل چهارم دارای طراحی زیبا با دو در و سطوح صاف است و با ظاهری که قدرت خودرو را منعکس می‌کند، مانند ببری آرام که در هر لحظه آماده پرواز است، مشخص می‌شود که نمایانگر تصویر مورد علاقه طراحان بنتلی است.
  • طراحان بنتلی از جلوی خودرو الهام گرفته اند از ظاهر زیبا و باشکوه یک اسب اصیل که وضعیت این خودروی لوکس را افزایش می دهد. “کاهوت بی نهایت” یک خط افقی قوی در سراسر خودرو ایجاد می کند و عملکرد برتر و سرعت استثنایی موتور را منعکس می کند.
  • این خودرو با جریان زیاد مشخص می شود، در حالی که تعداد اتصالات در سطوح را کاهش می دهد که به آن استحکام بیشتری می بخشد. این قسمت جلویی با طراحی کاملاً جدید عرضه می شود که از کیت بدنه یکپارچه رنگ آمیزی شده با همان رنگ بدنه شروع می شود تا چراغ های جلو با طراحی خلاقانه که بزرگترین تغییر در کانتیننتال GT در دو دهه اخیر محسوب می شود. . از زمان عرضه S2 که در سال 1959 عرضه شد، این شرکت هیچ خودروی پرچمداری که یک Coachbuilt با چراغ‌های جلوی مجزا با طراحی خلاقانه نباشد، عرضه نکرده است، اما این طراحی جدید با الهام از تصویر ببر، قدرت بیشتری می‌افزاید.
  • چراغ جلو دارای یک خط افقی جدید شبیه به “ابرو” است، با الگوی الماسی در بالای چراغ ها و قسمت پایینی روشن. LED های ماتریسی حاوی 120 ال ای دی جداگانه کنترل شده دیجیتالی هستند که عملکردهای مختلف نورپردازی از جمله نور کم و پرتو بالا را انجام می دهند. این طراحی قدرت چراغ جلو را با میدان بزرگ‌تر پرتو اصلی افزایش می‌دهد و یک انتقال تدریجی از مناطق روشن به مناطق بدون روشنایی ایجاد می‌کند و نور جاده را طبیعی‌تر می‌کند و با اجتناب از «سیاه‌چاله‌ها» در میدان نور، تجربه رانندگی آرامش‌بخش‌تری ارائه می‌کند. چشم انداز.
  • قسمت عقب خودرو طراحی جدیدی شامل سپر، چراغ های عقب، درب صندوق عقب و لوله های اگزوز شده است. درب صندوق عقب با طراحی آیرودینامیک یکپارچه برای افزایش نیروی رو به پایین بدون نیاز به بال عقب قابل افزایش ارائه می شود.
  • چراغ‌های عقب با طراحی جدید و بزرگ‌تری عرضه می‌شوند که روی درب محفظه چمدان کشیده شده است. لامپ ها از محفظه چمدان بیرون زده و دارای طرحی سه بعدی الماسی در داخل هستند. هنگام روشن شدن، لبه های این الگوی الماس برجسته می شود و جلوه ای بصری شبیه گدازه مذاب ایجاد می کند.
  • چرخ‌های 22 اینچی جدید دارای طراحی قوی هستند که بار دیگر از “پنجه‌های” ببر الهام گرفته شده است و در رنگ مشکی براق یا نقره‌ای با رنگ‌های تیره با رنگ‌های صیقلی عرضه می‌شوند.

فضای داخلی نشان دهنده بالاترین سطوح مهارت است

مدل‌های کانتیننتال برخی از زیباترین طرح‌های کابینی را ارائه می‌کنند که تا به حال در جهان ایجاد شده‌اند، که منعکس‌کننده بالاترین سطح مهارت‌های تیم کارخانه بنتلی بدون کربن در کرو، انگلستان است.روکش صندلی و درهای Continental GT Speed ​​با سبکی جدید با الهام از مد مدرن، با دوخت ظریف، چرم سوراخ‌دار و دوخت‌های جدید ارائه می‌شود که محیطی عالی برای هر سفری ایجاد می‌کند.صندلی های قابل تنظیم 20 جهته Continental GT استانداردهای راحتی و سبک را بالا می برد. تجهیزات جدید شامل مجموعه ای اختیاری از عملکردهای راحتی صندلی، از جمله تنظیم وضعیت بدن و تنظیم خودکار دمای صندلی های جلو است که خستگی و استرس را کاهش می دهد و سطوح بی نظیری از آرامش را فراهم می کند.بسته جدید تجهیزات دارک کروم ظاهر زیبایی و سادگی بیشتری را به کابین اضافه می کند. این مجموعه شامل دستگیره درها، کلیدها، دکمه ها، روکش بلندگوها و بسیاری از قطعات دیگر داخل کابین می باشد. مولینر، بخش سفارشی سازی و سفارشی این شرکت، همچنین طیف وسیعی از لمس های منحصر به فرد را ارائه می دهد که انحصار بیشتری را ارائه می دهد.شما می توانید از بین سه سیستم صوتی برای Continental GT انتخاب کنید. سیستم پایه دارای 10 بلندگو و 650 وات قدرت است، در حالی که سیستم Bang & Olufsen قدرت 1500 وات را از طریق 16 بلندگو با پوشش بلندگوهای روشن ارائه می دهد و مشتریان لوکس و لوکس را هدف قرار می دهد. همچنین یک سیستم 2200 واتی Naim موجود است که شامل 18 بلندگو با مبدل‌های باس فعال در صندلی‌های جلو و هشت حالت صدا برای دوستداران موسیقی است. بنتلی از شیشه های آکوستیک در شیشه جلو و شیشه های جانبی استفاده می کند و صدای خارجی را تا ۹ دسی بل در مقایسه با شیشه های معمولی کاهش می دهد.Continental GT جدید دارای نمایشگر نوآورانه چرخشی سه وجهی بنتلی است که شامل صفحه نمایش 12.3 اینچی با وضوح بالا، سه گیج آنالوگ زیبا و روکش چوبی دست ساز است. با لمس یک دکمه می توانید بین سه طرف سوئیچ کنید.نورپردازی محیطی در سرتاسر کابین، طراحی زیبای صندلی‌ها و درها را برجسته می‌کند و با امکان انتخاب از بین 30 رنگ مختلف، آرامش راننده را افزایش می‌دهد.

  • رنگ های پررنگ

بنتلی رنگ های جدیدی را به طیف وسیع رنگ های نسل بعدی GT اضافه کرده است. رنگ‌های داخلی شامل خاکستری گرافیتی جدید است که با رنگ بیرونی فلزی پیشرفته نیز موجود است که حتی در معرض نور خورشید جامد به نظر می‌رسد و لهجه‌های ظریف فلزی مس را نشان می‌دهد.

کانتیننتال GT جدید با رنگ سبز تورمالین، نسخه اصلاح شده رنگ سبز معروف و متمایز بنتلی، عرضه خواهد شد.

  • فناوری های پیشرفته

نسل چهارم Continental GT Speed ​​و GTC Speed ​​بر اساس آخرین پلت فرم الکتریکی ساخته شده است که نشان دهنده گامی بزرگ در توسعه سیستم های اطلاعات سرگرمی و کمک راننده است که از پیشرفته ترین سیستم ها در بخش خودروهای لوکس هستند. و یک مزیت رقابتی عمده برای مشتریان جدید است.

نمایشگر محیطی (واقع در پانل ابزار) اطلاعاتی در مورد نحوه واکنش خودرو به سایر وسایل نقلیه در اختیار راننده قرار می دهد. درک خودرو از محیط اطراف به آن کمک می کند تا از سیستم هوشمند پارک کمکی استفاده کند که آخرین نسل سیستم خود پارک با کروز کنترل است. فناوری های پیشرفته تنها به جنبه های رانندگی محدود نمی شود، زیرا سیستم تهویه مطبوع برای بهبود فضای سالم داخل کابین به روز شده است، از جمله افزودن سیستم تصفیه هوا، فیلتر گرد و غبار جدید و صفحه نمایش نمایشگر که هوا را نشان می دهد. کیفیت بیرون و داخل ماشین عملکردهای جدید راحتی، که می توانند بر اساس ترجیحات مشتری تنظیم شوند، هر سفر را به تجربه ای آرامش بخش تر تبدیل می کنند. این سیستم همچنین با سیستم ناوبری ماهواره‌ای خودرو هماهنگ می‌شود تا بداند چه زمانی ممکن است نیاز به بهبود کیفیت هوای کابین باشد (مثلاً با چرخش هوای کابین هنگام عبور از یک تونل).

بهبودهای بیشتری مانند اتصال بی سیم از طریق Apple CarPlay و Android Auto با به روز رسانی نقشه بی سیم وجود دارد. مشتریانی که تصمیم می‌گیرند خودروی خود را به تلفن همراه متصل کنند، از خدمات خودروی متصل نیز لذت خواهند برد که شامل موارد زیر است:

  • عملکرد شارژ از راه دور، که امکان نظارت و کنترل شارژ خودرو را هنگام اتصال به شارژر فراهم می کند.
  • سیستم کمک پارک از راه دور که اجازه می دهد خودرو از راه دور از طریق تلفن پارک یا از پارکینگ خارج شود.
  • پیش تهویه کابین از راه دور، جایی که آب و هوای خودرو را می توان قبل از رانندگی تنظیم کرد، از جمله گرمایش صندلی.
  • عملکردهای جدید بیشتری هر ساله ارائه می شود، مانند پیش بینی چراغ های راهنمایی سبز، که به طور فزاینده ای در شهرهای بزرگ ایالات متحده و اروپا فعال می شوند و امکان رانندگی راحت را در مرکز شهر فراهم می کنند.
  • نسل چهارم Continental GT نیز از معرفی استودیوی اپلیکیشن My Bentley بهره خواهد برد. My Bentley App Studio افزودنی جدید به اکوسیستم مشتریان دیجیتالی بنتلی است که مشتریان را قادر می‌سازد تا به طیف گسترده‌ای از برنامه‌های داخل خودرو و شخص ثالث دسترسی داشته باشند که می‌توانند مستقیماً در سیستم اطلاعات سرگرمی دانلود شوند. برنامه های کاربردی شامل موسیقی، ویدئو، بازی، ناوبری، پارکینگ، شارژ و غیره است. این برنامه ها به طور یکپارچه در سیستم اطلاعات سرگرمی ادغام شده اند و می توان با خیال راحت در حین رانندگی از آنها استفاده کرد. مجموعه برنامه های کاربردی متناسب با هر بازار طراحی شده است.

  • سرعت GTC قاره ای

برای اولین بار در تاریخ کانتیننتال، کانورتیبل جدید GTC همزمان با عرضه مدل کوپه به بازار عرضه می شود. GTC مجهز به سیستم سقف پارچه ای هفت کمان بنتلی، در هفت رنگ بیرونی (از جمله تویید) است. سقف می تواند در 19 ثانیه با سرعت 30 مایل در ساعت (48 کیلومتر در ساعت) مستقر شود.

Continental GTC Speed ​​عملکرد برتر و استثنایی را برای یک خودروی گرند تورینگ با سقف کانورتیبل ارائه می دهد، زیرا شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت فقط در 3.2 ثانیه و از 0 تا 100 کیلومتر در ساعت فقط در 3.4 ثانیه و در عین حال سرعت آن است. حداکثر سرعت الکترونیکی آن به 177 مایل در ساعت (285 کیلومتر در ساعت) محدود شده است.تصویر

blank
  • رکورد سرعت زیر دریا

برای نشان دادن عملکرد برتر Continental GT Speed ​​جدید، بنتلی رکورد سرعت جدیدی را به نام خود ثبت کرد، رکوردی که قبلاً هرگز به طور رسمی به دست نیامده بود. صدای دلنشین موتور V8 ایده رانندگی ماشین را با سرعت بیش از 200 مایل در ساعت از طریق یک تونل ایجاد کرد و این شرکت پروژه خاصی را برای دستیابی به این عدد آغاز کرد که 18 ماه به طول انجامید.

بنتلی با حمایت اداره بزرگراه نروژ و پلیس نروژ از تونل Ryfylke در شهرستان روگالند نروژ برای اجرای این ایده استفاده کرد. این تونل طولانی ترین و عمیق ترین تونل زیردریایی جهان است که طول آن 8.9 مایل در 14.4 کیلومتر است و عمق آن 292 متر زیر سطح دریا است.

تحلیل‌ها و آزمایش‌های شبیه‌سازی متعددی برای ارزیابی جریان هوا در اطراف وسیله نقلیه با سرعت بالا در یک لوله بسته به منظور اطمینان از بالاترین سطح ایمنی انجام شد. سپس، در ماه آوریل، تیمی از بنتلی به نروژ رفتند تا تجربه تونل را اجرا کنند، از آن فیلم بگیرند و در فیلم پرتاب ماشین جدید نشان دهند. این خودرو به سوخت زیستی نسل دوم متکی بود، با برق از منابع کاملاً تجدیدپذیر شارژ شد و تنها در 33 ثانیه از صفر به حداکثر سرعت خود یعنی 208 مایل در ساعت (335 کیلومتر در ساعت) رسید. این آزمایش چندین بار برای فیلمبرداری تکرار شد و یک رکورد جدید غیررسمی برای سریعترین خودروی تونل ثبت شد.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Video
ویدیوهای بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
Created with Fabric.js 5.2.4
More Video

ویــدیوهای مـشـــابه بیشتر...

Created with Fabric.js 5.2.4

Pagespeed Optimization by Lighthouse.