Article

اپ استور ویندوز 11 اکنون حتی مفیدتر است

اپ استور ویندوز 11 بالاخره برنامه‌هایی را دریافت می‌کند که مردم به آن‌ها اهمیت می‌دهند، Windows Store از نظر عملکردی در مایکروسافت برای ویندوز بهبود می‌یابد، و در سایه ویندوز 11 قرار دارد. فروشگاه ویندوز همیشه به هدف خود عمل کرده است و کاربران ویندوز علاقه‌ای به آن نداشتند. ....

Device Slider

اپ استور ویندوز 11 بالاخره برنامه‌هایی را دریافت می‌کند که مردم به آن‌ها اهمیت می‌دهند، Windows Store از نظر عملکردی در مایکروسافت برای ویندوز بهبود می‌یابد، و در سایه ویندوز 11 قرار دارد. فروشگاه ویندوز همیشه به هدف خود عمل کرده است و کاربران ویندوز علاقه‌ای به آن نداشتند. . اکنون Windows Store به یک فروشگاه ارزش تبدیل شده است.


متجر تطبيقات Windows 11 الآن أكثر فائدة

به برنامه های بیشتری اجازه دسترسی به فروشگاه برنامه Windows 11 را بدهید

در حالی که یک بازنگری کامل UI و برخی بهبودهای سرعت وجود دارد، تغییر اصلی اجازه دادن به برنامه‌های بیشتر در فروشگاه است. تنها در هفته گذشته، برخی از برنامه های محبوب در مایکروسافت استور در ویندوز 11 ظاهر شده اند و آن را مفیدتر از همیشه کرده اند.

همچنین بخوانید: ویژگی های Windows 11 – موضوعی جامع


متجر تطبيقات ويندوز 11 الآن أكثر فائدة 1

برنامه های محبوبی که وارد فروشگاه مایکروسافت شده اند

OBS Studio، Zoom، Canva، WinZip و Adobe Acrobat Reader هفته گذشته همراه با افزونه های مرورگر Microsoft Edge به فروشگاه مایکروسافت راه یافتند. این افزوده‌های اولیه، در طول دوره بتا ویندوز 11، شروع امیدوارکننده‌ای است.

فروشگاه مایکروسافت در ویندوز 11 و در نهایت ویندوز 10 در حال تغییر است تا هر برنامه دسکتاپ سنتی را در بر بگیرد. مایکروسافت قبلاً توسعه‌دهندگان را به برنامه‌های ویندوز جهانی خود محدود کرده بود، قبل از اینکه به برخی از برنامه‌های رایانه شخصی اجازه دهد از فروشگاه آن برای به‌روزرسانی استفاده کنند. اکنون هر برنامه‌ای می‌تواند بخشی از فروشگاه باشد، حرکتی مطابق با Windows Package Manager که مایکروسافت سال گذشته منتشر کرد.

Windows Package Manager سال گذشته توسط مایکروسافت منتشر شد.

مدیر بسته ویندوز مایکروسافت به سرعت در کمتر از 24 ساعت از فروشگاه ویندوز بهتر شد و برنامه هایی مانند زوم و WinRAR را که در فروشگاه اصلی وجود نداشت را ارائه کرد. اکنون شامل Discord، Google Chrome، Firefox و بسیاری از برنامه های محبوب دیگر است. حتی یک رابط وب شخص ثالث عالی وجود دارد که می توانید با آن استفاده کنید.

فروشگاه مایکروسافت اکنون در درجه اول یک قسمت جلویی برای Windows Package Manager و دستور WinGet است که برای نصب برنامه‌ها از مخزن مایکروسافت استفاده می‌شود. این بدان معناست که در هفته‌های آینده شاهد نمایش اپلیکیشن‌های بیشتری در فروشگاه خواهیم بود. برای مثال، موزیلا اشاره کرده است که فایرفاکس به زودی در دسترس خواهد بود.


متجر تطبيقات ويندوز 11 الآن أكثر فائدة 2

فروشگاه های برنامه رقابتی در فروشگاه مایکروسافت

در نهایت ممکن است فروشگاه های برنامه های رقابتی مانند Steam یا Epic Games Store را در فروشگاه مایکروسافت ببینیم. رئیس ویندوز، پانوس پانای، گفت که این شرکت آماده است تا Steam یا فروشگاه Epic Games را در فروشگاه مایکروسافت داشته باشد که به طور بالقوه راهی برای پیوند دادن به برنامه‌ها و بازی‌های موجود در جاهای دیگر است.

بخشی از جذابیت فروشگاه جدید برای توسعه‌دهندگان این است که به برنامه‌ها اجازه می‌دهد سیستم‌های خود را به‌روزرسانی کنند، اما همچنین تغییری توسط مایکروسافت به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا در صورت استفاده از سیستم‌های پرداخت جایگزین، ۱۰۰ درصد درآمد حاصل از برنامه‌ها را حفظ کنند. با این حال، این تغییر برای بازی ها اعمال نمی شود. مدتی طول می کشد تا ببینیم کاهش درآمد مایکروسافت از 30 به 12 درصد از اول آگوست چگونه بر فروشگاه تأثیر می گذارد.

فروشگاه ویندوز 11 هنوز پر از برنامه های ناخواسته است

در حالی که این افزوده‌های برنامه جدید مفید هستند، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد. فروشگاه پر از برنامه های ناخواسته است، با بسیاری از برنامه ها، فهرست ها و نرم افزارهای جعلی که هنوز در نتایج جستجو ظاهر می شوند. پاکسازی این بخش از فروشگاه مایکروسافت کمی طول می کشد، به ویژه به این دلیل که توسعه دهندگان فروشگاه مایکروسافت را برای مدت طولانی رها کرده اند و بسیاری از این برنامه های ناخواسته اکنون در بالای بخش برنامه های رایگان هستند.

نتیجه گیری

در هر صورت، مایکروسافت قطعاً در مسیر درستی پیش می‌رود. یک دهه تا حد زیادی نادیده گرفته شد. اگر بتواند به نقطه فهرست کردن همه برنامه های مفید و محبوب برسد، این یک پیشرفت بزرگ برای کاربران ویندوز است که دیگر مجبور نیستند در وب جستجو کنند تا یک نصب کننده قابل اعتماد برای برنامه های مورد علاقه خود پیدا کنند.

همچنین بخوانید: دانلود Windows 11 ISO، نسخه رسمی، با مراحل، عکس‌ها و ویدیوها

منبع: 3arrafni

امتیاز بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مـــطالب بیشتر ...

More Post

مطالب بیشتر

تحریریه کارینت
28 مرداد 1403