اپتوید | ۳ اپلیکیشن کاربردی اندروید

با گسترش روزافزودن دامنه تکنولوژی و فناوری در کشور ضریب نفوذ گوشی های هوشمند در ایران به بیش از 50درصد رسیده و بسیاری از مردم از گوشی های هوشمند استفاده میکنند. بسیاری از ایرانیان گوشی ها و تبلیت های با سیستم عامل اندروید را به علت تنوع بسیار بالا، قیمت...

sponsor

اپتوید | ۳ اپلیکیشن کاربردی اندروید

با گسترش روزافزودن دامنه تکنولوژی و فناوری در کشور ضریب نفوذ گوشی های هوشمند در ایران به بیش از 50درصد رسیده و بسیاری از مردم از گوشی های هوشمند استفاده میکنند. بسیاری از ایرانیان گوشی ها و تبلیت های با سیستم عامل اندروید را به علت تنوع بسیار بالا، قیمت مناسبت و سادگی یافتن اپ ها و بازی ها انتخاب می کنند. مهم ترین تفاوت اندروید با سیستم عامل iOS را می توان به متن باز بودن اندروید اشاره کرد که از این سو اپلیکیشن ها و بازی های بسیاری از سراسر دنیا برای این سیستم عامل توسعه داد می شود. همچنین امکان دانلود فایل های نصبی اندروید و نصب آنها بر روی گوشی های اندرویدی از وبسایتهای متفرقه به جز گوگل پلی که مرجعی امن و سریع می باشد نیز از دیگر تفاوت های این دو سیستم عامل به شمار میرود. اگرچه این ویژگی بر انعطاف پذیری سیستم عامل اندروید اشاره دارد امّا این انعطاف فرصت را برای سوء استفاده گران نیز فراهم میکند تا فایل های بیمار و دستکاری شده و ناسالم را میان کاربران اندرویدی به سادگی منتشر کنند.

دانلود اپلیکیشن اندروید

از سوی دیگر تحریم بودن ایران از امکانات گوگل این فشار را به مردم وارد می کند که از مرجعی به جز گوگل پلی اقدام به نصب اپ و بازی کنند. بهترین راه برای در امان ماندن از نصب فایل های بیمار و غیر قابل اطمینان نصب این اپلیکیشن از گوگل پلی و یا دانلود آنها از مرجعی مطمئن و قابل اعتماد است. وبسایت لینروید این افتخار را دارد که در کمتر از یک سال پس از شروع به کار در حوزه نقد و بررسی و بازی ها و نرم افزارهای اندروید و معرفی برترین ها به همراه ارائه لینک دانلود آنها به صورت رایگان مورد استقبال بی نظیر کاربران بسیاری قرار گرفت. اپتوید از جمله بروزترین مراجع دانلود برنامه اندروید و دانلود بازی اندروید می باشد که در کمترین زمان آخرین نسخه از برنامه ها و بازی ها در آن منتشر می شود.

دانلود فیلم و سریال جدید

روبی باکس شامل صدها فیلم و سریال ایرانی و خارجی است که به صورت دائمی با فیلم های جدید به روز رسانی می شود و شما میتوانید آنها را به صورت آنلاین تماشا کنید یا به صورت کمل روبی باکس رایگان فیلم ها را بر روی گوشی خود دانلود کنید و به صورت آفلاین به تماشای آنها بپردازید. اپلیکشین روبی باکس بستری جهت تماشای فیلم های سینمایی و سریال های روز را فراهم کرده است. روبی باکس را میتوان به عنوان مشابه ترین اپلیکیشن به بلبل جان معروف دانست که متاسفانه فیلتر شده و فعالیت آن متوقف گردید.

تقویم فارسی

دانلود تقویم فارسی

تقویم فارسی یک ابزار کاربردی و رایگان برای تلفن های همراه اندرویدی است. در این برنامه به تقویم میلادی، قمری و شمسی دسترسی خواهید داشت. برای هر روز از رویدادهای همان روز باخبر خواهید شد. اوقات شرعی و زمان اذان ها از طریق تقویم فارسی قابل دستیابی هستند. تقویم فارسی در زمان اذان ها یا چند دقیقه قبل از اذان واقعی، امکان پخش اذان با هر میزان بلندی صدا را دارد. یکی از کارایی های دیگر برنامه امکان تبدیل تاریخ است.

اپلیکیشن پخش زنده

تلوبیون برنامه برای پخش زنده برنامه‌ های صدا و سیما به صورت کاملا رایگان با استفاده از تلوبیون می­ توانید به صورت کاملا رایگان به پخش زنده و آرشیو 30 شبکه تلویزیونی دسترسی پیدا کنید و به تماشا یا دانلود آن‌­ها بپردازید. تلوبیون به صورت رایگان توسط simraco برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است. تمامی مسابقات فوتبال و برنامه­ های ورزشی به همراه لحظات مهم و حساس در تلوبیون ذخیره شده ­اند. تمامی سریال‌ها، برنامه‌های جذاب تلویزیونی، مسابقات فوتبال و برنامه­‌های ورزشی به همراه لحظات مهم و حساس در تلوبیون ذخیره شده‌اند.

0 0 رای ها
به این مطلب امتیاز بدید
اشتراک در
اطلاع از
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فهرست مطالب
more
مقالات بیشتر
Sponsored
مطالب حمایت شده
Comment
آخرین دیدگاه ها
More Similar post

مـــطالب مـشـــابه بیشتر...

Pagespeed Optimization by Lighthouse.